Juu, ihan oikeilla jäljillä olet.
Eli shimmiprikoilla kohdistat pinjonin ja lautasrattaan diffissä paremmin kohdilleen ja tiukemmaksi.
Välyksiä ei siis saa paljoa olla mutta tiukkakaan se EI saa olla.
Tuossahan on tilanne se että, muoviset diffin ulkokuoret joissa on ne diffin ulostulojen laakerit, venyvät ja kuluvat jolloin laakerit ja siten koko diffipaketti pääseevät liikkumaan.
Kohdistus pettää ja rattaat eivät enää pidä.
Tuolla on paljon hyödyllistä tietoa ja kannattaa todella lukea läpi:
http://rc10.fi/index.php?topic=16965.0Savagesta on muuallakin paljon hyvää infoa joten käytä myös Haku-toimintoa.
:mrgreen:
Ps:
-tsekkaa myös slipper-kytkin, ettei vaan olisi liian tiukalla...
-hypyistä alas aina pintakaasulla...
-ja pyörilleen...