Juu, ekaa viestiä tässä tälle palstalle kirjoittelen, ja jonkinmoinen esittely lienee paikallaan. Olen ollut mukana tässä rataprojektissa noin kuukauden päivät, ja kuume alkaa nousta, josko vielä sittenkin...
Eli jos joku on ihmetellyt että kuka tuo kukkakeppiä etäisesti muistuttava hahmo on, niin voin vastata, että se olen minä. Passissa lukee nimen kohdalla Ismo, ja ikää on kertynyt pitkälle yli 30. Ikä tosin koskee vaan tätä rujoa ulkokuorta, sisällä asustaa yhä se pikkupoika, joka on taas innostunut pienoisautoilusta, kuten silloin joskus 80-luvun lopulla.
Laji on siis entuudestaan tuttu, mutta lähinnä sähköautolajeista. Polttiksilla ajoin tähänastisen "urani" lopulla vain pari kisaa, tais olla vuosi -95. Jounilta ostin tuolloin Crono-merkkisen polttiscrossarin, mutta koska rataa ei ollut lähialueella, niin homma silloin kuihtui. Nyt kun tuo puute näyttää korjaantuvan, niin ei taida olla enää tekosyitä tehdä jonkinmoista come back:iä.
Eilen pääsin jopa testaamaan rataa ja modernia kalustoa, kiitos Pylvikselle tyypeistä, taisin olla niin täpinöissäni että unohdin kiittää. Toivottavasti auto jäi ehjäksi.
-ismo
Ainiin hymiöt unohtu, no tässä muutama: