Kirjoittaja Aihe: GTA San Andreas  (Luettu 18657 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
GTA San Andreas
« : 28.09.07 - klo: 21.23 »
Onko tämä totta, kun jotkut ovat sanoneet, että sieltä 2.maan kallio-alueella on joku varjo, joka liikkuu. Tätä vastaan voi tapella, mutta se on vaikeata. Ja, joku mummo on kirjoittanut samalla alueella verellä tekstiä ladon seinään. Onko peli mielestänne helppo, jotka ovat pelanneet sen läpi? Löytyykö pelistä mitään oikeita autoja, jotka ovat ihan oikean näkoisiä? Olen nähnyt jossain, vai oliko niistä tehty vain kuvia?

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #1 : 20.10.07 - klo: 22.45 »
Peli on aika helppo itellä on toi ja läpi menty tuttu kyl pelas pikkusen sitä mutta oisin itekkii osannut varmastikkiin. Noista varjo hommeleista en tiedä kyl mitään...
|HN X2|Slash|

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #2 : 21.10.07 - klo: 00.56 »
mitähän toi nyt tarkotti????
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #3 : 21.10.07 - klo: 08.30 »
Mikä tarkotat?
|HN X2|Slash|

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #4 : 21.10.07 - klo: 09.30 »
Siis kaverini on kertonut, että jossain kakkos maan suurella kallio-alueella on varjo, pelkkä varjo. Se liikkuu ja sitä vastaan voi tapella. He ovat mukamas katsoneet sen jostain netistä. Ja mukamas hänen veljensä on löytänyt jonkun tekstin, joka on kirjoitettu verellä ladon seinään! Kuulostaa ihan oudolta. Olen itsekkin pelannut San Andreaksen läpi, enkä ole löytänyt mitään tuollaista, vaikka olen ollut siellä kallio-alueella niin kauan, että muille jakaa. Pelikin ollut jo vuodesta 2005. Olisi luullut löytyvän jo.  :huh:

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #5 : 21.10.07 - klo: 09.53 »
Joo itelläki on ollu ainaski vuoden varmaa toi peli ja en oo löytäny tollasta varjoo.
|HN X2|Slash|

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #6 : 21.10.07 - klo: 10.39 »
Onko tässä pelissä 4 maata? Taas nämä tyypit väittävät niin. Itseni mielestä kolme.

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #7 : 21.10.07 - klo: 10.43 »
Olisiko tuo GTA4 hyvä Ps2:lle. Taitaa jatkaa samaan malliin, kuin edellisetkin, että varmaan kannattaisi ostaa Xbox:lle tai PS3:lle. Kiinostaisi ainakin kovasti. Tämä San Andreas oli kyllä hyvä, todella isot maat, oli jo työtä ajaa maasta toiseen. Kun nyt kokeilin Vice Cityä, oli todella helppo tämän pelin jälkeen. Pääsin päivässä toiseen maahan :tongue:.

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #8 : 21.10.07 - klo: 15.40 »
Huehue

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #9 : 21.10.07 - klo: 18.19 »
ei mun mielest oo 4:ättä maata! Ite en tiedä jos myisin ps2 paketin kun en pelaa oikeen, tietokoneella mielummin motocross madnes 2..se o hyvä ku viel itekkii ajan crossii niin sen takia..
|HN X2|Slash|

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #10 : 21.10.07 - klo: 21.14 »
se varjo on isojalka jossain modissa PC:lle. Näkee tossa likin videon vieressä otsikolla "GTA San Andreas Bigfoot...
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #11 : 22.10.07 - klo: 17.48 »
Joo en oo tollasta tehtävää tehny, vai onko toi vaa pc:eel?
|HN X2|Slash|

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #12 : 22.10.07 - klo: 18.25 »
Joo en oo tollasta tehtävää tehny, vai onko toi vaa pc:eel?

ON jos se on kerran MODI
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa Miika.laurila

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #13 : 25.10.07 - klo: 13.30 »
Hei!

Ite oon pelannu pelin läpi kavereiden kanssa vaikka kuin monesti,koko pelialue on käyty läpi.
Tätä varjoukkoa eikä verikirjotusta oo löydetty :cheesy:,monia muita hauskoja jutuja ollaan kyllä löydetty.
Tässä vielä yksi video.

http://www.youtube.com/watch?v=MF4H1Ut9jLU

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #14 : 25.10.07 - klo: 18.00 »
Kun ei ole kokemusta pelistä, minkälainen olisi Bullworth Academy:Canis Canem Edit? Kannattaisiko ostaa? Kovasti olen ajatellut. Taitaa olla niikiun GTA sarjat.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #15 : 25.10.07 - klo: 21.54 »
Toi video näyttää ihan samalta ku mun koulumatka mopolla joka päivä :mrgreen: Tai no itseasias kuljen fillarilla:D
sori ot

Poissa jerezku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #16 : 21.11.07 - klo: 21.36 »
En oo nähnyt mitää varjoo mutta ladon sinässä oon nähnyt tekstin joka on kirjotettu verellä paikka on 2 maan jossain  metässä missä on sellane lato.
« Viimeksi muokattu: 22.11.07 - klo: 08.16 kirjoittanut jerezku »

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #17 : 31.12.07 - klo: 21.31 »
oon kuullu jostaki et tuol on kuoppa josssa on ruumissäkkejä ja armeijan vedenalainen tukikohta. en kyl oo varma...

Poissa tupsu^^

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #18 : 02.01.08 - klo: 19.29 »
oon kuullu jostaki et tuol on kuoppa josssa on ruumissäkkejä ja armeijan vedenalainen tukikohta. en kyl oo varma...

pitää paikkansa ainakin xboxilla.. ja se ''varjo'' on modi vain pc:lle ja se on todellakin olemassa... oikean näköisiä autoja saa ladattua tuolta: http://www.thegtaplace.com/downloads/category.php?id=32

Poissa SaVaGeLLa GEGEEJÄ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #19 : 04.01.08 - klo: 17.49 »
Lainaus
oikean näköisiä autoja saa ladattua tuolta
ja tuolta http://www.gtainside.com/download.php?do=cat&id=116
Savage X 4.6 bb, PicooZ (rikki), Futaba 3PM 2.4GHz, Team Losi Micro-T !!

Poissa lolokoklok

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #20 : 05.01.08 - klo: 21.34 »
Bigfootin lisäks löytyy metiköstä leatherface sahansa kanssa.(ootteko häntä nähny?) Sitte modeillahan saa vaikka mitä jos vaan osaa laittaa ,esim. mullakin oli joiskus Suomimodi jossa oli suzuki pv:t, pappatunturit ja kuplavolkkarit...

LRP Shark FT brushless

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #21 : 05.01.08 - klo: 22.35 »
Bigfootin lisäks löytyy metiköstä leatherface sahansa kanssa.(ootteko häntä nähny?) Sitte modeillahan saa vaikka mitä jos vaan osaa laittaa ,esim. mullakin oli joiskus Suomimodi jossa oli suzuki pv:t, pappatunturit ja kuplavolkkarit...


"Joskus", modihan on vasta kuukauden vanha www.gtafinland.fi


Ja bigfootteja ei tosiaan pelistä löydy ilman modeja.
| Academy | Axial |

Poissa poika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Paina
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #22 : 06.01.08 - klo: 05.35 »
Latasin tuon GTA suomi modin, aina kun yritän pelata niin lataus palkki jää puoleen väliin :huh: En tiedä missä on häikkä asensin pelin uudestaan ja modin osat laitoin oikein.
Osaako joku auttaa? Kiitos jo etukäteen!
Nykyään nimellä: Lelle

Poissa lolokoklok

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #23 : 06.01.08 - klo: 13.00 »
Bigfootin lisäks löytyy metiköstä leatherface sahansa kanssa.(ootteko häntä nähny?) Sitte modeillahan saa vaikka mitä jos vaan osaa laittaa ,esim. mullakin oli joiskus Suomimodi jossa oli suzuki pv:t, pappatunturit ja kuplavolkkarit...


"Joskus", modihan on vasta kuukauden vanha www.gtafinland.fi


Ja bigfootteja ei tosiaan pelistä löydy ilman modeja.
Tuopa on vaan päivitystä siihen aikaisempaan, onhan tuo perusmodi ollu jo reilun vuoden.
LRP Shark FT brushless

Poissa ladatusta

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Mahtavia videoita...
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #24 : 06.01.08 - klo: 18.44 »
Onkos muut pelailleet kyseistä peliä netissä?
Itse pelilin vähän aikaa tuota SA:mp. Suomalaisella pelipiuha.net:in servulla tietty.
Nyt kun tuli Mta:dm niin piti sitä alkaa pelaamaan, mutta ei saaatu kaverin kanssa toimimaan.
Onko muut täällä saaneet sen pelittämään?

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #25 : 07.01.08 - klo: 00.44 »
http://www.youtube.com/watch?v=4dOvLIRSU_M siin on joku video...

oon ite pelannu 05 vuodesta asti ja olen löytänyt/tehnyt noi kaikki :D ja noitten päälle mulla on 500 kilpamoottoripyörä siin  ei oo moottoria  :afro:  onkos monella noita tullu vastaa? ootteko huomannu ett kaikissa autoissa on v12 moottori  :grin:
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #26 : 07.01.08 - klo: 17.12 »
Joo, on tuota tullut pelattua. Yhtä tehtävää vaille läpi ja ollaan tehty oma stunttivideokin, mutta ei olla laitettu vielä nettiin. Ketkä on bongannu haamuautoja niillä hevosenkenkä kalliolla?
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #27 : 07.01.08 - klo: 19.11 »
Joo, on tuota tullut pelattua. Yhtä tehtävää vaille läpi ja ollaan tehty oma stunttivideokin, mutta ei olla laitettu vielä nettiin. Ketkä on bongannu haamuautoja niillä hevosenkenkä kalliolla?

Mää oon niitä haamuautoja mitkä kulkee ilman ukkoa siel pitkin mettiä.. se löytyy jopa netistä löytyvästä kartasta se paikka. jos osaa oikein kattoa :D se on nii pieni. eli metäs menee rikkinäisiä autoja/rekkoja joita ei saa ehjäks vaikka kuinka korjais :D
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa tupsu^^

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #28 : 07.01.08 - klo: 19.13 »
http://www.youtube.com/watch?v=4dOvLIRSU_M siin on joku video...

oon ite pelannu 05 vuodesta asti ja olen löytänyt/tehnyt noi kaikki :D ja noitten päälle mulla on 500 kilpamoottoripyörä siin  ei oo moottoria  :afro:  onkos monella noita tullu vastaa? ootteko huomannu ett kaikissa autoissa on v12 moottori  :grin:

v8:ja ne on koska niihin menee 8 sytytystulpan piuhaa..

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GTA San Andreas
« Vastaus #29 : 07.01.08 - klo: 20.14 »
no en ole jaksanu laksea sytytystulpan piuhoja :D mutta siis v malli kummiski.
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.