Kirjoittaja Aihe: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä  (Luettu 1446679 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2970 : 08.04.11 - klo: 12.17 »
Hoke.
Vaikka kovin vähän oon ajannu turistia, eli oikeaa mielipidettä ei ole...pelkää luuloa :-=

Mutta kuvittelen että tuo kova drifti'muovi'kumi pureutuu paremmin kulmallaan mattoon kun koko pinta mattoa vasten.

Eip.

Kokeiltua tämäkin.
Okei... Mahdollisesti saattaisi sivuttaispito olla täysin uusissa peilisileissä renkaissa parempi kulmallaan...
Mutta äkkiä niihin renkaisiin pientä pintakarheutta tulee...
Jos ei radalla ajellen niin sitten sutasee pikkusen kivilattialla pinnasta pahimman uutuuden sileyden pois.

Ja nimenomaan tuosta harituksesta/aurauksesta.
Pitää tietysti muistaa että tuohon auton käyttäytymiseen ja nimenomaan setupin muuttamiseen vaikuttaa hieman muutkin säädöt.
Ja jos aurausta/haritusta testaillaan niin kannattaa muistaa välys.
Eli jos eteen säätää hyvin vähän haritusta niin jo pelkkä välys saa sen aikaseksi että eturenkaat pääsevät muuttumaan aurauksen sekä harituksen välillä.
Tämä tekee autosta erittäin herkän ja rauhattoman oloisen.

Eli... laitetaan eteen kohtalaisen selkeästi haritusta.
Auto tulee mutkasta ulos rauhallisemmin. Menee suoralla helpommin suoraan... Ei spinnaa yhtä herkästi.

Haritus toki nopeuttaa auton reagointia suunnanvaihdoksissa, mutta tosiaan se kääntyy mutkassa rauhallisemmin ja tulee pyöreämmin mutkasta ulos.

Suoralla vakaus johtuu hyvin yksinkertaisesta asiasta.
Eli ajatellaan että auto lähtee syystä tai toisesta kallistumaan hivenen oikealle... Edessä oleva haritus ja takana auraus pyrkii kääntämään autoa oikealle, eli kallistuksen suuntaan...
Mikäli edessä on aurausta niin keula lähtee ohjaamaan autoa kallistuksesta poispäin, eli auto lähtee kallistumaan vain lisää... ja siis edelleen vain ohjaamaan lisää.

Mutkassa myös auto pyrkii kääntymään enemmän silloin kun edessä on aurausta.
Tämäkin taas siitä johtuen että se ulkopuolen rengashan on jo oletuksena kääntynyt enemmän jo pienellä ohjausliikkeellä kuin verrattuna haritukseen jossa rengas on edelleen sen muutaman asteen perässä.

Ja nämä kaikki vain korostuu kun kyseessä on nelivetoinen auto... ja vielä enemmän korostuu kun alusta joustaa, eli auto pääsee kallistumaan.

Eli eli... kun autossa on haritusta niin se lähes poikkeuksetta kääntyy hieman vähemmän... Menee helpommin suoraan... varsinkin jos rata on epätasainen tai mitä pehmeämpi alusta autossa.

Haritus tuo ainoastaan autoon hieman lisää reagointia suunnanvaihdoksille... Eli jos suoralla tekee nopeita ohjausliikkeitä niin auto kyllä reagoi nopeasti, mutta kääntyy vähemmän kun auto missä onkin edessä aurausta.

Jokatapauksessa haritus on lähes luokassa kuin luokassa toivottavaa edessä. Juuri koska se vähentää auton haukkaamista mutkassa... Ja taas koska ohjauksen reagointi suunnanvaihdoksissa hieman kasvaa.

Poissa kenne

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2971 : 08.04.11 - klo: 22.00 »
Olettekos väsäilleet alustavaloja driftereihinne?? kuvia saa laittaa ja vähän tietoa toteutus tavasta. Joku oli vissiinkin helicraftista tilaillu valonauhaa tähän tarkoitukseen??
Tälläisiäkö tarkoitit?
http://www.rc-race-and-drift-japan.com/index.php?main_page=product_info&cPath=91_93&products_id=823

Jos oikean tyylisiä alustaneoneita on tekemässä ja haluaa aidon oloiset niin ledivalot sellaisenaan ei oikein käy.
Niistä tulevasta valosta näkee yleensä ledit valopalloina.
Oikeassa elämässä lamppuja ei kuulu nähdä.
Ainoastaan sellainen valokajo mikä tulee auton alta. Oikealla värillä suhteesa auton väriin siitä saa sellaisen epäluonnollisen efektin. Vähän niinkuin auto kelluisi taianomaisen savun päällä.
Gambler Racing Rocken Roooooll

Poissa kenne

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2972 : 08.04.11 - klo: 22.09 »
Hoke:
Kiitos Hyvästä ja selvästä selityksestä auraus/haritus teoriassa.
Tullu kokeiltua erillaisia juttuja enkä ole drifterillä oikein saannu tolkkua kun auto ei ole niin tarkka ja kuski viellä vähemmän :-)
1:1 laitteissa kun tuntee ratissa ja ahterissa missä mennään :-)
Gambler Racing Rocken Roooooll

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2973 : 08.04.11 - klo: 22.37 »
Lainattu XRAY:n Setup Book:ista

FRONT TOE

Increased
(more toe-in)
• Increases understeer (decreases oversteer).
• Decreases steering at corner entry.
• Increases “nervousness.”
• Makes car more diffcult to drive.

Decreased
(more toe-out)
• Decreases understeer (increases oversteer).
• Increases steering at corner entry.
• Increases straight-line stability.
• Makes car easier to drive.


Onpas hankalaa tekstiä...  :cheesy:

Mielenkiintoista, että Ari-Pekan RC-sivut vahvistavat päinvastaisen kokemukseni:

Lainaus
positiivinen aurauskulma tekee autosta vakaamman suoralla. Tämä tekee myös autosta huonomman käännöksiin lähtemisessä, koska käännöksen puolesta rengasta on käännettävä jonkun verran ennen auton kääntymistä.

Lainaus
Jos autossa olisikin ollut negatiivinen aurauskulma...   ...auto pyrkii kokoajan lähtemään käännöksiin ja suoralla ajaminen vaikeutuu.


Mä mistään mitään tiedä, mää työnnän vaan mopoa... :grin:

Poissa HELIUM

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2974 : 08.04.11 - klo: 22.39 »
No mutta, ajakoot kukin miten parhaaksi näkee. Mutta noihin alustavaloihin, niin jos saisi ihan keskelle jonkun superhyper kirkkaan ledin niin eikös se näyttäs samalta.
Haluatko haastetta jota et enään kit malleista saa? Hanki kyosho rtr

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2975 : 08.04.11 - klo: 22.42 »
Saattas toimia sillain paremmin joo.   Laitoin joskus reunoille kiertämään ledejä, ja vaikka yritin hieman valoa 'hajottaa' niin korista paistoi pistemäisinä ikävästi läpi, ja toisaalta myös ledit valaisivat suht pistemäisinä myös alustamateriaalin... (maton)

Jos ledi tosiaan ois riittävän kirkas ja keskellä alustaa, saattas se hajottaa valoa jo suht hyvin. 

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2976 : 09.04.11 - klo: 00.21 »
Huvittavaahan sinäänsä myös on että tuo auraus juttu on kääntynyt tässä muutaman vuoden aikana nimenomaan niinpäin mitä puhun.

Kenties alustat ovat alkaneet toimia paremmin tai mistä lie johtuu.
Takavuosina kun ajelin niin sillon tuomas että auraus edessä rauhotti.
Nykyään taas toisinpäin.

Mutta tuo että arauksella pitäisi kääntää enemmän, ei edes teoriassa pidä paikkaansa.
Katsokaas kun nimenomaan jos ajatellaan että lähdetään kääntymään vasemmalle... Paino siirtyy oikealle etupyörälle joka on jo aurauksen takia hieman vasemmalle kääntyneenä... Eli jo pienellä ratin kääntämisellä se rengas siis kääntyy mutkaanpäin enemmän kuin harituksella...
Eli ajatellaan että autossa on haritusta... Lähdet kääntämään taas vasemmalle.
Ainoastaan se sisäpuolen kevenevä rengas kääntää autoa ja kun paino siirtyy sille ulkorenkaalle niin sehän on harituksensa takia suoremmassa linjassa... Eli auto ei käännykään kovin kummoisesti.

Karulla esimerkillä siis jos ajatellaan että haritusta on 3 astetta... Joudut kääntämään renkaita sen 3 astetta ennenkuin ulkopuolen rengas on vasta suorassa... Jolloin auto ei siis kummosesti käänny, koska ainoa kääntävä pyörä on se kevenevä sisärengas...
Joudut siis kääntämään renkaita enemmän ennenkuin auto siis kääntyy.

Mutta nimenomaan haritus saa auton reagoimaan nopeammin sunnanvaihdoissa...
Tämäkin siksi että ajatellaan kun käännetään autoa vasemmalle... No ulkorenkaan puolella on se paino ja se on se mikä lähinnä määrää auton suunnan... Lähdet kääntämään oikealle... silloin tämä rengas jolla se paino on, tulee nopeammin ja pienemmällä ratin kääntämisellä osoittamaan sinne oikealle, eli niin kauan kuin paino on sillä oikealla renkaalla, se määrää suunnan... eli auto siis lähtee nopeasti toiseen suuntaan, mutta kun paino siirtyykin taas sille mutkan ulkorenkaalle eli tässä tapauksessa vasemmalle pyörälle, on se jälleen harituksesta johtuen kääntymässä pienemmässä kulmassa.

Mutta... turha tästä höpöttää enempää...

Kokeilemaan ihan reilulla säädöllä.
Eli ei mitään asteen verran haritusta tai aurausta, koska välykset tekevät jo omiaan näin pienissä kulmissa...
Kokeilkaa säätämällä hariusta ihan reilusti... tämän jälkeen aurausta ihan taas reilusti.
Täytyy olla erittäin kummalliset alustasäädöt mikäli harituksella auto ei mene suoraan kuin itsestään ja käänny vähemmän kuin aurauksella.

Poissa Gurvus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2977 : 09.04.11 - klo: 08.39 »
Kiitoksia Hokelle erittäin hyvästä viestistä. Selvensi huomattavasti koko aurauskulmasäädön tarkoitusta.

Poissa kenne

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2978 : 09.04.11 - klo: 21.54 »
Joku jossain kohtaa etsi loppuunmyytyä Tamiyan TA05 VDF drifteri alustaa.

Törmäsin sattumalta putiikkiin jossa näyttää sellainen olevan kaupan.
Sorry pitkä linkki kun oli tuo Google kääntäjä päällä.
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=de&u=http://www.modellbau-seidel.de/index.php%3Ffirma%3DTamiya%26best%3D0225073&ei=HQCgTc7PNZHxsgbRm9XvAQ&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=2&ved=0CDYQ7gEwAQ&prev=/search%3Fq%3Dtamiya%2Bteile%26hl%3Den%26prmd%3Divns
Gambler Racing Rocken Roooooll

Poissa crosser

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2979 : 09.04.11 - klo: 23.07 »
Tänään sain cs voimansiirroon valmiiksi ja nyt aloitetaan ohjausta modaamaan.

vielä kaipaa viimeistelyä :D




associated tc5,xray t3 r,axial scx 10,lrp s8bxe
 sanwa m11,sanwa mx3 fg

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2980 : 11.04.11 - klo: 15.17 »
Tommonen viritelmä varmaan omaankin tulee.Ja tuo taitaa olla se helpoin versio hihnakiristimestä.

Poissa kenne

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2981 : 14.04.11 - klo: 22.30 »
Käväisin tuolla isolla kirkolla.
Kuulin siellä huiman huhun että..

...Helsingissä pääsiäisenä järjestettävässä American Car Showssa olis RC Drifting osasto ja oikein rata missä saa ajaa omalla autollaan.
Sen lisäksi viällä huutelivat että maanataina siellä ajettaisiin oikein Drifting kisa.

Ainoa huoli kuulema on että pitäisi saada sinne kuskeja kurvailemaan ja kisaamaan.

Rata on avoinna aina kun messut ovat auki.

Jos jollakin on on aiheeseen sopivaa rekvisiittaa talleja, ukkeleita, akkelita jne niin tänne minulle tai Maaoravalle voi pistää infoa aiheesta.

Osasto EI ole millään lailla kaupallinen vaan...
Suuri KIITOS osastosta lankeaa FHRA:n myötämielisistä ajatuksista harrastustamme kohtaan.

Ikävänä (jos sen nyt ottaa ikävänä) on että ilmoittautumismaksuna on sisäänpääsymaksu messuille.
Neuvotteluista ja myötämielisestä suhtautumsesta (järjestäjän puolesta) huolimatta emme löytäneet hyvää ratkaisua miten maksuun olisi pystynyt vaikuttamaan. Mutta neuvottelut aiheesta jatkuu viellä... Käytännön järjestelyt on suurempi ongelma kuin mahdollisesti menetetty lipputulo. Kun ilmais tai alennus lippuja ko. tapahtumaan ei ole olemassakaan :-(
Gambler Racing Rocken Roooooll

Poissa ÄIJÄ93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2982 : 14.04.11 - klo: 23.58 »
Minä tulen ainakin katsomaan kun te vedätte sivuluisua.  :azn:
Jenkkiharrastaja menee jenkkiautotapahtumaan tietty  :cheesy:
Oma rifteri on nyt jäänyt ensivuodelle, kun tuo 1:1 jenkkikärry ryystää rahavarat kokonaan.
kun ite nysvää saa just semmosen ku sattuu tulemaan
rc työkoneita jo vuodesta 2009 lähtien  Team lilium drifters: 61 impala drifter

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2983 : 15.04.11 - klo: 08.21 »
Ikävänä (jos sen nyt ottaa ikävänä) on että ilmoittautumismaksuna on sisäänpääsymaksu messuille.
Neuvotteluista ja myötämielisestä suhtautumsesta (järjestäjän puolesta) huolimatta emme löytäneet hyvää ratkaisua miten maksuun olisi pystynyt vaikuttamaan. Mutta neuvottelut aiheesta jatkuu viellä... Käytännön järjestelyt on suurempi ongelma kuin mahdollisesti menetetty lipputulo. Kun ilmais tai alennus lippuja ko. tapahtumaan ei ole olemassakaan :-(
Tuota tuota, 1:1 kerhossa tuo on aina pystytty toteuttamaan siten, että kun saapuu messuhallille, niin kilautusta vaan kaverille ja joku on sieltä esittely osastolta tullut ovelta hakemaan, ja näin kaikki kerhon jäsenet ovat päässeet puoleen hintaan sisään. Tiedä sitten, että onko sillä vaikutusta, kun yleensä on ollut 3-4 kerhon autoa näytillä tuolla  :roll:

Edit: kun ei ketään ole vielä vastannut väliin, niin ei viitsi uuttakaan viestiä tehdä. Onkos jollain jotain hyvää niksiä millä saa driftikumin helposti nousemaan vanteelle? on koitettu keittää rengasta ja jäähdyttää vannetta sekä koitettu jopa kohtuullista väkivaltaa, mutta ei vaan saa millään päälle.
« Viimeksi muokattu: 15.04.11 - klo: 11.24 kirjoittanut Pete_69 »
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa kenne

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2984 : 15.04.11 - klo: 23.07 »
Edit: kun ei ketään ole vielä vastannut väliin, niin ei viitsi uuttakaan viestiä tehdä. Onkos jollain jotain hyvää niksiä millä saa driftikumin helposti nousemaan vanteelle? on koitettu keittää rengasta ja jäähdyttää vannetta sekä koitettu jopa kohtuullista väkivaltaa, mutta ei vaan saa millään päälle.
Ensin itsellä samainen ongelma kun en keittänyt kummeja tarpeeksi.
Eli kunnolla kiehuvassa vedessä.
Nyt pistän kummit jo veteen kun laitan kattilan liedelle. Sitten kun vesi kiehunut hetken alka asennus pakkasesta yksi kerralla otetulle vanteelle. Kummit tietty jatkaa kuumassa vedessä kunnes menee suoraan asennukseen.
Jos ei auta kummit ja/tai vanteet väärän kokoiset.
Itselle HPI kumi/muovi + HPI vanne oli vaikein.
Gambler Racing Rocken Roooooll

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2985 : 16.04.11 - klo: 01.52 »
No itselläni on hpi:n advan neova kumit ja hpi:n works ks1 vanteet, molemmat siis 26 milliä leveydeltään. Eli taitaa sitten olla juuri se pahin yhdistelmä
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa kenne

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2986 : 16.04.11 - klo: 19.20 »
Ei muuta kuin keitä enemmän kumeja.
Gambler Racing Rocken Roooooll

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2987 : 18.04.11 - klo: 10.18 »
Kuumailmapuhaltimella tuo nyt sitten lopulta onnistui kohtuullisen kivuttomasti, kun pystyi samaan aikaan pyörittelemään sormilla kumit notkeiksi. Pistetään sen kunniaksi yksi kuva kesken eräisestä projektista. Värit vielä niskaan ja pientä leikkausjälkien siistimistä, niin se on siinä.
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa fride

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2988 : 18.04.11 - klo: 14.19 »
Hyvältä näyttää  :wink: (Y)
Sakura D4 RWD

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2989 : 18.04.11 - klo: 14.29 »
Kiitoksia  :smiley: Katsotaan sitten maalauksen jälkeen, että näyttääkö enää hyvältä. Se kun ei ole mitään vahvimpia puoliani, mutta tekemällähän sitä oppii  :tongue:
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa jannekoskinen

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2990 : 18.04.11 - klo: 14.35 »
petellä on siisti onevia
Liian monta auto tähän tilaan

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2991 : 18.04.11 - klo: 14.42 »
Ei tuo kyllä onevia ole, vaan s13 korinen 200sx. Vaikka ei niillä autoilla muuta eroa olekkaan kuin perä  :smiley:
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa Fla2h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2992 : 18.04.11 - klo: 17.38 »
Ei tuo kyllä onevia ole, vaan s13 korinen 200sx. Vaikka ei niillä autoilla muuta eroa olekkaan kuin perä  :smiley:
Melkein. :police:
 Opiskelin Internetin ihmeellisestä maailmasta:
Homma menee näin. Kun Japanin nuoret lupaukset ajoi touge driftiä vuoristossa ja teollisuusalieilla, mälläsivät keulan rikki s13 korisesta luukkulamppu 180sx:sästä. Uutta keulaa tilaukseen, mutta tajusivat että tuon ps13 korisen silvian keula on kevyempi. (ei luukkulamppu-viritelmää) nii laittoivat sellasen s13 koriseen. Näin syntyi sileighty. voidaan kirjoittaa myös sil80. Joka siis tulee sanoista silvia(keula) ja eighty(180sx)
Tämä  ONEVIA On siis edellisen vastakohta. Eli Silvia 189sx:n keulalla. Toivottavasti oli tarpeeksi epäselvästi kirjoitettu... :cheesy: :cheesy: :cheesy:
SIleighty
Onevia
???????The Drift Princess??????
TEAM DriftX.

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2993 : 18.04.11 - klo: 18.34 »
Tuon sileigthyn tarinan tiesinkin, mutta onevia on itselleni täysin vieras. Tiesin kyllä, että miltä tuo kyseinen laite näyttää, mutta siihen se tietämys sitten jääkin. Eli ei säxällä ja onevialla taida olla sitten mitään muuta yhteistä kuin keula?
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa Fla2h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2994 : 18.04.11 - klo: 19.32 »
Ei. Mutta huhujen mukaan ja tietääkseni nissanin omalta tehtaalta on joskus jopa muutama onevia rullannut ulos... :evil:
???????The Drift Princess??????
TEAM DriftX.

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2995 : 20.04.11 - klo: 13.22 »
Eipä tuo maalaus nyt sitten ihan putkeen mennyt. Maski repeili ikkunoiden reunoista ihan miten sattui, eikä ollut ihan vakain mahdollinen käsikään maskia leikatessa. Väristäkään ei tullut ihan toivottu, laitan huomenissa kuvaa tehdyistä tuhoista. Tuli myös huomattua, että nuo hpi:n advan neovat eivät todellakaan ole mitkään parhaat mahdolliset kumit asvaltille, tai siis pitoa on kyllä mukavasti, mutta ei liikaa joten sen puoleen ovat kyllä hyvät. Kulutusta saisivat vaan kestää enemmän, nyt on kaksi ja puoli akullista päästelty asvaltilla ja kuviota ei noissa renkaissa enää kunnolla näy, tai sitten se on kuskista kiinni  :roll:
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa Fla2h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2996 : 20.04.11 - klo: 22.29 »
Tekemällä oppii....
 :cool:
Viikonlopuksi acs:ssään rakenneltu kyllä aika paljon. Bensistä viimeistelty, Tallia viimeistelty, oma cs sprint kulkine rakenneltu loppuun, (toivottavsti toimii) ja Sampon s15 silvian viimeistely aloitettu... Menee yli-töiks... :grin: :grin: :grin: :mrgreen: :mrgreen: :lol:
???????The Drift Princess??????
TEAM DriftX.

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2997 : 21.04.11 - klo: 09.23 »
Tekemällä juu, ja olisi kai tuokin onnistunut, kun olisi vähän paremmin jaksanut keskittyä siihen eikä vaan säheltänyt hirveällä vauhdilla koria väreihin. Noh ensi kerralla paremmin sitten. Kyllä tuo nyt treeni koppana menee, eipähän ainakaan harmita ihan niin paljoa sitten jos/kun auto kierii pitkin seiniä ja kori on ihan säpäleinä  :smiley:

Kuvassa auto näyttää paljon paremmalta kuin luonnossa. Kai tuota jollain yyber drifting tarrasarjalla saisi vielä paremman näköiseksi, mutta kun autosta oli tarkoitus tehdä kadulle sopiva peli, niin sellaisia tarroja tuskin laitan. Kuvasta puuttuu näköjään peilitkin vielä, ja nuo taka koritolpat on sitten ihan tarkoituksella toistaiseksi vielä noin pitkät, asia korjaantuu heti kunhan vain saan päivitettyä surkeat am radiot gigaversioihin  :smiley:
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2998 : 21.04.11 - klo: 09.47 »
Kuvassa ainakin ihan nätin näköinen.

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä
« Vastaus #2999 : 21.04.11 - klo: 10.04 »
Jaaha, no kiitoksia. Sitä vaan on aina niin kriittinen omaa työtään kohtaan  :smiley:
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.