Kirjoittaja Aihe: eka auto  (Luettu 1445 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kime626

  • Tulokas
    • Profiili
eka auto
« : 12.03.03 - klo: 17.09 »
olen tässä hommailemassa ekaa polttisautoa ja mulla ei näistä todellakaan ole mitään kokemusta joten kyselisinkin vähän vinkkejä

mitä olette mieltä kannattaako seuraavaa autoa ostaa ekaksi polttisautoksi ja onko hinta kohdallaan?

Kyoshon Ultima ST GP ( Huom.Ei Type-R versio) .ajettu noin pari litraa,suurin osa tästä ajosta on tapahtunut talvella.
Mukaan tulee itse auto, kahdet renkaat/vanteet (toiset on nastoitettu, tosi pitävät jopa jäällä).
Kaksi hehkulaitetta, niihin akut ja laturi.
Hitec:in Lynx rattiohjain (huomattavasti parempi kuin Kyoshon valmispaketti ohjain).
Kaikki sähköosat, eli vastari, patterikotelo ja servot.
Eteen on vaihdettu hiilikuituvahvisteiset osat, kestää talvi ajoa paremmin, ja on muutenkin kestävemmät, ja kytkin palatkin on uusittu.
Auton mukana tulleet työkalut sekä ohjekirja/räjäytyskuva tulevat mukaan, sekä hieman varaosia

h. 300€ :?

Poissa *toba*

  • Veteraani
    • Profiili
eka auto
« Vastaus #1 : 12.03.03 - klo: 18.19 »
selailes kuule foorumia tältä osiolta vähän niin saatat löytää näitä ensimmäinen auto topikkeja enemmänkin ku luulis!
Prrr

Poissa nici

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
eka auto
« Vastaus #2 : 12.03.03 - klo: 19.00 »
Kuulostaa ihan hyvältä paketilta :) Talvella kun ei pahemmin kulu mikään niin luulis olevan kunnossakin, tosin koeajo ei varmaan haittaa. Lähinnä talvella kuluu moottori jos ei ole tarpeeksi lämmin. Itse autosta en tiedä mitään enempää kuin Kyoshon kataloogissa lukee.[/b]

Poissa matti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Laakerit
« Vastaus #3 : 12.03.03 - klo: 19.02 »
Laakerit voivat olla katsomisen arvoisessa kunnossa talvikruisalun jälkeen. Moottorista on paha sanoa ilman koeajoa.
Masami is back

Poissa BBT

  • Jäsen
    • Profiili
eka auto
« Vastaus #4 : 12.03.03 - klo: 23.24 »
Joo, niinkuin nici tossa jo mainitsikin, paketti tuntuu olevan ihan OK. Auton kuntoon kun ei mitään pysty sanomaan, mutta tuskinpa tuo nyt pahemmin on kulunut.

Ja kun auto tulee ensimmäiseksi polttisautoksi, kiinnittäisinkin enemmän huomiota siihen minkäläisilla autoilla kaverisi ajavat (jos ajavat), ja hankkisin vastaavanlaista kalustoa kuin heillä... Eli jos kamuilla on crossiautoja tms. niin Ultima varmaankin sopii mainiosti ekaksi autoksi. Jos taas kamuilla on "onroadeja" niin ei välttämättä ole mielekästä ajella Ultimalla asvaltilla jne.

Itse ajelen samanlaisella Ultimalla kamujen 1/8 Infernojen ja TT EB4:n seassa, tai lähinnä yritän kiusata, joskus siinä onnistuenkin... Varaosia ja renkaita menee siinä missä muillakin, omien ajovirheiden aiheuttamia tuhoja en tässä viitsi alkaa kertomaan. Jos mukana tulee etu- ja takaripustuksien osia ja taka-akseleita (itsellä katkeilee silloin tällöin), niin varmasti pääset mukavasti alkuun...  ja pääsehän sitä alkuun ilmankin niitä...

Kuten edellä mainitsin, tärkein pointti mielestäni on se, että jos kavereillasi on autoja, hanki vastaavaa kalustoa, kimpassa on hauskempi päristellä kuin "yksin"...
Team Losi Micro-T