Ihan mahdoton homma tuo ei ole. Tietty koneen löytäminen on vaikeaa, ja sen pitäisi olla CX-versio (peitsamolla on molemmat mahdollisuudet, C ja CX) eli vetokäynnistimellä. Siihen sitten Tiger-Driven pääty. Pakoputkistoksi tarvitsee hommata aika pitkä joustava alkukäyrä ja siihen mieluusi alkuun kulmanippa (peitsamolta löytyy nekin). Muuten ei asiassa ole ihmeempiä ongelmia, kytkimen kanssa saa kyllä jumpata hetken jotta saa sen pitämään, koska LST on aika painava auto. Hintaa hommalle kyllä kertyy yhden halpismonsterin verran, mutta mielenkiintoinen värkki tuo nelari on. Homma vain vaatii jonkun verran kokemusta ja intoa rakentaa. Tuo peitsamon paketti ei ole pahan hintainen, jo pelkästään auto on melko arvokas. Lisäksi voin vakuuttaa, että varaosia, uusia tulee autoon sekä moottoriin enemmän kuin kukaan uskoisi, avaamattomissa pusseissa. Voisit peitsamo perustaa vähäksi aikaa Losin ja Ossin nelarin varaosakaupan :p