Hyvinhän se näytti menevän vinossa noillakin säädöillä
Mitä se sun kärry tekee ja mitä ei niin on vähän helpompaa alkaa pohtia miten siitä saa oikein surkeen ajettavan kisoihin... mää voin tulla vähä säätään...
Vähentämällä aurausta takaa, saadaan perä herkemmin irti. Myös camberit nollille tekee saman, tosin silloin perä on todella herkkä lähtemään jopa suoralla irti.
Eteen eurausta niin suoralla ohjauksesta tulee hieman haukkaava ja auto reagoi pieneenkin ohjausliikkeeseen. Etupää nollille tai hieman haritusta niin keula rauhoittuu ja muuttuu loogisemmaksi kun yllärit vähenee.
Camberilla ja casterilla saa pelattua aika paljon, kuten iskarikiinnitysten paikkoja vaihtamalla, myös tukivarsien pisteiden muutokset saa kivoja efektejä aikaan. Kuten myös ulosjouston määrä, jouset, iskarinöljyt, diffit/spool/vanvei ja ehkä tärkeimpänä renkaat
HPI T-Driftit tuntuu olevan aika loogiset ajettavat Lippiksen matolla, profiili pyöreä joten ei töki maton ryppyihin niin herkästi ja luisto on tasaista. Aiemmin ABS:it tuntui liukkaammalta mutta viime kokeilu ei tehnyt niiden välille suurtakaan eroa, paitsi käytös oli parempaa T-Drifteillä.