Kirjoittaja Aihe: voi eiiii  (Luettu 1743 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
voi eiiii
« : 31.10.07 - klo: 17.36 »
mikä voi minun infernossa olla kun jarrutan ohjaimesa ihan täysillä kun sitä pitää vähän aikaa pohjassa niin se palautuu neutral asentoon ja jumittuu mutta kun samuttaa virrat niin taas toimii ja tekee taas samoin mikä voi olla vikana voisiko joku kertoa



                               KIITOS VASTANNEILLE
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa mitmit

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: voi eiiii
« Vastaus #1 : 31.10.07 - klo: 17.37 »
Lataa vastarin akku, jos ei ala toimimaan, vaihda servo
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: voi eiiii
« Vastaus #2 : 31.10.07 - klo: 17.44 »
ilmainen vihje: pistä tuohon aiheeksi se, mitä viesti koskee. Tässä tapauksessa esimerkiksi "ongelmia jarrutuksessa" tai muuta kuvaavampaa. :grin:
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: voi eiiii
« Vastaus #3 : 31.10.07 - klo: 18.35 »
no ei mitään se oli vain joku sähkö häiriö se loppu ilman mitään vatstarin akkuje vaihtoa
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: voi eiiii
« Vastaus #4 : 17.11.07 - klo: 23.07 »
Ja nyt opiks kaikille aloitteleville foorumin käyttäjille: Lukekaa ohjeet (myös laitteiden) ja käyttäkää foorumin (ja vaikka googlen) hakua. Kiitos.

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: voi eiiii
« Vastaus #5 : 25.11.07 - klo: 15.18 »
Ja kokemattomille ja kaikille muillekin, en pahalla sano mutta laittakaa järjevä otsikko, asiaan kuuluva ! eli tuo otsikko voi tarkoittaa mitä vain. voi eiiii viestissä voi lukee mitä tahansa, vaikka mun mummo kuoli viime yönä tai kissa jäi auton alle mutta siis otsikkoon asiaa.
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+