Omasta kokemuksestani: Hommaa pitävimmät kytkinosat, mitä löydät. Ei kannata kokeilla millää kallilla erikoiskytkimillä, harmarmittaa vain kun ne sulaa hetkessä. Parhaaseen tulokseen pääset, kun käytät mahdollisimman painavia alu-paloja väärinpäin. Polttoaineensyöttö tulee ongelmaksi. Erittäin vaikea säätää sopivaksi ala- ja yläkierroksille. Itse ratkaisin ongelmaa käyttämällä painekompensoitua polttoainepumppua.
Nyt ahdin seisoo käyttämättömänä hyllyllä, kiertokanget ei kestänyt sitä. Eivät hajonneet niinkuin normaalisti alasilmukasta, vaan kanki katkesi keskeltä poikki... Talven aikana olisi tarkoitus istuttaa ahdin tuohon nelitahtimoottoriin ja kone Losiin. Jos vaikka jollekin messuille raahaisi sen mukaan. Olisi silloin melko harvinainen paketti, LST + 4T + ahdin...