0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Tuota tuota.Drifting-käyttöön pitäis nyt renkaita löytää. Moottorista löytyy nyt voimaa sen 500-660w riippuen akusta.Renkaina löytyy noita joitain rata-ajoon tehtyjä hyvin pitäviä kumirenkaita kolmet sarjat, Noita driftingrenkaita kahdet, mutta jälkimmäisillä tuppaa olemaan ainakin pölyisellä asfalttipinnalla reippaasti pito-ongelmia.Mistä siis metsästämään driftaukseen sopivia renkaita? Sais olla jotain välimuotoja molemmista yllämainituista...
11,2 8-kennosen nimhin jännite?
milklä vaan autolla pystyy driftaa ostaa vaan oikeenlaiset renkaat ja motin ja omalle tyylille sopivan korin nii oot vallmis ajaa.Itellä on e10 ja oon ollu tyytyväinen ja eiköhän noi kaikki autot oo muivisii ei se metalli oo mitenkään niin paras asia siinä autossa
Lainaus käyttäjältä: dille-dongg - 22.01.10 - klo: 21.15milklä vaan autolla pystyy driftaa ostaa vaan oikeenlaiset renkaat ja motin ja omalle tyylille sopivan korin nii oot vallmis ajaa.Itellä on e10 ja oon ollu tyytyväinen ja eiköhän noi kaikki autot oo muivisii ei se metalli oo mitenkään niin paras asia siinä autossa Ei, millä tahansa autolla ei pysty. Auton pitää olla neliveto. Esim. Minillä ei voi driftata.Oikeanlainen motti tarkoittaa n. 8.5 lankaista.Ja juu, metalli ja hiilikuitu ei ole se juttu mikä laittaa auton luistamaan, vaan harjoittelu.Myös muovikippoisella TT01:llä PYSTYY driftaamaan.
Puhutaanko taas 1:1 autoista, vai ? . Ja voikai takaveto rc:lläkin driftata, jos vain osaa, miksei se päde samoin kuin 1:1, jos teho ja painosuhde on sama ? -Sami
Miks tossa on kauhee reikä tuulilasissa? :D
Lainaus käyttäjältä: Eztecromu - 31.01.10 - klo: 21.01Miks tossa on kauhee reikä tuulilasissa? :DVeikkaisin että koska se on sähkikseksi muutettu polttis.