Kirjoittaja Aihe: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN  (Luettu 12017 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tunnen muutaman kaverin joka on aktiivisesti mukana lajissa ja heidän eukot eivät voi sietää koko lajia ja minulla on monet asiakkaat joiden vaimot eivät voi ymmärtää sitä rahan menoa mitä nämä miehet laittavat näihin pikku auto vempeleisiin.
Minun oma pikku pörriäinen on ihan täysillä mukana ja jos minä katson telkkaria ja mekkaan olohuoneen pöydäällä niin ei sieltä todellakaan mitään negatiivistä ole tulossa vaan kehuja että pitää pärjätä kunnolla seuraavassa kisassa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
...vaan kehuja että pitää pärjätä kunnolla seuraavassa kisassa.
Jerzi
Minusta tuo vaikuttaa piilokettuilulta ajotaidoista  :grin:
No vitsi vitsinään..
Johan tuo kummastelee ja miettii, toinen mitä ei voi ymmärtää on mopo  :cheesy:
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kait nuo aina ihmettelee näitä harrastuksia. Itsellänikin on niin paljon erilaisia härpättimiä (RC-laitteita maalle, veteen ja ilmaan),pari crossipyörää, pari moottorikelkkaa, pari vesijettiä, harrasteautoja jne. niin aika kuluu noiden kanssa aika lupsakasti. Vaimon "tuskaa" helpottaa kun ottaa pojan mukaan näihin harrastuksiin, mutta sitten menee rahaa tuplasti, pitää olla kahdet RC-autot, kaksi crossipyörää jne...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa moti

  • Veteraani
    • Profiili
    • Motin Garage
Meillä kovin ihmetellään, että kuin tuota tavaraa pitää noin paljon olla. Itsellä ei kumminkaan ole kuin sähköautoja: 2 crossia (2wd ja 4wd), turisti ja sitte tuo lelupikku asso.. Harrastaa saa muuten kyllä rauhassa kunhan tavarat pysyy sovitussa paikassa, eli omalla mekkauspöydällä huoneen nurkassa.Pidän sitä kumminkin jo neuvottelu voittona, että saatiin mahtumaan molemmille oma harrastepöytä asuntoon.Emännälle yhdistetty tietokone-&piirtopöytä ja meikäläisen harrastepöytä. Ajamaan pääsee lähtemään ilman vastaväitteitä, kunhan ei yritä lähteä samaan aikaan kun jollain tutunkumminkaimankoirankusettajalla on jotkut juhlat min on "pakko" men...

Eli lasken itseni siihen onnelliseen ryhmään, joka ei kärsi ns. "hellasäröstä" tämän harrastuksen takia :) Korin maalaukseen jopa saa joskus ihan hyviäkin ideoita.

virtanen
« Viimeksi muokattu: 25.08.07 - klo: 15.55 kirjoittanut moti »
Hobao \ GMade \  Xray \ JQ \ Xpress
        https://motingarage.com/

Mika R

  • Vieras
En minäkään, mutta lähellä on "hellasärö" ajoittain. Ei johdu rahasta vaan ajasta. Ei hän edes tiedä paljon menee/mitä mulla on haha
Nooh kyl hän ihan messis on ja jaksaa joskus kuunnella mun juttujakin..ehkä jotain 5sec.  :grin:

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Lainaus
Minun oma pikku pörriäinen
:mrgreen: :lol: :lol: :p

Lainaus
jos minä katson telkkaria ja mekkaan olohuoneen pöydäällä niin ei sieltä todellakaan mitään negatiivistä ole tulossa vaan kehuja että pitää pärjätä kunnolla seuraavassa kisassa.

 :mrgreen: Kuiteski päinvastoin  :mrgreen: "EI SIIHEN OLOHUONEEN PÖYDÄLLE JERRY"!

 :mrgreen:

Niin joo..itse sikäli onnellisessa asemassa esim tilojen suhteen että juuri muutettiin omakotitaloon ja vaimo on veri häpi kun sain autotalliin tilan rc tuotteille.Siellä mahtuu nyt harrastaan vaikka 1:1 kulkine olisikin seassa(ennen mekkasin rivarin vaatehuoneen perällä  :mrgreen: )

Ja mitä siihen muuhun suhtautumiseen tulee  :mrgreen: Outoahan se olisi jos aina vain kehuttaisiin, tulisi olo että se juoksee naapurin äijän luona... nainen siis  :mrgreen:..

Mutta sillon kun ajetaan niin silloin ajetaan ja kun taas AJETAAN niin siitä on leikki kaukana  :mrgreen:

Nojoo...Jerry vaiko mikko laitto vuos sitten hobbylinnasta avioliitto onnittelut,jossa toivottiin ettei liitto lakkauta harrastetta.Näin ei ole käynyt  :wink:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa ryskis

  • Jäsen
    • Profiili
Vaikkakin tämän harrastuksen aloittamiseen meni noin 1000 eur, ei tuosta rahapuolesta paljoa ole vaimolta kuulunut. Ensimmäiset kommentit harrastusta kohtaan alkoivat kuitenkin sanoilla:"Pikku poikien". Onneksi meillä on kaksi isoa parveketta kerrostaloasunnossa, joten mekkaus onnistuu suht helposti. Alkaahan tuo vaimo vähitellen lämmetä asialle; tänään putsasin autoa useamman tunnin parvekkeella vaimon seurassa muista asioista jutellessa.

Itse olen ottanut sellaisen kannan, että itse  voin harrastaa jotain tällaista ja vaimo voi harrastaa sitten sisustamista. Kumpaakin menee rahaa ja kumpikin nauttii harrastuksestaan.


Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Lainaus
Itse olen ottanut sellaisen kannan, että itse  voin harrastaa jotain tällaista ja vaimo voi harrastaa sitten sisustamista. Kumpaakin menee rahaa ja kumpikin nauttii harrastuksestaan.

Juuri näin.

Nimim. Eilisen päivän ikealla ollut  :grin:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Meidän emäntä on ottanut ihan mukavasti mun harrastelun.
Murisee vaan välillä hellan äärestä et "toi sun mekkauspöytä vois olla vähän siistimpi"
Olen adoptoinut ruokapöydän mekkausalustaksi. Se kun jäi keittiön nurkaan joskus häpeemään.

Rahaakin saan käyttää noihin kuhan on kaikki tärkeet laskut hoidetuu.
"Se mitä jää niin tee mitä lystäät" oli komentti joskus aikoinaan.
Emäntä ite laittelee rahojaan sit verhoihin ja mattoihin ym. sisustus sälään.

Ja kundi otetaan polvelle katselemaan ja kokeilemaan ku ruvetaan kalustoa huoltamaan.
Sais jannu nyt vähän vielä kasvaa ni vois sillekkin kunnon auton osta noitten nikkojen sijasta.
 :shock:

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Oon jo kauan sitten oppinu konstin millain sopu säilyy. Mä teen niin kun mä haluan ja sit hänkin saa tehdä jos jää mahollisuus. Jos ei riitä hermo/pinna, sit voi katella eri seurat. Tää on vähän kroteski tai sovinistinen asenne mut toimii kunhan huolehdin että hän saa mitä haluaa. Nääs jos teen jotain sellasta mitä tiedän toisen haluavan, se tuntuu hänestä tuplasti paremmalta kun että sais "tahtonsa läpi" kauheella kiukuttelulta. Oon monesti ihan kunkku jos huomaan ottaa toisen tarpeet huomioon. Sit on taas itestäkin mukava mekkailla kun toinen kehrää vaikka edellisen illan yhteisen kokkailusession takia.

Mulla on iso mekkauspöytä olohuoneessa ja sit siellä on pieni sorvi, nauhahiomakone, tietokone ja sohva pöytineen jossa voi mekata kans jos haluu katella vaikka leffaa tietsikalla. Telkkari on makkarissa ja kunhan analogiset lähetykset loppuu, pääsen siitäkin eroon. Tarvii säästää se poikien pleikkaria varten kumminkin jossain. Tää järjestely on toiminu kun oon antanu vaihtoehdoks et siirrän kaiken parakkiin joka mulla on pihan perällä. Kun muistutin että sit oon siellä kaiken aikaa, loppu napinat hyvin äkkiä. Paljon mukavampi kummankin mielestä kun ollaan saman katon alla.

Oon aatellu että radalle vois laittaa vaikka kiipeilytellinkin pienempiä pentuja varten. Jos sit puolisotkin jaksais paremmin viihtyä siä kun kersoilla on muutakin tekemistä kun roikkua äiteen puntissa.

Mika R

  • Vieras
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #10 : 27.08.07 - klo: 09.40 »
Oltiin laivalla viettämässä "laatuaikaa", nyt voi taas harrastaa hetken ilman narinaa.
Kyllä ymmärrän emäntääkin ei siinä mitään. Ja kyllä hän näiden RC autojenkin päälle ymmärtää silloin kun haluaa, kertoi Jullen pappallekin (hra Pienoismallilehti) että meillä on myös truggy kun olivat lasten luona kylässä (sama päiväkoti ja asutaan melkein naapurissa).
On sitä muiltakin jannuilta kuultu että "uutta aviokriisiä ei hankita ennen kuin vanha on myyty".
No meillä menee ihan hyvin, sekin helpottaa että pienempi poitsu on jo kohta 4v.

Poissa RÄPSÄ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #11 : 27.08.07 - klo: 20.30 »
Vielä oma vaimo ainakin on hyväksynyt harrastuksen. Kerran on kysynyt aiheesta ja n.15 sec. selityksen jälkeen tuumas vaan että "mulla ei oo hajuakaan mitä sä selität". Ei oo tarvinnu muusta huolehtia, kuin et viimosia rahoja ei näihin vehkeisiin pukkaa, niin hyvä on. Ja lapsetkin tykkää hommasta niin mikäpä vaimon on enää puuttua asiaan mistä ei ymmärrä mitään :)
Vaimo laitto just yli 2500€ olohuoneen ja vaatekomeron remonttiin ja sisustukseen ja hommas 10000€ auton siihen päälle. Eli huvinsa kullakin, minun aikalailla halvempia kui erään toisen :angel:.
Kyllä mä kuitenkin oon kade tyypeille jotka saa mekkailla olohuoneessa tai keittiössä. Mutta kunhan saan yläkerran valmiiksi niin siellä on sit minunkin kamoille nurkka johon ei tuu fiikuksia tai muita sisustus juttuja  :evil:

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #12 : 27.08.07 - klo: 23.20 »
Alussa sai kuulla, että mitä järkeä laittaa tuhansia euroja "leluihin", mutta kyllähän tuo avokki alkaa jo ymmärtää olla aina napisematta.
Kummiskin kun molemmilla omat harraste rahat niin eipä siinä itkut auta, kun autoja laittelen. Vielä kun on ylimääräinen huonekin niin mahtuu kamat sisälläkin olla (vielä) ja autotallissa pääasiassa autotkin on.
Keittiön pöydällä tulee usein "puhdasta" autoa laitettua ja siitä vähän saa kuulla kun ei meinaa syömään mahtua rojujen sekaan  :grin:

Asiaa auttaa sekin, että 6-v poika ajelee jo täysillä ja 3-v tyttökin haluaa välillä kokeilla autoja.

Just vähän siivosin "roju" nurkkausta, mutta tältä se näyttää  :lol:

Axial SCX 10 TR

Poissa mkuu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #13 : 28.08.07 - klo: 20.50 »
Onhan tuo vaimoke välillä hieman nyreissään noista "pikkuauto" menoista, mutta taitaa loppujenlopuksi olla tyytyväinen että raha menee johonkin konkreettiseen eikä esim. kurkusta alas. Ja kai sitä (aikuinen)mies saa rahansa laittaa mihin lystää. Vielä olen saanut pitää oman huoneen harrastukselle + tietysti ulkovarasto, jossa sitten koneet ja vempaimet omien osien valmistukseen ja muuhun isompaan laittoon.

Poissa cardic

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #14 : 28.08.07 - klo: 21.04 »
Siinähän se ku maksan vaan muut laskut eka. Rahasta ei niin riitaa vaan autojen paikasta! Nyt oon vallannut kodinhoitohuoneen itselleni.  :grin: Ja mukulat on mukana menos, tai ainakin poika. Ja tota yllättävän paljon sillä "pojalla" niitä osia menee rikki ym. . Esim. Vaimo, nyt pitäis tilata tonin stampedeen uus kaasuservo!  :grin: :wink:

Poissa Nasty

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #15 : 29.08.07 - klo: 19.05 »
ei ota onneks meillä mies ottaa vaimon siis toivon mukaan ettei esim postipoika pääse harrastamaan silloin kun mies ei ole kotono  ja harrastus vaan on harrastus.

tosin eipä se voi valittaa kun ite sillä minillä ajelee.

kah tarkemmin ajatellen noista lentokoneista se aina silloin tällöin mutissee että niittä on liikaa ei voi 7 konetta ja 2 kopteria mitenkään liika olla vai voiko.:)

ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #16 : 30.08.07 - klo: 13.37 »
lämmöllähän se mekkailua ja ajamista katselee... joskus jopa tulikuumana, ei kärsi edes viereen mennä :grin:

Noh, kaipa tää tästä tasottuu jossain vaiheessa, huvinsa kullakin. Ajamaan en aatellu päästää, en tee samaa virhettä kuin moottoriveneen ja moottorikelkan kanssa tai joutuu mekkaamaan autoja kahdelle :grin:
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa Sprite

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #17 : 31.08.07 - klo: 14.48 »
Heikosti ottaa ja ymmärtää. Puhuttelee minun rakkaimpia lel... autojani romuina, ja käskee heittää ne aina välillä hev... kuuseen. Kiroilee ja uhkailee lähteä. Vaan eipä oo lähteny vielä.  :wink:
Ehkä ois parempi kiskoa vaan iltasin kaljaa, kattoa potkupalloa ja hakata vaimoa?
Sekö ois normaalia elämää?
Ilman hauskaakin voi olla viinaa.

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #18 : 01.09.07 - klo: 22.39 »
Ehkä ois parempi kiskoa vaan iltasin kaljaa, kattoa potkupalloa ja hakata vaimoa?
Sekö ois normaalia elämää?
Itsehän vedän kyllä kaljaa tässä parhoillaan, oonko mie sitten astetta pidemmällä tässä touhussa?  :grin:

Ei vaisinkaan, "tuon romun voisit jonnekki heivata että saa välillä siivottua tuonkin huoneen" kuuluu myös meidän talon sanavalikoimaan. Onneksi tuo "jonnekki" on tähän mennessä tarkoittanut työpöytää, meinaa kamat välillä levitä jo pitkin lattioitakin... Hyvä vaan että mainitaan, pysyypä joku tolkku tässäki asiassa :roll: :roll:
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #19 : 02.09.07 - klo: 09.59 »
Vaimo tuli todella tyytyväiseks kun haettiin kierrätyskeskuksesta vanha koulupöytä 15€
ja tein siitä mekkauspöydän makkariin.
Vaimo sai keittiönpöydän tyhjäks ja mulla on oma pieni toimisto missä mekkailla ja kamat pysyy siististi.

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #20 : 13.09.07 - klo: 23.10 »
Kerronpa tässä asiaankuuluvan kaskun menneiltä vuosilta.

Erään metsurin perheessä vietettiin joulua ja lahjoja availtiin.
Kävi sitten niin, että emännälle tuotiin painava paketti avattavaksi.
Toimeen käytyään vaimo huomasi isännän muikean ilmeen ja tästä päätteli lahjan olevan tältä.
Avattuaan paperin, huomattiin laatikon päällä moottorisahan kuva. Sehän se, uutuuttaan kiiltelevä Jonsered siellä oli.
Oli melkoinen naurun remakka kun isäntä vakavanvirnuna selitti että pukki varmaan oli nyt erehtynyt.
Tuli isännän lahjojen vuoro ja paikalle kannettiinkin oikein joukolla vielä suurempi laatikko.
Isäntä arveli laatikossa olevan jotain todella mielenkiintoista kun oli niin painavakin.
Siellä oli sitten viimettenpäälle ompelukone ja lankaa ainakin vuoden tarpeiksi.
Vaimolla olikin selitys valmiina; pukki on nyt tosiaankin erehtynyt!
Myöhemmin vielä selvisi ettei kumpikaan ollut aavistanut toistensa ajatuksia.
Ja tämä tarina on muuten tosi!

Poissa jakariko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #21 : 14.09.07 - klo: 03.45 »
Kyllähän se jossakin kohtaa kiukutteli(ja pahasti)

Mä keksin lääkkeen aikanaan,ostin sille oman Rc-auton(n.60e)
Sillä se itse ajelee kun mä leikin omilla.

Ajaa joka tyttöjen illassa Hummerillaan siideriä tytöille takapihalle :mrgreen:

Ja kertoo tytöille "kaiken" tietäen :" No tolla Karilla on menny noihin autoihin ehkä joku 500e!" :cheesy:

Voi kun tietäisi  :embarrassed:
« Viimeksi muokattu: 14.09.07 - klo: 23.14 kirjoittanut jakariko »
Kyosho 1/6 Arc buggy,Kyosho 1/5 Lancia,1/6 sähköHummer

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #22 : 15.09.07 - klo: 17.23 »
Eipä nuo ole juuri kiinnittäneet huomiota tuolla hyllyssä lojuv(i/a)lle auto(i)lle, eipä ole paljoonkaan tullut päästeltyä enää noilla. Hyvin hyväksyvät tyttöystävät olen minä onnellinen saanut omistaa... :D
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa Tomas

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #23 : 18.09.07 - klo: 07.04 »
Ei hätää Jerry, kummatkin ottaa...  :grin:

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #24 : 18.09.07 - klo: 21.07 »
Lainaus
Ei hätää Jerry, kummatkin ottaa...
Mulle kävi aikanaan jo vahinko kun heitin samanlaista kommenttia nettiin ja luulin ettei muikki nitä kumminkaan näe. No, vaimon sain viä puhuttua ympäri mut sit soitti sen aikanen tyttökaveri ja sitä en saanutkaan paikattua millään.

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #25 : 19.09.07 - klo: 00.28 »
Jaa, että olit asemassa: "pelimiehellä ei ole parisuhdetta, vaan pari suhdetta."? :laugh:
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa tagatubos

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #26 : 20.09.07 - klo: 18.01 »
Mun mamma seurasi huvittuneena ja samalla uteliaana, kun meikä raahasi tohkeissaan kotiin kassia, jossa oli uusin hankinta ja harrastus: rc-auto. (salaa ostettu, kuinkas muuten...)
Autoa esitellessä ja sen näpertämisen tärkeyttä korostaessa mamma tokas: "Kyl mää tiesin että sä tykkään korjailla ja näprätä mikroautoja, yms. MUTTA vielä noin pieniä lelujakin!  :lol:

Koita siinä nyt sitten saada jotain järkevää puolustuspuhetta suusta tuon jälkeen!

Kyllä meillä rauha on tuon harrastuksen suhteenkin, ei tarvitse kauheasti vääntää asiasta. Liekkö luovuttanut todetessaan, että pojat on poikia?  :roll:
Kaikki mikä pitää meteliä, kulkee kovaa ja haisee bensalle ON MIELEKÄSTÄ!

Poissa Verre

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #27 : 25.09.07 - klo: 13.21 »
Tämä on oikeastaan aika hassu aihe lähteä edes kirjoittamaan. Omasta mielestäni, jos se toinen osapuoli ei hyväksy harrastuksiasi niin silloin joku on pielessä. Oma naiseni suorastaan rohkaisi ostamaan oman Hyperini kun näki kuinka innoissani itse olin. Nyttemmin kun ollaan puhuttu asiasta, niin nainen on vaan iloinen, että minulla on harrastuksia joissa voin välillä viettää omaa aikaakin.

Ja kerran kun annoin hänen koittaa Hyperiä, niin hän oli aivan innoissaa että "kylläpä se kulkeekin"  :laugh:
HoBao Hyper ST
XRAY XB8

Mika R

  • Vieras
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #28 : 25.09.07 - klo: 13.38 »
Joo, jokin on pielessä: Se toinen on nainen, siis vaimo.
Niin ettei tässä mitään hassua ole. Odotahan kun saat lapsia niin ehkä huomaat muutoksia omassakin vaimossasi. Siihen asti hänelle lienee aika sama mitä touhuat niin kauan kun pysyy housut jalassa.

Tietenkään asia ei ole näin mustavalkoinen. Kokonaistilannenhan se määrää.
Harrastaminen vaatii rahaa, joka yleensä edellyttää työssäkäyntiä ja työpäivät ovat monelle pitkiä. Aikaa vaativat parisuhteen lisäksi lapset, lasten koulunkäynti ja harrastukset, siivous, kaupassakäynti, ruoanlaitto, mahdollisesti remontointi & rakentaminen, muut omat ja vaimon harrastukset jne. Kaikki kilpailevat samasta vähäisestä ajasta paitsi jos olet työtön tai eläkkeellä, mutta näilläpä ei ole rahaa harrastaa kuulemma.
« Viimeksi muokattu: 25.09.07 - klo: 13.48 kirjoittanut Mika R »

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN
« Vastaus #29 : 25.09.07 - klo: 15.14 »
Hirveestihän tämä on tietysti yksilökohtaista ja hieman tilanteestakin kiinni.

Itsellä tilanne oli tietysti se että emäntä tuli vakavasti rc-autoilla kisaamiseen sairastuneen poikamiesloossiin.
Eli tietysti hänkin tajusi kuinka tärkeästä ja merkittävästä asiasta minulle on kyse.
Mikäli hän ei harrastustani ymmärtäisi/hyväksyisi/kannustaisi niin olisi varmasti hyvin nopeasti näköpiiristä myöskin kadonnut.

Itse en mitenkään pysty ymmärtämään miten joillain on jopa suuriakin ongelmia tästä harrastuksesta.
Mikäli nainen tykkää/rakastaa miestään niin jokuhan on pielessä mikäli ei hyväksy miestään kokonaisuutena.
Ei mulle tulis mieleenkään alkaa kitistä naiseni harrastuksesta... oli se sitten joku tuppervaarapitsinnypläysmarttakerho tai mikä vaan.

Tietysti minä kisailen vakavasti ja joudun tekemään hankintoja sekä kisamatkoja joihin menee rahaa, mutta omatpahan ovat rahani tähänkin mennessä olleet.

Eli siis itselläni ainakin on erittäin ymmärtäväinen nainen joka mielellään jopa käy kisoissa katsomassa ja jännittämässä kuinka pärjään.
Ps: ilmiö on näköjään pikkuhiljaa nousussa... on jopa parilla kuskilla välillä naisia näkynyt mukana... parivuotta taaksepäin ei pahemmin tyttöystäviä/vaimoja kisapaikoilla näkynyt.