Kirjoittaja Aihe: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski  (Luettu 5202 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa KyPak

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 2007
+ TSP-10 ja Tamiya MIni -kerhokisa
11.11.2007 Kuusankoski


TSR-10

A-finaali
1   #   2   Pekka Heikkilä   MäntsMK   [   1   1   ]   2
2   #   3   Kalle Lehto   KyPak   [   2   2   ]   4
3   #   1   Veini Mäkinen   JärvSRK   [   3   3   ]   6
4   #   5   Jani Hovi   HyUA   [   4   5   ]   9
5   #   8   Henry Salmén   LahUA   [   7   4   ]   11
6   #   7   Mikko Pyhältö   TUA   [   5   6   ]   11
7   #   14   Heikki Helenius   AL-Myrskylä   [   6   8   ]   14
8   #   6   Pekka Reittilä   JärvSRK   [   8   7   ]   15

*B-finaalista nousseet kursivoituina

B-finaali
9   #   10   Miika Kaukovalta   JärvSRK   8   3:09.305
10   #   9   Jouko Laine   TUA   0   


TSP-10

1   #   11   Timo Keränen   LahUA   [   4   1   1   ]   2
2   #   10   Sami Takkinen   LahUA   [   1   2   3   ]   3
3   #   46   Teemu Karvanen   SaiKart   [   2   4   2   ]   4
4   #   21   Veli-Pekka Taimioja   KyPAK   [   3   7   4   ]   7
5   #   60   Jukka Häkämies   LohUA   [   5   3   5   ]   8
6   #   32   Joonas Oksanen   LahUA   [   8   5   6   ]   11
7   #   16   Henri Ahola   KyPAK   [   7   6   7   ]   13
8   #   57   Matti Iivonen   KyPAK   [   6   8   8   ]   14


Tamiya Mini

A-finaali
1   #   1   Christer Andersson   MMRc   [   2   1   ]   3   (20/8:12,542)
2   #   13   Mika Silvasti   JärvSRK   [   1   2   ]   3   (20/8:21,398)
3   #   5   Tony Raikas   KyPAK   [   5   3   ]   8         
4   #   14   Jukka Penttinen   LahUA   [   6   4   ]   10         
5   #   7   Henry Salmén   LahUA   [   4   7   ]   11         
6   #   12   Kalle Lehto   KyPAK   [   3   10   ]   13         
7   #   9   Heikki Helenius   AL-Myrskylä   [   8   5   ]   13         
8   #   3   Teemu Karvanen   SaiKart   [   7   6   ]   13
         
9   #   4   Ari Lappi   MMRc   [   9   8   ]   17         
10   #   2   Jani Hovi   HyUA   [   10   9   ]   19         

* B-finaalista nousseet kursivoituina

B-finaali
11   #   15   Timo Keränen   LahUA   17   8:15.838
12   #   8   Jan Öhman      17   8:22.965
13   #   6   Ilpo Koivisto   RuKart   16   8:25.409
14   #   11   Ilpo Koivisto   VAU   16   8:32.158
15   #   10   Matti Iivonen   KyPAK   8   4:02.304
      

Tarkempia tuloksia osoitteessa http://kypak.mylaps.com


Kiitoksia kilpailijoille vauhdikkaasta kisapäivästä! Jälkipelit alkakoon   :wink:
« Viimeksi muokattu: 11.11.07 - klo: 20.32 kirjoittanut KyPak »

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #1 : 11.11.07 - klo: 19.59 »
Kopioin osin tuolta toiselta puolelta....


Näkisin luokan jopa RC harrastuksen pelastajana.

Ajatelkaa mikä onkaan halvempi ja helpompi tapa aloittaa tämä hieno harrastus.
- Koottava mini n.90€
- RTR paketti n. 200€

*Ei suuria aloitus kuluja.
*Autolla voi ajaa ulkona.
*Ei paljon säätöjä.
*Alhainen huippunopeus..
*halvat ylläpitokulut.

Mineistä voisi jatkaa eteenpäin nykyiseen "stanu" TSS-10 luokkaan.
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #2 : 11.11.07 - klo: 20.06 »
Jep, kisat jälleen kerran taattua Kuusankoski-laatua.
Oma kisa meni, miten meni.
Alkuerissä auto toimi kaikinpuolin ja ajokin kohtalaisesti, kunnes finaaleissa ilmeni aivan älyttömiä häikkiä, joista en muista kärsineeni koetussa määrin koskaan.
Pahoittelen, jos asiasta suivaantuneena kailotin lauteilla kiukkuani tapahtuneen johdosta ja näin häiritsin muitten ajoa  :sad:
-Pekka

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #3 : 11.11.07 - klo: 23.04 »
Näkisin luokan jopa RC harrastuksen pelastajana.

Mineistä voisi jatkaa eteenpäin nykyiseen "stanu" TSS-10 luokkaan.

Muuten jees, mutta tämän osallistujajoukon osalta ei onnistu iän takia monelta. Ellei Christer meinaa tehdä paluuta stanuun.  :grin:

Pitemmälle ajatellen tottakai niinkuin Cai toteaa. Ei haittaa äärimmilleen viritetyt ja paukahtelevat akutkaan tätä hauskaa luokkaa.

Torppaan seuraavaan kerhokisaan voidaan ottaa miniluokka ohjelmaan, jos kiinnostuneita löytyy väh. viisi.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #4 : 12.11.07 - klo: 15.50 »
Videomateriaalia
(linkki korjattu)
« Viimeksi muokattu: 12.11.07 - klo: 16.14 kirjoittanut Stilo »
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa TimoK

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #5 : 12.11.07 - klo: 16.10 »
Moido,

Kuusankosken kisat oli kerrassaan mainiot jälleen kerran. Mitä nyt allekirjoittaneella oli alkuerissä ja ekassa finaalissa kiirettä erien välissä kun ponderi piti vaihtaa toiseen autoon... Mutta itsehän olin sen vaihtamisen vähän vaikeaksi tehnyt.

Pitkästä aikaa sai oikein ajaa kisaakin sekä mini luokassa sekä prostokissa jossa kärki ajoi muutaman sekunnin sisällä toisistaan. Ilmassa oli siis suuren urheilujuhlan tunnelmaa ;)

Mutta sitten siihen ihq-luokkaan, eli mineihin. Osa nykyisistä prostock kuskeista on valittanut, että autot kulkevat liian lujaa ja stanua ei iän puolesta saa ajaa, nyt on rauhallinen ja varsin tasaväkinen luokka. Tosiaan nyt jopa tiim lahden edustajat kykenivät ajamaan pääsuoraa rinnakkain kolaroimatta... Mutkissa jopa ulkokautta ohitukset onnistuivat jne. Kuusankosken rata oli tehty rallityyliin liukkaaksi, en tiedä millaisia minit ovat sitten todella hyvällä pidolla, kaatuu ne ilmeisesti ainakin herkemmin. Kuusankosken kisan jälkeen ei voi kuin suositella luokkaa kaikille, homma oli ihan mielettömän mukavaa. Todettakoon kuitenkin se, että turistilla nyt jaksaa hetken ajaa yksinkin radalla, mutta minillä ei sitten jaksa juurikaan yksinään rataa kiertää.

Sitten ehdotuksia tuleviksi säännöiksi. Kuusankosken kisat olivat ilmeisesti ainakin etelä-suomen ensimmäiset mini-kisat. Lisää kokemuksia etenkin paremmalta pidolta kaivataan. Silti voin jo muutamia asioita esittää.

1.0) Minin pitäisi ehdottomasti mielestäni olla täysin vakiokokoonpanossa. Kuulalaakerit sallittakoon koska se lisää auton kulutuskestävyyttä. Näin ollen kaikki taka-aurauspalat sekä muut alustan säätöihin vaikuttavat "viripalikat" pitäisi minusta kieltää kisoissa.

1.1) Diffiä on melko vaikea valvoa, siksi ehkä pitäisi sallia kuuladiffi, mutta se pitäisi säätää yhtä herkäksi ratasdiffin kanssa. Eli tuomaristo sormituntumalla testaisi diffejä erän jälkeen ja mikäli eturengasta pyörittämällä moottori pyörii eikä diffi toimi, on diffi liian tiukaksi säädetty. Toki ratasdiffinkin saa jäykemmäksi rakennettua joten pitäisikö tuolla säännöllä vain rajata se, että kaikilla on suunilleen samanlainen diffi kisassa.

1.2 Iskunvaimentimiksi pitäisi sallia vain ne Minin omat. Kyseessä piti olla edullinen luokka jossa kaikilla on sama kalusto. Selvää on se, että öljyiskarit varmaan parantavat autoa, mutta jos sitä haluaa ajaa hyvää autoa joka koostuu hienoista osista, niin touring autot tarjoaa tätä iloa nykyään.

1.3 Jousiksi radasta riippumatta kelpaa vain Minin omat vakiojouset. Näin ollen tasaväkisyys kalustossa pysyy eikä kenellekään tule etua eri jousien testaamisesta eri radoille. Eikö tämä ole kaikkien mieleen.

2.0 Alustan korkeudeksi olisi ehkä helpointa määrätä 10mm radasta riippumatta. Minin vakio-osilla on maavaraa vaikeampi säätää joten miksi pitäisi sallia muut maavarat kuin 10mm minimi?

2.1 Ainoa sallittu moottori olisi tietenkin se minin oma mabushi, vaikka moottoreissa olisi pieniä eroja, muilla säännöillä kuten diffisäännöllä tasoitetaan moottoreiden eroja. Vaikka jossain moottorissa olisi enempi tehoa, niin diffin takia sitä ei saa kaikkea rataan kiinni.

2.2 Jotta moottoreiden kanssa ei menisi ihan överiksi, niin jos joku minisarja syntyy, niin pitäisikö kullekin sinetöidä kisamoottori tarralla. Eli joka kisaan ei saisi ottaa uutta moottoria vaan esimerkiksi 3-4 kilpailua olisi ajettava samalla moottorilla. Tänä aikana mikäli moottori hajoaa, saa ottaa toisen moottorin käyttöön. Rikkinäinen on luovutettava kilpailun johdolle joka hävittää sen.

Minun mielestäni näillä säännöillä taattaisiin se, että mini-kisojen kantavat ideat säilyisi, eli kaikilla olisi samanlainen auto jota ei voisi säätää, tällöin ei tulokseen vaikuttaisi niin paljoa auton säätötaidot, testausmahdollisuudet eikä virittämiskierre. Samalla autot pysyisivät yksinkertaisina, ei uudelleen kasattavia iskareita jne. sekä edullisina.

Mikäli tilanne menee siihen, että 89 euron autoon huippukuskeilla on 100 euron edestä viriosia joka vielä näkyisi vauhdissa, niin se minikisojen idea olisi mielestäni kadonnut ja tätä pitäisi yrittää kyllä estää.

Kuusankosken kisassa oli havaittavissa, että minin renkaissa lienee jonkin verran eroja jotka sitten näkyvät tuloksissa enempi tai vähempi. Sitä voisi miettiä, että miten tämän voisi ratkaista. Hyväksyttäisiinkö tilanne? Sallittaisiinko esimerkiksi jokaiselle kilpailijalle 2 rengassarjaa kisoihin joista voisi valita paremmin toimivan, vai pitäisikö kokeilla jotain muuta kuin Minin omaa vakiorengasta?

Laittakaahan minikuskit mielipiteitä näihin asioihin.

--
Timo Keränen

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #6 : 12.11.07 - klo: 19.06 »
Radalla hyppyri/siltayhdistelmä oli käsittämättömän hieno!
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa oola1

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #7 : 12.11.07 - klo: 19.10 »
Sivusta seuratenkin hienot ja tiukat kisat!

Mini-luokkaan liittyen en itse lähtisi säännöissä noin tiukalle linjalle. Kisasta taisi löytyä autoja täysin vakiosta Minin R:ään / kaikenlaiset TRF hässäkät, silti eroja autojen käyttäytymisessä (autosta johtuvia)ei huomannut.
Itse sallisin ainakin seuraavat muutokset:
* Kuuladiffi
* Öljyiskarit
* Renkaan- / vanteenvaihdot esim. 3Racing:iin (puolet halvemmat ku Tamiyat)
* Kuulalaakerit

Mielestäni ei noilla muutoksilla niin paljon ko auton käyttäytymiseen pysty vaikuttamaan... Ja saapahan aloittelijakin ees vähän opetella auton ruuvaamista  :wink:

 

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #8 : 12.11.07 - klo: 20.42 »
Mun mielestä ratasdiffi ehdottomasti, sillä sillä pitää valita ajolinjat tarkemmin ettei vauhti kuole sekä sitä ei 'tarvitse' huoltaa. Muuten kannatan täysin vakiota kuulalaakereilla, tosin iskareista en tiedä, kun olen kokeillut vain iskareilla varustettua autoa.

Pitäisiköhän taas erottaa tämä keskustelu omaan topicciin?
---

Poissa silli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #9 : 12.11.07 - klo: 20.43 »
Sivusta seuratenkin hienot ja tiukat kisat!

Mini-luokkaan liittyen en itse lähtisi säännöissä noin tiukalle linjalle. Kisasta taisi löytyä autoja täysin vakiosta Minin R:ään / kaikenlaiset TRF hässäkät, silti eroja autojen käyttäytymisessä (autosta johtuvia)ei huomannut.
Itse sallisin ainakin seuraavat muutokset:
* Kuuladiffi
* Öljyiskarit
* Renkaan- / vanteenvaihdot esim. 3Racing:iin (puolet halvemmat ku Tamiyat)
* Kuulalaakerit

 

Itse poistaisin listalta öljyiskarit. Itselläni oli kuuladiffi ja kuulalaakerit, muuten auto oli suoraan pakasta kasattu. En ollut mitään shimmejä laittanut klapin poistamiseksi tai muuta. Väljyys tuo lisää eksoottisia ominaisuuksia autoon.  :kiss: Ainut mitä tosiaan pitää katsoa on tuo rengas. Siihen kun löytyy ratkaisu on paketti valmis mestaruustaistoihin.

Iso kiitos Kypakille taas mahtavasta kisa päivästä.

-Mika.Silvasti-

Täytyy testata huomenna poikkeaako auton käyttäytyminen tuolla ratasdiffillä. Eikä kuuladiffiä kyllä ole ainakaan vielä tarvinnut huoltaa.

Edit.
"ilman lihaskramppeja en saisi yhtään liikuntaa"

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #10 : 12.11.07 - klo: 22.05 »
Laitanpa oman mielipiteenikin, soppaan...

Ensinnäkin pitäisin ehdottomasti alkuperäisrenkaat, ja nimenomaan ainoana sallittuna. Kuvion pitäisi vielä erottua selvästi, eikä rengas saisi siis olla sliksiksi kulunut. Kustannukset tuskin mitkään kauheat voivat olla noista, omissa ei ainakaan kuusankosken kisan jälkeen ole minkäänlaista kulumista havaittavissa.

Akun osalta sallisin vain pötköakut, jotka sopivat suoraan alkuperäiselle paikalle.

Muut muutokset, esim iskarit, tai maavara-asiat nykyisellään. 10 mm on toki aika paljon, kahdeksankin varmaan riittäisi ja autot olisivat pikkasen vakaampia. Nykyisellään kippaa aivan liian helposti imo.

Säännöt pitäisi vaan saada mahd. nopeasti standardoitua, että joka puolella maata olisi sitten samat käytössä.

Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa KyPak

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #11 : 12.11.07 - klo: 23.31 »
NOPEIMMAT KIERROSAJAT - KyPak Ralli V
+ TSP-10 ja Tamiya Mini -kerhokisat
11.11.2007 Kuusankoski


TSR-10
1.  Veini Mäkinen       18,240   
2.  Pekka Heikkilä      18,280  + 0,040
3.  Kalle Lehto         18,290  + 0,050
4.  Jani Hovi           18,368  + 0,128
5.  Henry Salmén        18,405  + 0,165
6.  Mikko Pyhältö       19,147  + 0,907
7.  Pekka Reittilä      20,138  + 1,898
8.  Heikki Helenius     20,268  + 2,028
9.  Jouko Laine         20,716  + 2,476
10. Miika Kaukovalta   21,515  + 3,275

TSP-10
1.  Jukka Häkämies       9,989   
2.  Teemu Karvanen      10,001  + 0,012
3.  Matti Iivonen       10,020  + 0,031
4.  Timo Keränen        10,026  + 0,037
5.  Veli-Pekka Taimioja 10,229  + 0,240
6.  Sami Takkinen       10,251  + 0,262
7.  Joonas Oksanen      10,663  + 0,674
8.  Henri Ahola         10,789  + 0,800

Tamiya Mini
1.  Christer Andersson  23,877   
2.  Mika Silvasti       24,015  + 0,138
3.  Jukka Penttinen     24,319  + 0,442
4.  Kalle Lehto         24,399  + 0,522
5.  Jani Hovi           24,678  + 0,801
6.  Heikki Helenius     24,745  + 0,868
7.  Tony Raikas         24,760  + 0,883
8.  Teemu Karvanen      24,842  + 0,965
9.  Henry Salmén        24,891  + 1,014
10. Ari Lappi           25,092  + 1,215
11. Timo Keränen        25,637  + 1,760
12. Matti Iivonen       26,314  + 2,437
13. Jan Öhman           27,154  + 3,277
14. Ilpo Koivisto (11)  27,541  + 3,664
15. Ilpo Koivisto (6)   28,701  + 4,824




Poissa ALi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #12 : 13.11.07 - klo: 08.35 »

Mini luokasta pitäisi nimenomaan kieltää noi sarjan mukana tulevat renkaat. Siellä kiinassa missä nämäkin autot tehdään on varmaan vieressä saippuatehdas josta noi käy välillä lainaamassa materiaalia mustiin kiekkoihin.

Jos katsoo minin A finaalin parhaita kierrosaikoja niin huomaa ettei näillä renkailla saada tasaväkistä ja hauskaa kisaluokkaa aikaiseksi, sarjan mukana tulevien renkaiden laatuerot on niin suuret.

Missä muussa kisaluokassa saadaan noin suuret erot? Kyseessä oli kuitenkin ihan osaavia ratinvääntäjiä joten jos autot olisi tasaväkisiä niin parhaiden kierrosaikojen pitäisi olla ~0,1 sekunnin sisään. Auto kuitenkin kulkee niin kovaa että Kuusan suoralla ehtii pyyhkiä nenän eikä tule edes kiire  :mrgreen:

Alle pitäisi saada kumit jonka laatuvaihtelu on edes siedettävällä tasolla ja kaikki viriosat pitäisi kieltää jotta homma olisi hauskaa..
..Captain, we have some problems..
” we have nothing right on the left side and nothing left on the right side”

Poissa TommyW

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #13 : 13.11.07 - klo: 09.30 »
Tarkoitatko Ari tolla "saippua"-vertauksella, että renkaat ovat pinnaltaan kovat ja kiiltävät?

En ollut itse Kuusaalla ajamassa (mikä harmittaa minua kovasti  :wink:) - eikä minulla ole muutenkaan kokemusta Minin vakiorenkaiden laatuvaihtelusta, mutta sen olen todennut Torpalla ajaessani, että nämä pakettirenkaat toimivat ikään kuin "radan putsaajana". Noin kahden akullisen (tosin eihän se akku lopu koskaan :grin:) jälkeen ovat renkaat keränneet itsensä täyteen kumimössöä radan pinnasta, jolloin ne muuttuvat todella liukkaiksi ja pinta on hyvinkin saippuamainen.

"Pesu" pitoaineella ja rengas on taas ollut hyvässä vedossa - pyyhintärättiin jää muuten ihan uskomaton määrä mustaa mönjää... ...tosin jos pitoaineen kanssa lutrailu on kiellettyä tässä luokassa, ei renkaita sitten varmaankaan voi tällä lailla huoltaa.





Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #14 : 13.11.07 - klo: 10.09 »
Ai sinne se Torpan pito katosi - Tommyn rättiin. Voisko sen ravistella takaisin radalle, kiitos.  :mrgreen:
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa TommyW

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #15 : 13.11.07 - klo: 12.24 »
Ai sinne se Torpan pito katosi - Tommyn rättiin. Voisko sen ravistella takaisin radalle, kiitos.  :mrgreen:

Voi hemmetin hemmetti,

taisin vahingossa heittää uskollisen rengasrättini roskikseen... ...täytyy käydä duunin jälkeen kysymässä Teollisuus-Etolasta, jos niiltä saisi (touringauton) kumimurusia :wink:

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
..
« Vastaus #16 : 13.11.07 - klo: 13.05 »
..
« Viimeksi muokattu: 18.07.08 - klo: 12.30 kirjoittanut MrOllinmaki »

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #17 : 13.11.07 - klo: 13.19 »
Jokohan kohta löytyis MrOllinmäeltä kuvia?  :azn:
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #18 : 13.11.07 - klo: 13.34 »
Aikoinaan, kun ajettiin traktoripyörillä kilpaa touringia, ilman pitoainetta, oli esim mulla kisoissa mukana 72paria samanlaisia(erilaisia), testattuja ja valikoituja pyöriä, joista valitsin sitten aina sopivat. Tämä siis vain sen takia, että pitoaineita ei saanut käyttää. Ja ainakin Tonyllä oli ihan sama meininki.
Ja tämän lisäksi renkaisiin sorvattiin ja dremelöitiin lisää kuviota sillä seurauksella, että kaikki niisti kumipurua viikon kisojen jälkeen.  :grin:

Joku laadukas (tasalaatunen) sliksi olisi hyvä.

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
..
« Vastaus #19 : 18.11.07 - klo: 22.25 »
..
« Viimeksi muokattu: 06.07.08 - klo: 22.35 kirjoittanut MrOllinmaki »

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #20 : 19.11.07 - klo: 21.17 »
Paiskittuani viikonlopun töitä massiivisen kuvakasan kanssa minulla on ilo ilmoittaa että täältä löytyy viimme viikonlopun parhaat "laukaukset". Olkaa hyvät!!

http://www.ollinmini.1g.fi/kuvat/Mini+Race+Kuusaa/

-A-


Pirun hyviä tilanteita ja "vauhti" näkyy erinomaisesti.
-Pekka

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #21 : 22.11.07 - klo: 20.43 »
Radalla hyppyri/siltayhdistelmä oli käsittämättömän hieno!

Kaikkea se ralli tuottaa  :smiley:
-Pekka

Poissa oola1

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli V 11.11.2007 Kuusankoski
« Vastaus #22 : 26.11.07 - klo: 12.36 »
Lainaus
Itse sallisin ainakin seuraavat muutokset:
* Kuuladiffi
* Öljyiskarit
* Renkaan- / vanteenvaihdot esim. 3Racing:iin (puolet halvemmat ku Tamiyat)
* Kuulalaakerit

Noilla menisin edelleenkin...
+ vapaat jouset
+ lukkodiffi
+ Mini R sellaisenaan

Oho! Vastaus väärään paikkaan. Anteeksi!