Kirjoittaja Aihe: Moottorrin jäähdytys  (Luettu 1285 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rczab

  • Tulokas
    • Profiili
Moottorrin jäähdytys
« : 14.07.07 - klo: 12.31 »
Itellä on zaboon ja siina orionin moottori, mutt aina kun mä ajan vaähän, niin se alkaa savuttaa. todettiin et se kuumenee nopeesti. Löytyykö liikkeistä mitään jäähdytyssysteemii vai onko vain omia virityksiä.[glow=red,2,300
« Viimeksi muokattu: 14.07.07 - klo: 12.35 kirjoittanut Rczab »

Poissa HPI-man

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Moottorrin jäähdytys
« Vastaus #1 : 14.07.07 - klo: 12.57 »
Hommaa jäähdytysripa.

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: Moottorrin jäähdytys
« Vastaus #2 : 14.07.07 - klo: 14.08 »
Vaihda pienempi pinjoni tai isompi pääratas.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa JuhaH

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Moottorrin jäähdytys
« Vastaus #3 : 15.07.07 - klo: 15.26 »
Meilläkin on Zaboonissa samanlaisia ongelmia. Ongelma on se, että Zaboon toimitetaan jo valmiiksi lyhimmällä mahdollisella välityksellä, mikä sekin rasittaa virimoottoria (meidän tapauksessa 17T LRP Rally Special 2) melko paljon. Olemme muutamaan otteeseen onnistuneet polttamaan hiilet moottorista. Tilannetta huonontaa se, että vakio Zaboon renkaat ovat reilusti normaaleja 1:10 krossirenkaita pienemmät. Käytettäessä normikokoisia krossirenkaita välitys vielä pitenee.

Mielestäni Proline Dirt Hawkit ovat pihasuditteluun aivan mahtavat. Virimoottori ja pihasudittelu ovat nappularenkaille melko tuhoisa yhdistelmä; nappulat saa helposti kulumaan pois jo yhdellä akullisella. Itse olen jossain vaiheessa ajatellut kokeilla Zaboonin vähemmän kiertävää, mutta vääntävämpää moottoria, jolloin kulkua on helpompi säädellä välityksiä muuttamalla.