Kirjoittaja Aihe: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B  (Luettu 16508 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa T.S.A.

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kertokaapa ko. autojen eroista. Itse haluaisin ostaa Shark Factory Team buggyn, mutta kun tuntuvat olevan kivenalla. Kaikilta tuntuu olevan loppu.

Yksi vaihtoehto voisi olla tuo asson auto. Miten paljon eroja noissa factory team seteissä vakiona esim. iskareissa, diffeissä, vetareissa ja hiili-ja alumiiniosien määrässä, sekä pyörän navoissa. Tarkoitus olisi käyttää harjatonta+lipoja => kuinka kestävyys näiden autojen välillä?

Asso taitaa tulla kalliimmaksi???

Kiitokset kaikille kommentoijille jo etukäteen!
 

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Asso kestää suoraan paketista.
Sharkin heikot kohdat ovat ehdottomasti diffit, jotka eivät kestä kunnolla edes vakiomoottorin voimaa.

Assossa on vakiona kuuladiffit jotka kestävät tehokkaatkin harjattomat.

Poissa DagO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Miks et osta Sharki FT truckya? Siinä on kuitenki kuula diffit joita ei buggyssa ole vakiona, heikoimpia kohtia just taitaa olla nuo ratas diffit sharkeissa tai sit orkkis vetarit.
Assokin löytyy ja sillä on pirun kiva vedellä ulkona skede mestoissa, kestävyyttä isoissa hypyissä enemmän.

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Sharkista ei ole (vielä) kokemusta, mutta ainakin Asso kestää kovaakin röykytystä.
Toki kaikki saa rikki, varsinkin jos vielä lisäilee alumiinia vääriin paikkoihin...

Noilla tehokkaimmilla harjattomilla seteillä Diffit on kovilla Assossakin, vaikkakin olisi FT-mallin Karbidikuulat.

Ja edelleen, ainakin Asson suojaamattomat Spurri ja pinjoni on epäpuhtailla pinnoilla hieman ongelmalliset.
 
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa savage23

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso tietty! Sen verran kokemusta että helpolla sitä ei rikki saa..
Rc18t FT
Futaba Savage x

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Mistäs sä tiedät että Sharkki oisi vielä kestävämpi  :tongue:
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Siis että ei olisi :wink:

Voin sanoa että asso kestää kolarit paljon paremmin kuin sharkki.
| Academy | Axial |

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Tarkotin vaan sitä että omaa voi kehua.  :tongue:
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa MKE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Asso kestää suoraan paketista.
Sharkin heikot kohdat ovat ehdottomasti diffit, jotka eivät kestä kunnolla edes vakiomoottorin voimaa.

Assossa on vakiona kuuladiffit jotka kestävät tehokkaatkin harjattomat.

Hohhoijaa Hoke nyt taas! Kun viimeksi oltiin yhtä aikaa ajamassa niin muisteleppa nyt tarkkaan miten se homma meni. Mulla kun tuo Shark FT oli tauoilla koskemattomana pöydällä ja ojentelin sulle "instrumentteja" kun paikkasit assoasi joka tauolla. Ja tauko syntyi siitä kun sun assos levisi ajossa matolle. Olet toki oikeassa että kuuladiffit ne pitää olla.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Meillä oli kolme Asso 18B FT:tä, olihan ne kestäviä mutta Sharkin ajettavuus vetosi itseä ja poikia enemmän. Pojille laitettiin Shark Monster FT:t ja oma Buggy FT vaihtuu myös Monsu FT:ksi, Monsu FT:ssä on kaikki valmiina kuten kuuladiffit ja aluiskarit, mitkä puuttuu Buggy FT:stä.

Shark on monesta kohtaa huolitellumman oloinen ja kopan sisään mahtuu kaikki sähköt ilman tunkemista. Myös Monster FT:n teräsvetarit on plussaa, kuten suojattu voimansiirto hiekkaa ajatellen.

Kestävyydestä sen verran että Shark Buggy FT diffien päivityksen jälkeen oli todella luotettava ja tukivarsien keittämisen jälkeen en saanut siitä mitään rikki vaikka julmia osumia tuli tämän tästä.

Kaikki saa rikki jossain vaiheessa, joskus tuntuu siltä että Asson rikkoontumattomuus on myytti jota ei haluta turmella, ja kaikki Sharkit on vessoja siksi että perusversion sekä buggy FT:n tietyt osat ei kestä edes vakiopataa... :wink: :grin:

Ei sitten provosoiduta loppulausahduksesta :mrgreen:

Kylätason RC-kuski.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #10 : 29.11.07 - klo: 00.19 »
Siis että ei olisi :wink:

Voin sanoa että asso kestää kolarit paljon paremmin kuin sharkki.

Antti kuinka monta metriä sinä olet tuolla SHARKilla ajannut ja todennut että se on hiekompi.
Taas jälleen tullaan siihen että puhutaan mistä ei todella tiedä mitään.
Voin listata sen osan minkä olen saanut rikki kuin olen omistanut tuon sharkin, ja toiseksi se mistä se meni rikki olis mikä tahansa auto mennyt rikki joten se siitä. Laittakaas siihen assoon se pieni ylimääräinen paino mikä noitten autojen erolla on niin katsotaan ja sitä paitsi tuon sharkin vakio kone on 380 ja asson on 370. Tottahan se on että buggy sharkissa on pieni ongelma jos laittaa ne isommat pyörät mutta sekin asia korjantuu kuin laittaa iskari varten 3mm stopparit silikoni letkusta.
Miksi ylipäänsä tämmöisiä topicceja avataan, kysympä vaan. Sama kuin vertaisi vaikkapas HOBAO VS KYOSHO, mikä on parempi merkki.
HUOM minulla saattaa olla koko Suomen eniten ajettua minuutteja noilla pikku autoilla ja olen omistanut ne molemmat tai ne kaikki 3 koska minulla on nyt tuo monster ft sharkki.
Jos sinä Antti pidät sinun kokemus sharkeissa se mitäs sinä näet tuolla matinkylässä niin tule mielummin meidän kanssa ajamaan siellä ei osia pauku vaikka olis kuinka kova törmäys.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #11 : 29.11.07 - klo: 07.20 »
Asso kestää suoraan paketista.
Sharkin heikot kohdat ovat ehdottomasti diffit, jotka eivät kestä kunnolla edes vakiomoottorin voimaa.

Assossa on vakiona kuuladiffit jotka kestävät tehokkaatkin harjattomat.

Hohhoijaa Hoke nyt taas! Kun viimeksi oltiin yhtä aikaa ajamassa niin muisteleppa nyt tarkkaan miten se homma meni. Mulla kun tuo Shark FT oli tauoilla koskemattomana pöydällä ja ojentelin sulle "instrumentteja" kun paikkasit assoasi joka tauolla. Ja tauko syntyi siitä kun sun assos levisi ajossa matolle. Olet toki oikeassa että kuuladiffit ne pitää olla.

Heetkinen...
Eipäs nyt anneta väärää kuvaa.
Mun auto on jo muutaman ajokauden vanha ja erittäin rajuja pommituksia vastaanottanut.
Jos siitä nyt sattuu alkuperäis osa satojen ajokertojen jälkeen hajoamaan suoraan kiinteään mollaan ajaessa niin sitä ei edes voi laskea. Ja HUOM. mun auto hajosi kerran.
Muut duunailut oli sitten liittimen vaihtamista tai auton säätämistä.
Ja nämäkin lasketaan yhteen kertaan.


Tästä samasta aiheesta on puhuttu jo moneen kertaan ja nyt yhtäkkiä täällä höpistäänkin että shark kestää siinä missä assokin... ja puhujina jopa samat henkilöt jotka ovat aikaa sitten huomanneet että näin asia ei ole.

Ottakaa molempien merkkien ns tasavertaiset paketit... eli RTR paketit vertailtavaksi niin ei jää edes yhtä sanaa kestävyydestä sharkin hyväksi.

Molemmissa omat heikot puolensa ja molemmista saa loistavan auton hieman viritellen...
Mutta että sharkkiko kestävämpi???  Hei älkää nyt viitsikö jauhaa peetä.

Ps: vuosi takaperin samasta aiheesta väännettiin... Silloin jo heitin ilmoille että tehdäänpäs autoistamme RTR pakettia vastaavat ja ajetaanpas vaikkapa leikkimielinen kisa...
RTR buggyt Asso vs. Shark...
Tiedätte itsekin miten koko touhussa käy.
Tästähän on puhe... ei siitä miten kestäviä autot ovat kun niihin on työnnnetty kasa viripalikkaa.
« Viimeksi muokattu: 29.11.07 - klo: 07.26 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #12 : 29.11.07 - klo: 07.31 »
Laittakaas siihen assoon se pieni ylimääräinen paino mikä noitten autojen erolla on niin katsotaan...

EI EI JA EI...
Ei laiteta mitään lisää vaan ajetaan sellaisenaan kun se auto paketista ilmestyy.
Nyt ei puhuta mitä tapahtuisi JOS... eikä nyt puhuta siitä mitä auto kestää kun sitä on tuunattu sen verran kuin esim sinun autoasi...

Jo olet itsekin ehtinyt näkemään ja kokemaan että asso oli paketista vedettynä kestävämpi...
Sharkkia hieman muutellen sen sai samalle tasolle kuin asson, mutta nyt unohdetaan se että vain sharkkia on tässä vaiheessa muutettu.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #13 : 29.11.07 - klo: 08.24 »
Hokelle RTR asiassa +1, mutta...

Eiköhän nämä tunnepohjaiset "meidän äiti tekee kaikkien teidän äitien ruuat" ole jo käyty läpi moneen kertaan RTR autojen kestävyyksien osalta. Niistä tuskin on apuja alkuperäiseen kysymykseen että kumpi FT on parempi :wink:

Kysyjää palvelee paremmin se että listaatte rehellisesti plussat ja miinukset omasta autosta, jos pystyy kehumaan niin pitää myös pystyä kertomaan niistä asioista mitkä sylettää. Turha muuten väittää että miinuksia ei ole, siihen ei usko kukaan :angel:

Lisätään vielä siitä Shark Monster FT:stä että jos vierastat monsun koppaa niin siihen käy myös Buggyn koppa kun vaihtaa koritolpat ja modaa tai vaihtaa etuiskaritornin. Silloin saat leveän buggyn jossa on kestäväksi todettu voimansiirto jo valmiiksi kiinni. Pikatesti antoi myös viitteitä siihen että monsu on parempi ajaa kuin buggy (ainakin oamsta mielestä) joten kannattaa harkita myös monsua.





« Viimeksi muokattu: 29.11.07 - klo: 09.04 kirjoittanut Koheltaja »
Kylätason RC-kuski.

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #14 : 29.11.07 - klo: 08.30 »
Taitaa riippua tuo kestävyys myös kuskista...

Mulla mennyt varmaan enemmän osia rikki tosta Assosta kuin teillä yhteensä noista kaikista!
Se kyllä johtuu puhtaasti siitä, ettei ajoaidot vastaa auton suorituskykyä.
(Asso ollut 3-4kk.)

Jollakin varmaan saattaa auto kestää pari vuotta täysin ehjänä vaikka olisi tehty balsasta, ja jollakin ei kestä millään vaikka olisi titaanista.

Jerzilläkin taitaa ajotaidot olla sen verran kovalla tasolla ettei auto kauheasti kärsi.
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #15 : 29.11.07 - klo: 09.57 »
Hups...
Kirjoitin aamuharmaana RTR asiaa taas...

No jokatapauksessa sama asia pätee puhtaasti myös näihin FT malleihin.
Sharin FT mallissa taisi jotain pientä kestävyyteen liittyen olla parannettu, aivan kuten myös Assossa, eli näiden kyseisten autojen kestävyysero pysyy lähes vakiona.

Ei siis muutosta mihinkään.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #16 : 29.11.07 - klo: 10.50 »
Esim tuon monsterin kestävyys on todellakin hyvää tasoa ja viellä kuin ne on myyty lähes tulkoon aloittelijoille niin minä en ole kovinkaan paljoo varaosia niille myynnyt.

Minä ymmärrän HOKE kuin sanot että pitää laittaa mollemmat RTR ja sitten radalle mutta olen sitä mieltä että silloin pitää antaa sharkkiin saada lisätä tuo kuuladiffi koska semmoinen on jo assossa vai mitä.

Ei siitä monsusta oikeastaan mitään muuta hajoa jos nyt hajoakaan.

Meinaatko myös että tuo painoasia ei paina mitenkään ja onhan tuossa sharkissa myös hieman tehokkaampi kone vakiona. Väitän että jos minä asennan tuon assovakio koneen sharkkiin niin kyllä alkaa sharkin osat kestää myös.

En minä missään nimessä moiti assoa se on ja tulee olemaan loistava auto mutta minun mielestä se on liikaa turisti tyyppinen auto ajaa ja tuo sharkki käyttäytyy kuin krossi auto konsanaan.

Ostajan kannattaa miettiä myös sitä että miten on varaosa saanti sinun lähistöllä kuin teet osto päätöksen, näillä leveys asteilla noitten osien saanti on joskus hieman vakeita.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #17 : 29.11.07 - klo: 11.57 »
Ei saa lisätä ei...
Nimenomaan eihän tässä ollut kyse siitä kummasta autosta saa paremman kun siihen ostaa lisää rompetta.
Jos Sharkkiin saa listätä kuuladiffit niin sitten Assoon saa lisätä jotain muuta samalla rahalla.

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #18 : 29.11.07 - klo: 12.01 »
Siis että ei olisi :wink:

Voin sanoa että asso kestää kolarit paljon paremmin kuin sharkki.

Antti kuinka monta metriä sinä olet tuolla SHARKilla ajannut ja todennut että se on hiekompi.


Tarviiko autolla ajaa tietääkseen sen heikkouden jos näkee vierestä kun niitä hajoaa? Negeltä meni viimeks pivotti ku törmäs mattorullan päätyyn, asso on sitä käynyt tönimässä lukemattomat kerrat ilman hajonneita osia. Tiedä sitten johtuuko painoerosta vai mistä. Ja sharkkia kyllä olen ajanut, silloin mua varoteltii että ei saa painaa kaasua ku tulee hypystä alas ettei muovivetarit hajoo ja silleen. Ja jos multa on kerran vuodessa hajonnut yksi osa kolareissa niin eiköhän sekin kerro asson kolarikestävyydestä jotain.

En edelleenkään väitä että sharkki olisi huono auto, päinvastoin. Siinä on vain nuo heikot kohdat, ja painon takia alttiimpi rikkoontumaan kolareissa. Ja niin, kyllä niitä heikkouksia assostakin löytyy. Sanottakoon että radalla sharkista saa paremmin kulkevan, mutta siitä en sano kumpi on nopeampi. Asson ja sharkin välillä on ajotuntumassa niin suuri ero, sharkki on rauhallinen ajaa, assoa pitää viedä eteenpäin aggressiivisemmin. Itse olen mieltynyt jälkimmäiseen.

Toisinsanoen, jos klappi ei haittaa ja haluaa kestävän auton suoraan paketista, niin asso. Jos haluaa paremmat rata-ajo-ominaisuudet, sitten sharkki, vaikka sitten se monsteri FT.

| Academy | Axial |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #19 : 29.11.07 - klo: 12.40 »
Enkä meinaa etteikö painolla tai millään muullakaan olisi mitään merkitystä auton kestävyyteen tai mihinkään muuhunkaan... No on tottakai... MITÄ SITTEN????????

Jos Sharkki on painavampi ja hajoaa täten herkemmin niin sehän hajoaa silloin herkemmin kuin asso... Eikövain???

Jos autoja vertaillaan niin silloin niitä vertaillaan SELLAISENAAN.
Ei lisäpäinoilla, ei viripalikoilla, eikä millään muullakaan jossittelulla.
Autot ovat erilaisia.
No sillonhan niitä just verrataan keskenään mikä niissä on erilaista.

Koittaa nyt ymmärtää että molemmat verrataan sellaisenaan, eikä Sharkkia voida verrata viripalikoiden kanssa puhtaasti vakio assoon, kuten ei voi toisinkaanpäin tehdä.

Kysymyshän oli nimenomaan näiden FT autojen eroista... No niitä eroja on esimerkiksi se että sharkki ei kestä samaa kuin asso.
Johtukoot mistä johtuukaan, mutta se kun vaan on fakta jonka jokainen kyseiset autot omistava myös myöntää.

Tehdään sitten esimerkki kun on taas niin vaikeeta...

Kumpi on parempi?? Kinkku vai jauheliha pizza???

Tähän ei voi vastata että jauhelihapizza, kun heittää jauhelihat pois ja laittaa tilalle kinkkua.
Ei siis voida lähte vaihtamaan Sharkkiinkaan niitä halvatun kuuladiffejä, kun niitä ei mukana tule, eikä voida lisätä assoon painoa, mitä siinä ei vakiona tule.

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #20 : 29.11.07 - klo: 12.44 »
Monesti olen matinkylän ajoissa kuullut sharkkikuskienkin ihmettelyä asson menosta ja kestävyydestä, että eiköhän jo molempien autojen vahvuudet ole tullut monesti esille.
« Viimeksi muokattu: 29.11.07 - klo: 12.53 kirjoittanut Futaba »
| Academy | Axial |

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #21 : 29.11.07 - klo: 12.54 »
Oikeastaan tullaan siihen tulokseen että autot ei ole lähellekkään samalla aalolla paketista otettuna oli sitten FT tai RTR koska diffeissä, moottoreissa, vetareissa, painossa ym on niin paljon eroa että ei noita oikein voi verrata,, tai sitten voi.
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Jar

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #22 : 29.11.07 - klo: 13.26 »
Oikeastaan tullaan siihen tulokseen että autot ei ole lähellekkään samalla aalolla paketista otettuna oli sitten FT tai RTR koska diffeissä, moottoreissa, vetareissa, painossa ym on niin paljon eroa että ei noita oikein voi verrata,, tai sitten voi.

Sen verran voi verrata FT-versioita, että Sharkin Monster FT on varustettu vähän kattavammin viriosilla kuin Buggy FT.
- Alumiini-iskunvaimentimet
- Teräsvetoakselit ja  -->rengaskiinnitys muttereilla<--
- Kuuladiffit

Esimerkiksi nuo ovat eroja monsterin ja buggyn välillä.

- Hiilikuitu iskaritornit
Nämä taas ovat molemmissa, mutta kestävyys on saanut vähän kritiikkiä maailmalla, alumiiniversiot tosin eivät maksa paljon ja kestävät paremmin.

Itselläni monsun RTR, tähän mennessä ainoa rikkoutunut osa on yksi vetari renkaan juuresta poikki (ja vielä melkein tyhjällä radalla, oma moka :P)
Lrp Shark Monster

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #23 : 29.11.07 - klo: 17.11 »
niinpä, tarkoitin että assoa ja sharkia ei tavallaan voi verrata, mutta kai toikin on sellainen asia josta jokaisella on oma mielipide. ite pidän sharkin ja asson vertailua juuri sellaisena kun pikkupojat hiekkalaatikolla kinaavat kenen isi on kovin tappeleen tms...
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #24 : 29.11.07 - klo: 18.08 »
Mulla repeilee ainakin Assosta pohjalevyn hahlot mihin alatukivarsi kiinnitetään.
Ties kuinka mones Pohjalevy menossa.
Ja Alumiininen pohjalevy puolestaan meni kieroksi!

Saattaahan olla että vika on jossain muualla kuin autossa....  :wink:


OT: Kunhan pääsen radalle (Isomyyri) niin rupeaa autot hajoamaan!
Siinä menee Sharkit ja Assot samaan syssyyn!

No joo, täytyy sitten koittaa olla törmäämättä kanssa-ajajiin....
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #25 : 29.11.07 - klo: 18.33 »
Niitten uusien pohjien+alupohja, olisit ostanu hiilari pohjan  :wink:

jäykistyy runkokin kivasti ja auto alkaa tosiaankin toimia.
Tukivarsien kiinnikkeet kestävää alua jne.
Alumiininen ylädekki vielä niin avot... :p

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #26 : 29.11.07 - klo: 18.40 »
Juu ei oo tuo hiilaripohja pahan hintainenkaan, tuleepaha mukana vielä hiilari ylädekki http://www.rcmart.com/catalog/product_info.php?cPath=144_621_628&products_id=25187 ja nyt kun dollarin kurssi sattuu olee sopiva ni euroina tuon hinta on alle 35e, postikuluineen jää johonkin 40e tienoille. Eli hinnasta ei pitäisi olla kiinni :P
| Academy | Axial |

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #27 : 29.11.07 - klo: 18.46 »
Jep! Täytyy kyllä kokeilla tota hiilaria...
Jotenkin vaan toi RCMartin hiilarisetti ei näytä hyvälaatuiselta. Toisaalta, eihän se paljoa maksakkaan...

HOKE: J. Katilalta Terveisiä.
(Sori OT)
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #28 : 29.11.07 - klo: 18.48 »
http://www.rcmart.com/catalog/product_info.php?cPath=144_621_628&products_id=16658 vaihtoehtona toi, taitaa olla suosituin. Eikös sullakin HOKE ollu just toi GPM:n pohja.
| Academy | Axial |

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #29 : 29.11.07 - klo: 19.11 »
Onkos sharkille (buggy) tuollaista carbon pohjia ?
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+