Kirjoittaja Aihe: Foorumin taso läpi linjan.  (Luettu 30750 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa claustro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://claustro.bbs.fi
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #90 : 07.10.03 - klo: 22.19 »
Allekirjoitan kyllä tuon polttispuolen tason laskun.

Kirjoituksia tarvitaan joka tapauksessa lisää. Varsinkin uusia kirjoittajia kaipaillaan. Ikävä kyllä olen itsekkin huomannut, että hyvin topiccien ja vastauksten kirjoittaminen on joskus todella todella vaikeaa varsinkin kun en ole mikään guru rc-puolella.

Hyvä topicci kysyy kysymyksen, antaa mielipiteen ja vastauksen kysymykseen. Hyviä topikkeja tulee harvakseltaan, mutta ne ovat tämän foorumin suola ja niiden takia tätä jaksaa lukea.
Toni Walther, retired operator

Mika R

  • Vieras
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #91 : 07.10.03 - klo: 22.38 »
Muistaakseni tämä "tasonlasku" on joka syksyinen ilmiö, kun uudet harrastajat löytävät forumin ja kesällä hankittujen autojen ns aloittelijoiden ongelmat täyttävät forumin.. kyllä se siitä, keväällä menee sitten taas jo paremmin  8)

Otsomaani

  • Vieras
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #92 : 09.12.03 - klo: 21.59 »
Tällä hetkellä foorumin taso on kyllä harvinaisen kovassa laskussa...
Uusia viestejö koko ajan, mutta niiden sisältö sitten onkin vähän niin ja näin... :roll:

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #93 : 09.12.03 - klo: 22.02 »
Ainut on nää myydään ja ostetaan-palstat, kuhina käy  :P
Ja monsteri-topicit menee lujaa...
Taas kehissä.. ;)

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #94 : 09.12.03 - klo: 22.06 »
Olen huomannut saman asian. On todella hienoa, että uusia harrastajia/käyttäjiä tulee, mutta määrä ei korvaa laatua. Suurimpaan osaa auttaa opastaminen foorumin sääntöihin, mutta kaikkea en viitsisi poistaa tai lukottaa jos ei säännöt mene perille.
Antakaapa omia mielipiteitä mitä pitäisi tehdä.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #95 : 09.12.03 - klo: 22.12 »
Työ modet pois täältä viikox, ni sit näätte asiafoorumin  :wink:
Ei, ihan hyvin ootte toiminut, ja oikeet topicit ootte poistanut. ei 10 samaa topiccia jaksa lukea...
Taas kehissä.. ;)

Poissa Dustbin

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/dustbin/kuvat/
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #96 : 09.12.03 - klo: 22.21 »
Ei sille voi mitään, jos on aloittelija, mutta noihin yksinkertaisimpiin kysymiksiin saa vastauksen melkein aina noista vanhemmista topiceista.
Ite tuun varmaan kyseleen jotain sitten, kun ostan polttiksen. Siihen asti saatte olla mun osalta rauhassa (melkein)  :mrgreen:
XRAY T1FK'05 + SS8.5 PRO, HoBao Hyper 7 + V-spec

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #97 : 09.12.03 - klo: 22.56 »
Täytyy ymmärtää tää viikon "kosioaika"!

Yks kaveri teki kai yhden vuorokauden ennätyksen hiljattain hymiöissä, käytti puolet ainakin kertaalleen, ekana vuorokautena!

Taisi sittemmin "väsähtää" kokonaan!

Polttispuolta en itse niin säännöllisesti seuraa, mutta ihmetyttää joskus, ovat kuin heränneet talvunilta, vaikka talvi on vasta tulossa!

Toinen näin "sähkömiehenä" tehty havainto:
Toiset ei saa käyntiin, ja toiset ei sammumaan! :roll:

Tuntuu tää sähköpuoli olevan tällaselle yksinkertaselle yksinkertaisempaa!
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #98 : 09.12.03 - klo: 23.04 »
Taidan olla turhien viestien suur mokuli kirjoittaja, mutta minkäs tyhmyydelleni/laiskuudelleni mahdan...

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #99 : 09.12.03 - klo: 23.08 »
Eniten ärsyttää Myydään-alueella harrastettava turha löpinä. Jos ei todellakaan ole kiinnostunut myytävästä tavarasta niin onko pakko mennä kommentoimaan?
Kova hintapyyntökään ei mielestäni ole aihe kommentoida jos ei ole muutenkaan ostamassa.
Tiim Lahti | S-grafix

Mika R

  • Vieras
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #100 : 10.12.03 - klo: 08.12 »
Aivan, Jukka! Turha mennä kommentoimaan että "ostaisit mielummin xyz kun mullakin on se" ja tosiaankin, hinta on myyjän asia. Kyllä myyjä sitten huomaa että liian korkealla on kun kauppa ei käy

hauska havainto TeeTeeKoolta:

"Toinen näin "sähkömiehenä" tehty havainto:
Toiset ei saa käyntiin, ja toiset ei sammumaan!"

suurta pelleilyähän tämä aika ajoin mutta hauskaa
 :mrgreen:

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #101 : 10.12.03 - klo: 11.56 »
Välillä kyllä mielestäni lukko heilahtaa vähän turhankin herkästi.

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #102 : 10.12.03 - klo: 12.12 »
Lainaus käyttäjältä: "JesseT"
Välillä kyllä mielestäni lukko heilahtaa vähän turhankin herkästi.
Samaa mieltä.

Mika R

  • Vieras
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #103 : 10.12.03 - klo: 12.23 »
lukoista vastaa pääasiassa Jukka

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #104 : 10.12.03 - klo: 12.27 »
Otan vastuun ja syyt niskoilleni. Täytyy höllentää linjaa hieman.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa kallek

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.hut.fi/~kkyyro
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #105 : 10.12.03 - klo: 12.47 »
Mä vastustan jyrkästi myydään/ostetaan osioiden turhia löpinöitä. Tuotteisiin liittyviä kysymyksiä saa esittää, kunhan ne on asiallisia. Mieluiten käytäis koko myydään/ostetaan keskustelu YV:llä.

Poissa ripa_k

  • TamUA
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #106 : 10.12.03 - klo: 12.55 »
Myyntipalstan "Mix myyt?!?!"-jutut tai vastaavat ovat tosiaan yleensä varsin turhia. Tiedustelut yksityisenä myyjälle, jos eivät ole sellaisia että tuovat lisätietoa kaikille muillekin.
Minua lähinnä risoo myyntifoorumin villiintynyt uppailu. Ei sen oman ilmoituksen aina tarvitse olla ylimpänä.. Uppailijat, kulutatte vain kaikkien forumin lukijoiden aikaa kun joutuu lukemaan kaikki uppaillut viestit uusiksi. (tai ehkä vaan täytyisi lopettaa niiden myynti-ilmoitusten lukeminen)

Jos joku on todella etsimässä ja ostamassa jotain niin jaksaa kyllä lukea sitä sivua hieman alemmaksikin ja jopa katsoa sieltä seuraavaltakin sivulta.

Toki ymmärrän että sitä ilmoitusta on välillä nostettava ylemmäs ettei kokonaan putoa pois "maailman kartalta", mutta ehkä silloin voisi vaikka samalla hieman korjata hintaa.

Kiitos ja anteeksi.
Risto Koskinen
Jarru on vauhdin surma

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #107 : 10.12.03 - klo: 13.06 »
Olisko 7vrk. sopiva raja uppaamiselle?!

Varsinainen ilmoituksen korjaaminen/muotoilu vapaa!

Hintatieto pakolliseksi, tai muuten koko keskustelu yv. tai sähköpostina???

Teette modet vain selkeät ohjeet, silloin ei tartte............!

Mielipiteitä????
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Mika R

  • Vieras
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #108 : 10.12.03 - klo: 13.13 »
Niin, voishan ne tehdä. Mutta kyllähän sä tiedät miten jengi suhtautuu ainaisiin sääntöihin, siipeen tulee joka tapauksessa. Eihän noita yleisiäkään sääntöjä kukaan lue (vai lukeeko, toivottavasti) ja jos sitten puuttuu johonkin niin haukuthan siitäkin useimmissa tapauksissa tulee tai muuten vaan kuittailua
että se siitä

t.Mika

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #109 : 10.12.03 - klo: 13.26 »
Ehkä se on niin, mutta olis ainakin jotain mihin "vedota"!

Voi olla että nykyinen "huomauttava varoituslinja" sitten toimii paremmin.
Siinä jää vaan kaikki moden, senhetkisen tilanteen/arvion, varaan!

Jaksamisiin...!
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Mika R

  • Vieras
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #110 : 10.12.03 - klo: 13.35 »
niin. mulle riittää että jengillä hauskaa eikä turhaa hölmöilyä esiinny, mä en niin hirveästi jaksa enää olla poliisina vaikkakin viran puolesta siihen aina välillä sortuukin.

asiallista / mielenkiintoista keskustelua kaipaisin kyllä aika ajoin enemmän mutta porukkahan on pieni eikä useimmat kisakuskit jaksa oikein osallistua löpinöihin valitettavasti; heiltä voisi oppia paljon

no eipä tuo ole minua juuri haitannut

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #111 : 10.12.03 - klo: 14.53 »
Lainaus käyttäjältä: "Jukka"
Otan vastuun ja syyt niskoilleni. Täytyy höllentää linjaa hieman.


Mielestäni Jukan lukkolinja on ollut useimmiten oikeassa paikassa ja mielestäni sitä linjaa ei tarvitse höllentää.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #112 : 10.12.03 - klo: 15.20 »
Itse nyt en hirveesti osaa sanoa mikä on taso verrattuna vaikkapa vuoden takaiseen tilanteeseen, koska en täällä ole liikkunut edes täyttä kuukautta vielä. Kuitenkin olen aktiivisesti tätä nyt kuukauden ajan lukenut ja mielestäni täällä on muutama asia jotka tässä voisin mainita.

Yksi asia mikä täällä on kovasti minua on ihmetyttänyt, että miksi ihmeessä kaikki esim. samaa autoa taikka merkkiä koskevat keskustelut pitää sulloa yhden ainoan threadin sisään ja keskustelu ko. autosta on suorastaan jopa kiellettyä muissa threadeissa. Tämä tekee tiedon hakemisesta sekä keskustelun seuraamisesta hyvin hankalaa mielestäni, yleensä kun on tapana että jokainen "asia" käsitellään omassa threadissaan ja sen nimi yleensä kuvaa sitten sen threadin sisältöä. Nyt on useita threadeja jotka ovat kymmeniä sivuja pitkiä ja niiden sisällä käsitellään montaa kymmentä aihetta. Toki näistä kaikki liittyvät siihen autoon jollain tapaa mistä puhutaan, mutta skaala on kieltämättä laaja. En nyt sano että olisin mikään asiantuntija tässä, mutta luen paljon muita foorumeita myöskin ja tämä on ensimmäinen paikka missä olen tälläiseen käytäntöön törmännyt. Ymmärrän kyllä myöskin että tässä foorumissa esitetään kysymyksiä hyvin paljon esim. aloittelijoitden (kuten itseni) toimesta ja varmasti tämä on yksi syy nykyiseen menettelyyn.

Moderaattoreista sen verran, että mielestäni he tekevät erittäin hyvää työtä täällä. Yleensä ongelmana on se, että moderaattorit liian vähän regoivat tilanteisiin ja sen takia käyttäjät ovat saattaneet tottua hieman "vapaampaan" ilmapiiriin, täällä kuitenkin mielestäni asiat ovat erittäin hyvin tämän asian tiimoilta, joksikaan käyttäjät eivät vain ole sisäistäneet vielä ideaa että moderaattori voi lukittaa keskusteluja ja varmaan tuntevat tämän jotenkin rajoittavan heidän mahdollisuuksia ilmaista itseään, jonka takia sitten saattaa kritiikkiä asian tiimoilta esiintyä.

Omat kokemukseni ovat erittäin positiivia tästä foorumista. Kyselin tietoa ja sain sitä myöskin erittäin paljon ja selvästikin asiantuntevilta tahoilta. Tämän lisäksi sain myöskin yksityispostia ihmisiltä, jotka halusivat minua opastaa oma-aloitteisesti ilman mitään kaupallisia taka-ajatuksia. Seurauksena ihmisten neuvoista ja yhteydenotoista olen tilannut ensimmäisen autoni ja hyvin tyytyväinen käymiini keskusteluihin. Tämän perusteella voin sanoa että ihmiset täällä foorumissa suhtautuvat erittäin myöntevästi uusia ihmisiä kohtaan eivätkä tyrmää heti ensimmäisellä viestillä ja näin ollen karkoita mahdollisia uusia harrastajia pois. Tietysti poikkeuksia löytyy, mutta yleensä suhtautuminen on hyvin myönteistä.

Poikkeuksina edelliseen mainittakoon ihmiset jotka kirjoittavat yhden taikka kahden rivin viestin mikä kattaa niin suuren alueen ettei siihen kukaan kykene vastaamaan ilman tarkempaa tietoa ja näin ollen jäävät yleensä ilman vastausta. Tästä kimmastuneena sitten uppaavat viestiä useampaan otteeseen ja lopulta threadi päätyy lukituksi. Asia varmastikin korjaantuisi mikäli ihmiset osaisivat paremmin esittää kysymyksensä tarvittavien tietojen kanssa ja myöskin osaisivat itse selvittää asioita hieman enemmän kuin mitä nykyisellä tasolla.

Nämä tietysti ovat vain minun mielipiteitäni aiheen tiimoilta ja varmastikin kauemmin täällä keskustelua seuranneet käyttäjät osaavat paremmin kommentoida. :)

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #113 : 19.12.03 - klo: 03.14 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"
Yksi asia mikä täällä on kovasti minua on ihmetyttänyt, että miksi ihmeessä kaikki esim. samaa autoa taikka merkkiä koskevat keskustelut pitää sulloa yhden ainoan threadin sisään ja keskustelu ko. autosta on suorastaan jopa kiellettyä muissa threadeissa. Tämä tekee tiedon hakemisesta sekä keskustelun seuraamisesta hyvin hankalaa mielestäni, yleensä kun on tapana että jokainen "asia" käsitellään omassa threadissaan ja sen nimi yleensä kuvaa sitten sen threadin sisältöä. Nyt on useita threadeja jotka ovat kymmeniä sivuja pitkiä ja niiden sisällä käsitellään montaa kymmentä aihetta.


Itse pidän tästä käytännöstä koska silloin kaikki tiettyä autotyyppiä koskeva keskustelu löytyy yhdellä kertaa. Jos vaikkapa zeta-threadi olisi käynnistetty jokaisen kysymyksen osalta aina uudestaan, toistoa syntyisi sen tähden että muutaman viestin sisältävät threadit tippuvat armotta etusivulta ja koska searchin sekä aiempien sivujen käyttäminen on monille täysin ylivoimaista, seuraisi tästä uuden viestin kirjoittaminen jo vastauksen saaneesta kysymyksestä. Se on totta että aihepiiri voi olla hyvinkin laaja yhden threadin sisällä, ja osa kirjoituksista on "turhia", mutta kirjoitusten laatuun ei foorumin rakenteella voida puuttua, siitä vastaavat kirjoittajat.

Pidän tuosta zeta-threadista esimerkkinä sen tähden että kyseinen ketju pitää sisällään vastaukset suunnilleen kaikkiin kysymyksiin mitä autosta esiin putkahtaa. Teemasta kiinnostuneiden välille syntyy helpommin aiheesta järkevää keskustelua ja selontekoa, kuin siinä tapauksessa että kirjoitat kolmen ruudun koeajoraportin pikku-threadiin ja seuraavana päivänä se on kadonnut kymmenien muiden pikkualoitusten sekaan.

Olen edelleen sitä mieltä että jos oma viesti koostuu kahdesta sanasta ja kolmesta hymiöstä, kannattaa käyttää kirjoittamisessa säästetty aika sen miettimiseen, onko kirjoituksen postaaminen kenenkään edun mukaista.
XC - Poor boys Bruiser

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #114 : 19.12.03 - klo: 13.32 »
Lainaus käyttäjältä: "ClodZ"
Olen edelleen sitä mieltä että jos oma viesti koostuu kahdesta sanasta ja kolmesta hymiöstä, kannattaa käyttää kirjoittamisessa säästetty aika sen miettimiseen, onko kirjoituksen postaaminen kenenkään edun mukaista.


Niin toki aina löytyy viestejä joissa ei hirveästi ole järkeä, näitä nyt ilmenee vähän joka threadissa silloin tällöin ja siihen ei pahemmin voi vaikuttaa muut kuin moderaattorit. Joskus niillä voi olla ihan arvoakin, mikäli niillä esim. vastataan lyhyesti ja ytimekkäästi johonkin tiettyyn kysymykseen. Tietysti tällöin kuitenkin nuo hymiöt voivat olla vähän turhaa.

Lähinnä kuitenkin tuon kaltaiset viestit ovat ongelmana silloin mikäli niillä aloitetaan uusia threadeja. Threadin aloittaminen viestillä esim. "moi kertokaa mulle kaikki assosta, se on kuulemma tosi hyvä!!1!! :D :) ;)" on selvästikin turhaa, sitä tuskin tarvitsee sen enemmän puntaroida.

Mitä kuitenkin kuitenkin tuossa viestissäni hain takaa oli se, että jos vaikka haluan aloittaa keskustelun XXX auton säädöistä ja tietenkin seurata vastauksia sen jälkeen, sekä muuten osallistua tähän keskusteluun, niin tämänhetkisen mallin mukaan siihen samaan syssyyn sitten tungetaan kaikki mahdolliset muut samaa autoa koskevat aiheet. Eli siis samalla joudun todennäköisesti seuraamaan keskustelua XXX auton varaosien saatavuudesta, ongelmista jne. Tämä tietysti on vain minun mielipiteeni, mutta silti kokisin foorumin käytön miellyttävämpänä ja helpompana mikäli naitä aiheita voitaisiin ainakin jotenkin eroitella eri kategorioihin.

PS. Kerkesin jo ajatella että tämä threadi loppui viestiini. Siitä kun tuli pikkaisen pitkä ja pelkäsin ettei sitä kukaan edes jaksa lukea. Toisin kuitenkin kävi. :)

Poissa Toke

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #115 : 19.12.03 - klo: 21.18 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"


Mitä kuitenkin kuitenkin tuossa viestissäni hain takaa oli se, että jos vaikka haluan aloittaa keskustelun XXX auton säädöistä ja tietenkin seurata vastauksia sen jälkeen, sekä muuten osallistua tähän keskusteluun, niin tämänhetkisen mallin mukaan siihen samaan syssyyn sitten tungetaan kaikki mahdolliset muut samaa autoa koskevat aiheet. Eli siis samalla joudun todennäköisesti seuraamaan keskustelua XXX auton varaosien saatavuudesta, ongelmista jne. Tämä tietysti on vain minun mielipiteeni, mutta silti kokisin foorumin käytön miellyttävämpänä ja helpompana mikäli naitä aiheita voitaisiin ainakin jotenkin eroitella eri kategorioihin.


Olen samaa mieltä ja paljolti tästä syystä olen näiden merkkikeskustelujen seuraamisen lähes täysin lopettanut. Usein kuudenkymmenen viestin jälkeen keskustelu alkaa eksyä alkuperäisestä aiheesta. Toisaalta esim. jotkut säädöt muuttuu vaihtamalla toisenlainen osa paikalle, joten keskustelut väkisinkin käsittelee monia aiheita.

Nykyinen valvontasysteemi on siistinyt foorumia ja keskustelua. Hymiöhyökkäyksiä esiintyy tuskin lainkaan. myös käyttäjien kirjoitustyyli on tullut yhtenäisemmäksi. Tämä kaikki on mielestäni parantanut foorumin käytettävyyttä.

Poissa mara

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #116 : 20.12.03 - klo: 19.10 »
Mä oon sitä mieltä, että se kirjoituskaranteeni on hyvä idea, mutta se voisi olla hieman lyhempi ja siinä viestissä joka tulee sähköpostiin siinä vois olla joitain neuvoja hymiöiden käyttämiseen.
Welcome to the Jungle!

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #117 : 20.12.03 - klo: 19.25 »
Myynti-palstalla on jälleen kerran viestejä joiden takia voisi mielestäni käyttäjiä hieman ojentaa ylläpidon puolesta.
Moneen kertaan, ja monet eri käyttäjät ovat maininneet, että viestit jotka eivät liity ostamiseen tai tavarasta tiedusteluun ovat paheksuttuja (vai jopa kiellettyjä?).
Nämä viestejä tehtailevat ovat sen varmasti itsekin "tiedostaneet".
Tästä huolimatta on älyttömiä kommentteja useissa viesteissä, ja inhottavan usein samoilta käyttäjiltä.
On vähintäänkin ärsyttävää kun aktiivisesti seuraa aiheita/kaupan olevia kohteita ja myyjälle on laitettu täysin sisällyksetön viesti.
Jos tahtoo omalta osaltaan kommentoida tavaran hintaa tms. niin voisi sen mielestäni hoitaa esim. YV:nä.
Tai sitten jättää senkin tekemättä, sillä monesti kyseiset henkilöt eivät varmaankaan ole edes harkinneet kyseisen tuotteen ostoa. Tämä on vain arvaus, mutta tuskin kauhean kaukaa haettua.

Hyvää joulua!
Tyhjä

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #118 : 21.12.03 - klo: 16.23 »
Kohta myynti säännöistä:

Viestien keinotekoinen nostaminen sivun ensimmäiseksi "up"-viesteillä on sallittua viikon välein. Tiheämpi "uppaaminen" johtaa myynti-ilmoituksen poistamiseen.
----------------------------------------------------------------------------------

Edit. ilmot varmaan ovat myös keinotekoista nostamista!

Itse pystyin ostamaan käytetyn auton, PERÄTI edelliseltä sivulta asti!

Nää keinotekoiset nostot alkaa väsyttää lukea, ja jää varmaan moni lukemattakin!
Siitä seuraa: "Kaupat tekemättä!"
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa miksu-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #119 : 21.12.03 - klo: 23.01 »
Yks mikä pistää silmää on tää ihmisten kirjoitustaito. Nuo pisteet, pilkut ja isot alkukirjaimet ei nyt oo niin just, mutta kun jotkut on unohtanu että suomen kielessä on yhdyssanoja. Välillä aivan älyttömiä yhdyssanavirheitä: esim. "mielen kiintoista" tai "taka diffi" ym.. Se on vaan tosi ärsyttävä lukea tommosta. :(
HPI Nitro MT2