No Juu, sisäänajettu on..
Se että onko mylly säädöissä on toinen juttu! Alan pikkuhiljaa epäilemään että löpön vaihto (morgan coolpower 10% -> ?) on seuraava säätötoimenpide, ei meinaan tyhjäkäynti onnistua, tai sitten on vielä noviisin (hyvin todennäköistä)tumpelointia.
Ei meinaan koppaa ehdi saada kiinni kun sammuu..
Olen koittanut alaneulaa piikimmälle, ja pieni parannus käyntiin tuli (ei röpötä), mutta viim. lähdössä sammahtaa. Epäilin että liian piikille meni, ja laitoin tehdassuosituksiin (alaneula tasalle ja siitä kierros kiinni, yläneula kiinni ja 3,5 kierrosta auki ja 0,5 extraa auki). Tuntu toimivan, siitä vielä ajossa pikkasen kiristin, tankin verran parkkipaikalla kurvailin eikä sammuillut kuin muutaman kerran. Yläneulaan en koskenut, hyvin tuntui kulkevan (liikaakin) ja lämmöt ilman koppaa 90-95 eli luulisin kopan kanssa aika likellä kohilleen.
Tulppaa olen kokeilin 8->7, ei suurta eroa, 6 voisi vielä kokeilla jossain vaiheessa.
viime kerralla puistossa (ennen tehdassäätöihin palauttamista) kurvailin nurmikolla, silloin sammuili pahasti ja lämmöt oli 120 jolloin vaihdoin 7->8 mutta ei auttanut.
Silti olis kiva kokeilla jollain muun merkkisellä 10% löpöllä ja samoilla säädöillä, miten vaikuttaa sammuiluun. Olen aika paljon kuullut moitteita Morganista.