Kirjoittaja Aihe: MG10... APUAAAAAAAAAAAAAAAAA!  (Luettu 3032 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ezka

  • Jäsen
    • Profiili
MG10... APUAAAAAAAAAAAAAAAAA!
« : 15.08.07 - klo: 19.04 »
elikkäs... sain tänään lauantaina tilaamani MG10 TR... ja kun vihdoin pääsin vaiheeseen että moottori on käynnissä niin se alkaa keräämään kierroksia ja ei lopu muuta kuin jarrusta...joten MITÄ TEHDÄ?????  :huh: :huh:

onko kellään mitään muita hyviä vinkkejä alottelijalle?
« Viimeksi muokattu: 16.08.07 - klo: 15.33 kirjoittanut Ezka »
MG10

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: MG10... APUAAAAAAAAAAAAAAAAA!
« Vastaus #1 : 15.08.07 - klo: 19.22 »
Säädät kaasun niin, ettei kerää kierroksia? Trimmi nollille ja linkistö niin, että kaasarin kurkku on kiinni kun kaasuun ei kosketa.
| Academy | Axial |

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: MG10... APUAAAAAAAAAAAAAAAAA!
« Vastaus #2 : 15.08.07 - klo: 21.59 »
Kiinni kurkku? No millai se sit saa ilmaa jos se on kiinni ?

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Vs: MG10... APUAAAAAAAAAAAAAAAAA!
« Vastaus #3 : 15.08.07 - klo: 22.02 »
Millin tai parin rako siellä pitäisi olla....
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Mika R

  • Vieras
Vs: MG10... APUAAAAAAAAAAAAAAAAA!
« Vastaus #4 : 15.08.07 - klo: 23.21 »
laita nippuside kaasarin suojakumin juuren ympärille ja kiristä kaikki ruuvit (sopivan tiujkalle, ei yli)

Poissa Ezka

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: MG10... APUAAAAAAAAAAAAAAAAA!
« Vastaus #5 : 16.08.07 - klo: 15.33 »
elikkäs... sain tänään lauantaina tilaamani MG10 TR... ja kun vihdoin pääsin vaiheeseen että moottori on käynnissä niin se alkaa keräämään kierroksia ja ei lopu muuta kuin jarrusta...joten MITÄ TEHDÄ?????  :huh: :huh:

onko kellään mitään muita hyviä vinkkejä alottelijalle?
MG10

Poissa Maakari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: MG10... APUAAAAAAAAAAAAAAAAA!
« Vastaus #6 : 16.08.07 - klo: 15.37 »
Säädä kaasu/jarru linkistö oikein ja sit säädä alaneula kohillee tyhjäkäynin kans.
.|RC-Garage|.
 Asso+Futaba+LRP

Poissa Ezka

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: MG10... APUAAAAAAAAAAAAAAAAA!
« Vastaus #7 : 16.08.07 - klo: 15.40 »
se on vähä vaikeenmpi säätää mitään ku  eit tiedä mikä on mikäkin ruuvi ja auto ei pysy käynnissä... auto käy n. puol sekkaa ja sammuu..
MG10

Poissa Maakari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: MG10... APUAAAAAAAAAAAAAAAAA!
« Vastaus #8 : 16.08.07 - klo: 15.42 »
Mistäs päin oot? Kun ei niitä moottoreita täällä säädetä! Mee lähimmälle radalle ja pyydä joku auttamaan.
.|RC-Garage|.
 Asso+Futaba+LRP

Poissa Ezka

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: MG10... APUAAAAAAAAAAAAAAAAA!
« Vastaus #9 : 16.08.07 - klo: 16.27 »
Kokkolasta.. en tiä edes mis on lähin rata...  :huh:
MG10

Poissa Maakari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: MG10... APUAAAAAAAAAAAAAAAAA!
« Vastaus #10 : 16.08.07 - klo: 16.48 »
Jaano eipä siel päin taida paljon ratoja olla..
.|RC-Garage|.
 Asso+Futaba+LRP

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: MG10... APUAAAAAAAAAAAAAAAAA!
« Vastaus #11 : 16.08.07 - klo: 19.32 »
elikkäs... sain tänään lauantaina tilaamani MG10 TR... ja kun vihdoin pääsin vaiheeseen että moottori on käynnissä niin se alkaa keräämään kierroksia ja ei lopu muuta kuin jarrusta...joten MITÄ TEHDÄ?????  :huh: :huh:

onko kellään mitään muita hyviä vinkkejä alottelijalle?
Et edes lukenut mitä sinulle sanottiin?

1. katso ohjaimesta ettei kaasutrimmi ole täysillä, jos on, laita nollille
2. jos trimmi ok, niin kato onko kaasarin kurkku selvästi auki. Kuten boltsi sanoi, niin millin aukko saa suunnilleen olla tyhjäkäynnillä. (kaasarin kurkku näkyy kun irroitat ilmanputsarin). Jos iso aukko, säädä linkistöstä kohdilleen, servo ei saa painaa kaasaria kiinni, vaan liikeradan pitäisi loppua kutakuinkin siihen, mihin kaasarin luistin liikeratakin.
3. säädä tyhjäkäynti kohdilleen, ohjeista näät mikä on tyhjäkäynnin säätöruuvi.
4. jos edelliset keinot ei auta, tarkista ettei letkuissa ole reikiä, tai että muuallakaan ei ole ilmavuotoja.
| Academy | Axial |

Poissa Ezka

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: MG10... APUAAAAAAAAAAAAAAAAA!
« Vastaus #12 : 17.08.07 - klo: 07.30 »
tai että muuallakaan ei ole ilmavuotoja.

Joo elikkä kaikille tiedoks että ongelma löyty ihan vahingos...  :p ku yritin käynnistää vehettä eilen illalla, niin yhtäkkiä kuului pieni "poks" ja hehkulaite irtosi... kun nostin hehkun ilmaan huomasin että tulppa oli hehkussa kiinni... joten ongelma oli että CEN oli jättänyt/laittanut tulpan löysästi kiinni koneeseen, ja sieltä tulpan raoista virtasi paineet ulos, joten ei ihmekkään että kone ei pysynyt käynnissä...  :cheesy:  ( ja huomasin tämän ihan ITSE!  :cheesy:)
MG10

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: MG10... APUAAAAAAAAAAAAAAAAA!
« Vastaus #13 : 19.08.07 - klo: 18.34 »
No, ehkä se oli tarkoituksella jätetty löysälle, helpottaakseen ensimmäistä käynnistystä. Tosin, ohjekirjassa voisi olla asiasta maininta (vai onko?).
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg