Sinulla on aika jännät nuo diffit. Yleensä keskellä on jäykin ja perässä löysin. Varsinkin jäykkä takadiffi voi aiheuttaa ongelmia, koska silloin sinulla on "lukkoperä", joka kaasulla lähtee sutimaan. Kokeneelle kuskille voi olla hyödyksi käännöksissä(kuten Aigoin), mutta ehkei sinulle. Vaihda etu ja takadiffit keskenään, jos et jaksa öljyjä vaihtaa, silloin etupää jäykkenee tosin ehkä liiaksi, jolloin ilman kaasua ohjattavuus huononee. HN X1-CF autossa on "vakio asetus" 5-7-2, mutta sen auton diffit on liukkaat. GS diffejä en tunne.
Iskareista on paha sanoa näkemättä. Auto kun voi pomppia myös pohjakosketuksen takia. Itse laittaisin etupäähän jäykempää öljyä. Voi kuullostaa koomiselta jos takapää on ongelma, mutta auton säätö on kokonaisvaltainen juttu. Helpoin tapa muuttaa iskareita on vaihtaa niiden kiinnityspisteitä. Se on yllättävän vaikuttava asia. Laittamalla pystympää koventaa jousitusta ja päinvastoin. Jousen jäykkyyden ja öljyn vaimennuksen pitää olla synkassa toistensa kanssa, mutta ei murehdita sitä nyt vielä.
Tee muutoksia yksi kerrallaan, jos meni huonompaan suuntaan, niin palaat vanhaan ja muutat jotain muuta. Helppoa, mutta hidasta. Opi ennen kaikkea ymmärtämään miksi auton käytös muuttui muutoksen jälkeen, muuten et ole koskaan sokeaa kanaa viisaampi. :p