Kirjoittaja Aihe: KUVIA  (Luettu 3725 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vili1

  • Tulokas
    • Profiili
KUVIA
« : 05.04.03 - klo: 07.22 »
Lueskellessani ilmoituksia olen huomannut joidenkin haluavan kuvia melkein jokaisesta myyntiin tulevasta autosta.Itse en ymmärrä mikä tarve on huutaa kuvia kuvia, vaikka ei olisi aikomustakaan ostaa autoa.
Kuvia sille joka tosissaan on ostoaikeissa.
Sama, turhat kommentit pois ilmoitus osastolta!
Itse olen pitkään vain lueskellut muiden kirjoituksia täällä, kun selailee niin yleensä löytyy tietoa aiheesta kun aiheesta ilman suurempia mölinöitä.
Jokaisella on omat mielipiteensä, tämä on vain yksi niistä...

Poissa coronet

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
KUVIA
« Vastaus #1 : 05.04.03 - klo: 08.22 »
Itse olen huomannut saman, mutta olen pitänyt mölyni (vielä) mahassa..
Ja tosiaankaan siinä ei ole mitään järkeä. Siitä tulee vain myyjälle paha mieli, kun luulee saavansa ostajan, mutta ei saakkaan..
Tamiya roks.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Kyllä
« Vastaus #2 : 05.04.03 - klo: 11.13 »
Se on aivan totta, eräskin nimeltä mainitsematon käyttäjä kirjoitti tässä päivä pari sitten 20-30 yhden rivin viestiä eri aiheisiin, kyselee kuvia joka autosta, esittää mitäsattuu kysymyksiä sekä polttiksiin että sähköihin, näistä viesteistä jokseenkin kaikki olivat turhia. En tiedä sitten mikä tälläisen toiminnan tarkoitus on, mutta eihän tätä voi loputtomiin jatkua.
Lahti Rock City

Poissa turtle

  • Veteraani
    • Profiili
KUVIA
« Vastaus #3 : 05.04.03 - klo: 11.41 »
Juuri näin! ..jos kysymys on kysyjänkin mielestä turha, niin ehkä kannattaisi edes silloin jättää kysymättä...  :D (..ei millään pahalla nikke, mutta aika hauska toi viestisi.)

Lainaus käyttäjältä: "nikke"
Vähä turha kysymys: :D
Mikä on sun mielestä paras Micro kori???

Poissa PJEP

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
KUVIA
« Vastaus #4 : 05.04.03 - klo: 13.33 »
Varsinainen kaupankäynti olisi syytä käydä kahden kesken yksityisviestein tai sähköpostitse, ei yleisellä foorumilla.

Poissa rc-boy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
KUVIA
« Vastaus #5 : 09.04.03 - klo: 20.38 »
Ilmoitukseenhan voisi laittaa jo valmiiksi kuvan tai kaksi, mutta ei tietenkään mitään hiiirmu isoja.

Poissa Karibo

  • Jäsen
    • Profiili
KUVIA
« Vastaus #6 : 09.04.03 - klo: 21.37 »
Ei se mustakaan mikään huononpi idea olis!
"Radio Control"

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Just
« Vastaus #7 : 09.04.03 - klo: 21.40 »
Olishan se kiva jos kuvia olis, mutta ehkäpä ennemmin linkin alla kuin suoraan ilmossa.

Mutta kaikilla ei ole digiä. Kaikilla ei ole myöskään mahdollisuutta laittaa kuvia jonnekin palvelimelle. Ja kaikki eivät myöskään näe edellämainittuja toimenpiteitä välttämättä edes tarpeellisiksi, koska ylimääräistä vaivannäköä aiheuttavat.
Lahti Rock City

Poissa nici

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
KUVIA
« Vastaus #8 : 10.04.03 - klo: 00.16 »
Ei se kuvien liittäminen viestiin ole minkäänlainen ongelma, kuten ei mulla ole niiden ottaminenkaan. Mutta se että pitäs olla maksullinen saitti johon ne vois pistää, nuo ilmaisp*skat kun eivät yleensä anna linkittää kuvia tai  varsinkaan liittää niitä mihinkään.  Ihan vain idea että jos tuonne rc-netin saitille vois pistää jonkun gallerian johon kaikki foorumin käyttäjät voivat pistää kuvia tai jotain... Voisi toimia tyyliin Pinkbike ja sieltä photos.. mut juu tilan puute olis todennäköisesti ongelma...? mutta senkin vois ratkaista vaikka sillä että saa siihen tunnukset jollakin muutaman euron maksulla, kun tarpeeksi monta tyyppiä maksaa sen niin olis varaa hankkia enemmän tilaa? en sit tiedä millainen kiinnostus tälle yleensä olisi, että haluaako porukat kuvia nettiin meinaan.. *heittää idean*, tehkää sillä mitä ikinä lystäätte..

Poissa Make

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rcnetti.wmhost.com/
KUVIA
« Vastaus #9 : 10.04.03 - klo: 19.51 »
Hyvä idea niciltä, mutta se on jo keksitty. Itse suunnittelin tuossa kertaalleen rakentavani juuri pinkbiken innoittamana jopa tällaisen monikansallisen rc-galleria sivuston. Sellaista rc-sivustoa en muista nähneeni missään. Mutta arvatkaapas kuinka paljon tämä vie resursseja, ja varsinkin kaistaa palvelintarjoajalta... Resurssit taas maksavat. Hullukaan ei pidä sellaista palvelua ilmaiseksi.

Joten tänne vaan kaikki halukkaat sponsorit ilmottautukoot niin äkkiähän tuollaisen sivun saa pystyyn... Rahaa siihenkin vaan tarvitaan.

Poissa mini-z-freak

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
KUVIA
« Vastaus #10 : 12.04.03 - klo: 13.45 »
Esim. tänne foorumiin saa suoraan tehtyä gallerian modilla, tosin siinä on haittapuolena se, että foorumin tietokanta kasvaa.. Ilmeisesti vmhostilla ei hirveästi ole tilaa tietokannalle(?). Galleria olisi tälläinen:
http://smartor.is-root.com/album.php

Yksi vaihtoehto voisi olla tekemällä ainoastaan myyntigalleria, josta sitten poistetaan kuva, kun auto/tavara on myyty, tämä sitten taas lisää ylläpitäjien työtä foorumilla.

Noh, eikö keneltäkään lohkea muutamaa sataa megaa RC-kuville? :lol:
Mini-Z | Mini-Z F1 | Mini-Z Overland |Micro RS4 | Wave Chopper | DigiQ

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
KUVIA
« Vastaus #11 : 12.04.03 - klo: 14.58 »
Kyse ei varmastikkaan ole tietokannan koosta (vaikka sekin toki kasvaa) vaan siitä yllättävästä tosiseikasta että monet operaattorit ja ISPit maksavat siitä LIIKENNEMÄÄRÄSTÄ mikä heidän palvelimiltaan ulospäin liikkuu.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa mini-z-freak

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
KUVIA
« Vastaus #12 : 12.04.03 - klo: 15.09 »
Lainaus käyttäjältä: "uni"
maksavat siitä LIIKENNEMÄÄRÄSTÄ mikä heidän palvelimiltaan ulospäin liikkuu.


Valitaan se ISP sen mukaan ettei tarvitse maksaa siirretystä liikkennemäärästä, itselläni on näin.
Mini-Z | Mini-Z F1 | Mini-Z Overland |Micro RS4 | Wave Chopper | DigiQ

Poissa adrenaliini

  • Jäsen
    • Profiili
KUVIA
« Vastaus #13 : 12.04.03 - klo: 17.53 »
Asiaa puhutte. eikö foorumilaisilta voisi pyytää liittymis /jäsenyys maksun just joku 1€  en ainakaan pistäisi pahekseni koska täältä saa varmasti sen edestä tietoa. Kaverini myi autonsa tätä kautta ja pisti varmaan miljoona kuvaa mutta vaan kahta kiinnosti, ei hyvä ei

Mika R

  • Vieras
KUVIA
« Vastaus #14 : 12.04.03 - klo: 18.01 »
Lainaus käyttäjältä: "uni"
Kyse ei varmastikkaan ole tietokannan koosta (vaikka sekin toki kasvaa) vaan siitä yllättävästä tosiseikasta että monet operaattorit ja ISPit maksavat siitä LIIKENNEMÄÄRÄSTÄ mikä heidän palvelimiltaan ulospäin liikkuu.


Onkos toi sun kärry tossa kuvassa sun kotisivulla? Taitaa olla V-One-S ? Siisti kori.

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
KUVIA
« Vastaus #15 : 12.04.03 - klo: 19.40 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Onkos toi sun kärry tossa kuvassa sun kotisivulla? Taitaa olla V-One-S ? Siisti kori.


Molempiin kysymyksiin kyllä, eli on mun kärry ja V-One-S :)

Kiva jos miellyttää silmää, Team Orionin internal graphicseilla saa paljon aikaseks vaikka ei itse maalata osaiskaan :-)
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit