Kirjoittaja Aihe: JariV:n projekteja  (Luettu 346612 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Nyt tarttis neuvoa:

Tarttis teetättää näitä BAJA X-TREME 100 EVOLUTION -tarroja jossain. Olisiko suosituksia?

Ja tarvis olis lisätä tähän perusfontin lisäksi vähän muotoa ja muuta disainia joten pitäs siis olla joku joka pystyisi jollain graafisella ohjelmalla tekemään tällasia. Näillä näkymin teksti olis mustaa ja hopeareunuksella ja toiset valkoisella tekstillä ja hopeareunuksella.

Pystyykö joku auttamaan mua tässä?

Myöskin muita sopivan kokoisia tarroja saattas tarvita tähän, mistä sellasia? Joitain jo on ja oon valitettavan kranttu niistä, pitää olla aiheeseen ja laitteeseen sopivia.
Just joo.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Nyt tarttis neuvoa:

Tarttis teetättää näitä BAJA X-TREME 100 EVOLUTION -tarroja jossain. Olisiko suosituksia?
Tässä on hyvä
Old fart

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Aivan! Tuon olin unohtanut kokonaan.

Kiitos Mikko!
Just joo.

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Taas pitää kysyä:

Vastaan itselleni, vastaus löytyi jo ja kyssäri poistettu.
Just joo.

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Tarvitsisin apuanne maalausteemaan.

Värit: Päävärinä valkoinen eli sen pinta-ala olisi suhteellisesti suurin, ensimmäisenä apuvärinä oranssi, jota voisi olla melkein yhtä paljon kuin valkoista, musta on kolmas väri jota käytetään rajaamaan näitä kahta ensimmäistä. Valkoinen ja oranssi eivät siis saa "koskea" toisiaan kuin vain korkeintaan hienoisissa poikkeustapauksissa riippuen disainista. Teema saisi olla kohtuullisen yksinkertainenkin ettei nyt ihan tolkuttomaa määrää rajausteippiä tarvitsisi käyttää.

Tässä värimalli:


Tässä siluettikuvat joihin voi tehdä maalausteemaa:




Itse olen vähän lukossa maalauksen disainin suhteen ja pyydän täten apuanne. Ehdotuksia? Kuvakäsittelyä? Mitä tahansa?

Tässä vielä vastaavat kuvat:


Näissä kuvissa puuttuu vielä keulan sivupellit.
« Viimeksi muokattu: 19.12.13 - klo: 18.44 kirjoittanut JariV »
Just joo.

Poissa wictro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/perhe/vakivalta/
Todella hieno!

Aivan hemmetin siisti!

Lakka päälle ja valmis!

Katsotaan, saanko photoshopilla mitään järkevää aikasiksi.

.w
-Lithium Love Racing-

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Ton auton olemuksesta välittyy sana ASENNE :azn:
Aivan mielettömän hieno tekele. Huh huh.
Tyhjä

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Kiitos herrat. Hauska kuulla  :grin:

Oma väritysteemani on suunniteltu nyt joten josko ehdotuksia ei tule niin teen oman ajatukseni mukaan.

Yllättävää sinänsä että te pidätte pääsääntöisesti tästä, sillä kun laittelin meiliä linkin kanssa tämän keskustelupolun sivulle 9 mistä tän auton rakentamistarina alkaa tuonne Model Expon järjestäjille ja kysyin ovatko kiinnostuneita ottamaan vempeleen näyttelyynsä niin minkäänlaista vastausta ei ole kuulunut. Ehkä heillä on vain kiireitä, itse luulisin ainakin tällä palstalla auton saaneen mielenkiinnon pohjalta että tää kikotin vois olla isollekin yleisölle mielenkiintoinen.
Just joo.

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Noista expo kuvioistahan oli viime(?) vuonna puheita, ja kuvio jäi tuolloin ainakin itselleni hieman epäselväksi.
Mika R ainakin, ja olikos se jarkko, jarkkom vai mikäseoli tietää varmasti näistä kuvioista enemmän.
Ihan huonon muistin pohjalta heittelin nimimerkkejä, mutta herrat varmasti korjaavat.
Jos tuon laitteen vie messuille, niin ainoa huolenaihe on varmasti se, että muut saattavat jäädä varjoon. :grin:
Onhan siellä kaikenlaisia hienoja kamppeita, mutta itseäni tässä kiehtoo suuresti käden taito ja se, että jotkut tosiaan tekeevät nämä projektit ihan loppuun asti. Kaikenlaisia projekteja on tälläkin sivustolla tullut seurailtua.
Tyhjä

Mika R

  • Vieras
Itse asiassa lähetin messujärjestäjälle meiliä joku aika sitten kun ilmoituskaavaketta messuille ei vielä heidän saitilta löytnyt. Ei tullut vastausta. http://www.model-expo.com

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Tässä vielä vastaavat kuvat:
Hemmetin siisti - Rock  :cool:!

Joko oot ajanu?
Old fart

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
PKSRCA osallistuu Model Expoon. Mun puolesta olis hienoa jos voit kiikuttaa tuon hienon tekeleen vaikka meidän osastolle, edellyttäen, että tilaa löytyy  :p. Voit kysyä tarkemmin nimimerkiltä Nege.
Flying Calacucco

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Itse asiassa lähetin messujärjestäjälle meiliä joku aika sitten kun ilmoituskaavaketta messuille ei vielä heidän saitilta löytnyt. Ei tullut vastausta. http://www.model-expo.com

Aikoinaan kuin sinne vei auton näyttelyyn niin ilmoittautuminen tapahtui kuin menit expoon kärryn kanssa ja kirjoitit mihin luokkaan se menee ja info tekstin autosta ja veit auton oikeaalle paikalle.
No tästä on jo jokunen vuosi kuin minä sen Sand Scorcherin sinne vein ja voitti vissiin paras auto palkinnon (voin myös muistaa väärin)
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vai niin.

Viime vuodet on ollut lomake sitä varten tuolla sivustolla. Ehkä se vielä ilmestyy.

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
No nyt on kaikki viimeiset hitsaamiset ja hiomiset tehty  :grin:

Koskas se Model Expo olikaan?b

Model Expon ajankohta ovat 3.-5.4.2009.

PA-seuroista paikalla ovat ainakin UAU ja PKSRCA. Osastot sijaitsevat vierekkäin sisäänkäynnistä katsoen oikeassa reunassa, missä on myös PA-rata.

Rata on samanlainen kuin parina aikaisempanakin vuonna. Ajamaan pääsee myös omilla autoilla (sallittuja vain 1/18 tai pienemmät autot, Minit/Alfat sekä hitaasti etenevät isommatkin laitteet). Lisäksi meillä on paikalla muutamia kokeiluautoja.

UAUn osastolla esittelemme SM-tason ja kansallisten kilpailuluokkkien autoja sekä pyöritämme videota kansainvälisistä kilpailuista.
« Viimeksi muokattu: 13.03.09 - klo: 14.25 kirjoittanut jarkko »
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Olisi itse asiassa aika hienoa olla UAU:n ja PKSRCA:n tonteilla. Kumpaakaan en voi mitenkään virallisesti tietenkään edustaa koska kumpaankaan en kuulu. Mutta jos tuolla näyttely-, ruoka- ja drinkkiliput järjestyy  :grin: niin voisin vaikka tuodakin sen sinne.

Nyt on perusväri jo pinnassa ja maalausteemankin päätin kuviointiin. Joten ehdotuksia ei enää kannata laittaa. Ikävä jos joku on jo kerennyt näkemään vaivaa asian eteen. Irto-osat tulee ensi viikolla sinkkaamosta ja koppa tulee maalattuna samoin joten sen jälkeen kasaus. Nimenmukaiset tarrat on vielä suunnittelematta ja teetättämättä, muuten kaikki on valmiina sitten täydellistä niputusta varten.

En ole ajanut sillä vielä Mikko. Kokeillut vaan että kaikki toimii.
Just joo.

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Pliis!

Kiillota toi putki, tolkuttoman hieno sen jälkeen  (putki siis) :wink:

Todella upeaa työtä, tämä sentään etenee, toisin kuin allekirjoittaneen pienempi monsteriprojekti  :mrgreen: Totta kyllä, että säännöllinen työssäkäynti helpottanee asiaa. On kyllä viimeisen päälle hieno vehje, täytyy maksaa lentolippu vaikka tuota varten että pääsen kokeilemaan autoa! Otan kameran mukaan... 


Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Tota....

...se putki tuli jo kiillotettua ja maalattua kuumankestomustalla.  :grin:

Myöskin oranssin värin rajaukset ja suojauksetkin on tehty. Vähiin käy ennenku loppuu.
« Viimeksi muokattu: 13.03.09 - klo: 17.55 kirjoittanut JariV »
Just joo.

Poissa blaah

  • Veteraani
    • Profiili
..ja muistat sitten Model Expossa antaa ohjaimen kiltisti jokaiselle 5v pojulle joka haluaa ottaa tyypit autosta sisätiloissa.

On kyllä uskomaton projekti, Model Expoon pakko lähteä jos tuo on paikalla.

Poissa wictro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/perhe/vakivalta/
Mun mielestä toi ois just hyvä "fallout" look tommosenaan.

.w
-Lithium Love Racing-

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Olisi itse asiassa aika hienoa olla UAU:n ja PKSRCA:n tonteilla. Kumpaakaan en voi mitenkään virallisesti tietenkään edustaa koska kumpaankaan en kuulu. Mutta jos tuolla näyttely-, ruoka- ja drinkkiliput järjestyy  :grin: niin voisin vaikka tuodakin sen sinne.

Ei tartte olla jäsen. Jos tilaa löytyy, olet tervetullut. PKSRCA pyrkii näyttämään lajia mahdollisimman monipuolisesti, joten tällainen sopii hyvin kuvaan. Juteltiin tänään aiheesta Negen kanssa, messujärjestäjältä on saamatta vielä lopullinen vastaus käytössä olevasta tilasta, mutta toivotaan, että asia järjestyy.
Flying Calacucco

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
..ja muistat sitten Model Expossa antaa ohjaimen kiltisti jokaiselle 5v pojulle joka haluaa ottaa tyypit autosta sisätiloissa.

On kyllä uskomaton projekti, Model Expoon pakko lähteä jos tuo on paikalla.

Sellainen ihme projekti on ollut jo -80 luvulta lähtien messuilla, se DÖSÄ. Onko se edelleen siellä komeilemassa  :lol: vai onko se jo saannut kaikki palaset paikalle jo :lol:
Jerzi

PS Jari, ota nyt ihmeessä kori pois ja kuvaa se kunnolla ja tuo kuvat tänne.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hyper

  • Veteraani
    • Profiili
Mitä jos vain vetäsis nuo sivuponttoonit ja jousituksen osat mustalla ja sitten keulapelti ja katto kiillotas kromiseksi? Tai jos ei mustaksi niin oranssiksi. Jos oikein hienon maalauksen haluaa niin varmaan tulis paras jos veis jollekin maalauspuolen ammattimiehelle maalattavaksi.

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
No ihan ammattilaisella on kyllä maalattavana kyllä. Tosin sanoin kyllä ettei hinkkaa sitä liian nätiks kun sit siinä on se vaara jo ettei sille uskalla antaa naarmuuntumisen pelossa sikaa. Ja sitä se tulee saamaankin.

Toi värihomma on siis mennyt jo ohi. Mustien raitojen veto enää jäljellä. Muut värit siis valkoinen ja oranssi.
Just joo.

Poissa wictro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/perhe/vakivalta/
Mää luulen, että kun oot ton saanut tuohon kuntoon itte, niin luotamme laadun jatkuvan myös viimeistelyssä ilman apuakin :)

On sulla kuitenkin vissiin "vähän" kokemusta näistä hommista ^_^

Tuohon tavallaan sopii semmonen elämää nähnyt ilme, joten kuvien ottamisen jälkeen ajoa vaan! Olis sääli jos hyllyssä vain seisoo.

.w
-Lithium Love Racing-

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Kiitokset wictro. Ei tuu jäämään hyllylle pölyttymään todellakaan. On noita näyttelyvehkeitä tullut rakennettua ja niistä on saanu sen kokemuksen että jos kaiken laittaa totaalisen tiptop-kuntoon niin vaiva on niin suuri että sitä alkaa säälimään oman duunin määrää ja silloin on vaara siitä seisomaan jättämisestä helposti. Sen takia en ihan jokaikistä pulttia ole viimeistellyt mutta sanotaan silleen että tää vempele on 95 prosenttisesti tehty show-tasoon. Siis omasta mielestäni. Loppu 5% on käytännöllisyyden nimissä jätetty pinnoittamatta jotta ei tarvitsisi teetättää kalliita asioita.

Jerry, onhan tästä tuolla aiemmin jo ollut kuvia ilman koppaa. Ja kyllä mä sitten laitan kuvia kun kasaaminen alkaa. Jos kaikki menee hyvin niin saatan päästä nyt jo alkuviikosta aloittamaan kasaamisen.

Sitten kun toi Expo on käyty josko kerran PKSRCA ja UAU minut tonteilleen kutsuvat tai järjestäjältä tulee omaa kauttani kutsu niin sitä ennen ei voi ajaa vaikka polte olisi suuri. Ne ajon jäljet kun näkyy näissä laitteissa heti niin sen verran täytyy olla kunnioitusta näyttelyjärjestäjää kohtaan etten ehdoin tahdoin tee siitä huonomman näköistä kuin mitä se vastavalmistuneena ja käyttämättömänä on sitten.
Just joo.

Poissa Nahkis

  • Tulokas
    • Profiili
ota tulppa pois ja heivaa järvee niin ei tuu ajeltuu:D :cheesy: :cheesy:
Traxxas revo 3.3 ------->Vaihtuu sähköseksi
Inferno GT

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Eipä pääse aloittamaan kasaamista kuin vasta ensi viikon alussa. Mustat raidat vielä maalaamatta ja maalari on loppuviikon kurssilla. Kaikki muu onkin valnmiina odottamassa. Paitsi ne tarrat. Taidan näyttelyä varten tehdä vaan dymokikkailuja ja jonkun sortin tekniset speksit -plakaatin. Vähän jo alkaa polttelemaan...
Just joo.

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Ei toi edes tarttisi paljon värejä, näyttää nyt jo teurastusautolt  :wink:

Se jännittävin vielä odottaa itse ajovideo  :grin:


Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Tyhmä kysymys: Kuinka tuon saa käyntiin? Työntämälläkö?
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM