Jos hankit mounting mitoiltaan vastaavan motin kuin Kyosho GS15R niin luultavasti tarvitset ainakin moottoripukin. Tällasia ovat esim O.S. CV sarjan koneet. Vetarin mahduttamisen kanssa voi kuitenkin tehdä tiukkaa, joten mielummin motti ilman vetaria, mutta tietääkseni ainakin nimim Erkhart sai myös vetarin mahtumaan pienellä viilauksella. Moottorissa tulee olla ns standard shaft. GS15R :n kytkinkello ja akseli muistaakseni sopivat eli uusia ei tarvita.
Muita keskeisiä viritysosia ovat tehopilli ja 2-nopeuksinen vaihde, joilla saat vauhtia lisää myös ilman moottorin vaihtoa. GS15R:ään saa myös tyylikkään sinisen kannen, jossa on vakiota parempi jäähdytys (kun moottori käy viileämpänä, sen teho kasvaa). Myös vetarin poisto on yksi helppo keino parantaa tehoa, mutta silloin joudut hankkimaan ainakin uuden pukin, startterin/starttiboxin ja motin takalevyn. En muista saako edes tohon GS15R:ään.