Kirjoittaja Aihe: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B  (Luettu 16499 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anzka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #60 : 02.12.07 - klo: 12.30 »
No joo , autoista minulla ei ole paljoa mitään hajua mutta ITSE ottaisin asson , koska onhan asso tehnyt PALJON kauemmin autoja markkinoille ja assoja muutenkin kehutaan hyviksi autoksi.
Ja mitä tuohon kauan jankkaamaan kumpi on parempi niin siihen minunkin mielestäni pitäisi ottaa rtr-paketit vertailuun.
Ei ole asso kuskien vika että lrp-shark on painavempi jne.

No tämähän oli minun kommenttini.

Ps. Ei herneitä kiitos  :angel:
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #61 : 02.12.07 - klo: 17.43 »
Jatketaan offia vielä yhden kysymyksen verran...

Sopiiko tämä jäähdytin 2042 Mamballe? Mikä on 280 moottorin kannun halkaisija?
Kylätason RC-kuski.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #62 : 03.12.07 - klo: 11.51 »
No joo , autoista minulla ei ole paljoa mitään hajua mutta ITSE ottaisin asson , koska onhan asso tehnyt PALJON kauemmin autoja markkinoille ja assoja muutenkin kehutaan hyviksi autoksi.
Ja mitä tuohon kauan jankkaamaan kumpi on parempi niin siihen minunkin mielestäni pitäisi ottaa rtr-paketit vertailuun.
Ei ole asso kuskien vika että lrp-shark on painavempi jne.

No tämähän oli minun kommenttini.

Ps. Ei herneitä kiitos  :angel:

Tuo taitaa olla THUNDER TIGERin tekemä auto missä on asson tarrat.
Ei herneitä nenään please.

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Jar

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #63 : 03.12.07 - klo: 12.01 »
No joo , autoista minulla ei ole paljoa mitään hajua mutta ITSE ottaisin asson , koska onhan asso tehnyt PALJON kauemmin autoja markkinoille ja assoja muutenkin kehutaan hyviksi autoksi.


Tuo taitaa olla THUNDER TIGERin tekemä auto missä on asson tarrat.
Ei herneitä nenään please.

Jerzi

Ja LRP Shark on Anderson Racingin tekemä auto, missä on LRP/Duratrax (Vendetta/ST)/FTX(Blaze)/Yokomo(MB4/truggy)-tarrat sen mukaan mistä sen ostaa. Tosin ilmeisesti vain LRP:llä on tarjolla nuo Factory Team-versiot tai Nitro Shark(?). Sähköt vastaavasti jokaisella on omansa.
Lrp Shark Monster

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #64 : 06.12.07 - klo: 11.40 »
Mites kun mula oli käsitys että Shark Factory Team buggyssä olis siniset vetari mutta tässä mun on ainakin mustat metallivetasit ?
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #65 : 06.12.07 - klo: 11.45 »
Alkusarjan FT:t taisi tulla aluvetareilla, sitten viisaus voitti ja laitettiin teräsvetarit. Teräksiset on selkeästi kulutusta kestävämmät kuin alumiinivetarit eli tervetullut parannus parempaan suuntaan.
Kylätason RC-kuski.

Poissa lolokoklok

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #66 : 06.12.07 - klo: 13.48 »
Myydäänkö tuota buggya edes enää kun vaikuttaa olevan joka paikasta loppu? Kuuladiffejäkään siinä ei ole joten varmaan monsteri on kannattavampi jos harjattomalla aikoo ajaa.


PS: Meni juuri tilaukseen tuo monsu harmi että on lunta kun tekis mieli päästä ajamaan.
LRP Shark FT brushless

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #67 : 06.12.07 - klo: 16.45 »
Ei taida buggy FT:tä enään saada vaan monsun puolelle kääntyy. Hyvä näin sillä monsy FT:ssä on aluiskarit ja kuuladiffit vakiona eli etu buggyyn on rahallisesti noin satkun luokkaa. Kuten aiemmin mainitsin että jos monsun koppa häiritsee niin pienellä investoinnilla siihen saa buggyn kopan :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #68 : 06.12.07 - klo: 20.54 »
Kävin vähän ajelemassa Mamba 8000kv & Pulso Master combolla ja erittäin mielellään ajelis kuivemmalla ilman lunta, mutta pulson ohjelmointi boxilla laitoin kaikki tehot täysille kun kävin sisämatolla ja olihan se sairasta menoa vaikka ei ole edes lipoja   :roll:
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #69 : 06.12.07 - klo: 21.38 »
....sairasta menoa vaikka ei ole edes lipoja   :roll:

Mulla myös Asson kanssa vauhtia aivan liikaa jopa NiMh:llä.
En pysty käsittämään miten toi voi pysyä jollain reilun metrin levyisellä radalla hanskassa...
Noh, ei tietenkään ole tarkoitus ajaa sormi koukussa.

Mullakin Mambasta kaikki säädöt minimissään ja silti aika hätäinen kulku!

Vakiona ei ollut mitään ongelmaa....  :grin:
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #70 : 06.12.07 - klo: 22.09 »
Harjattomasta ei ole muuta kuin haittaa mattoradalla ajettaessa. Vakio koneella ne parhaat ajat on tehty, ja muutama kisa voitettu. Tosin on vakio nopari heitetty huis mäkeen ja parempaa tilalle.
Mitä itse huomasin tuolla mamballa ajaessa verrattuna vakioon, oli että vakio antaa tasaisesti voiman kautta kierrosluku alueen, kun taas mamba antoi kuin turbolla varustetun auton moottori eli oli pieni viive ja tuli taas lisää potkua kehiin. Joka johti yleensä siihen että auto lähti lapasesta. Eikä harjattoman huippuja oikestaan tarvita missään vaiheessa kun ajetaan pienillä radoilla joissa pääsuora on maksimissaan 10m.
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #71 : 06.12.07 - klo: 22.20 »
Se on totta, että ainakin Mambassa vääntö sekä teho eivät ole niin lineaariset kuin
esimerkiksi harjallisessa, Asson vakiokoneessa.

Ajossa, varsinkin kiihdytyksessä tosiaan tuntuu "turboautomaista" tehopiikkiä.
Muutenhan tuo harjaton on aika mainio ja huoleton.

T: Audi A4 1,8 Turbo
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #72 : 06.12.07 - klo: 22.58 »
Harjattomasta on hyötyä, kun tajuaa pitää moottorin tarpeeksi lepsuna.
8000 mambassa ei ole mitään järkeä.
Itselläni on 5400 ja sekin on turhan äreä.
4200 varmaan olis lipo akkujen kanssa järkevin vaihtoehto Assossa.

Ennakkoa, yms tietokoneella ohjelmotuna saa sen pienen kiihdytysviiveen kivasti katoamaan.
Ihan samaan tuntumaan ei toki pääse kuin esim vakio moottorilla, mutta ei se nyt kovin kaukanakaan ole.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #73 : 07.12.07 - klo: 08.59 »
4200 odotellaan, olisin ottanut Mamba 3600 mutta sitä ei ollut saatavana puodista sillä hetkellä. 3600 oli kierrosten osalta lähimpänä vakiokonetta ja sen osalta järkeiltynä ehkä sopivin valinta sisäradalle missä huippunopeus ei ole ratkaisevassa asemassa. Katsotaan miten 4200 pelittää Sharkissa ja jos on liikaa paukkua niin kokeillaan lussumpaa pataa.
Kylätason RC-kuski.

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #74 : 07.12.07 - klo: 12.51 »
Veikkaan koheltaja, et hyvä on sharkkiin :wink: Assossa oli toi, ja parkkipaikalle tein jokinlaista rataa, kyllä sillä ajamaan pysty, tosin pitohan on sisällä eriluokkaa, mut sharkkihan on painavampi.
« Viimeksi muokattu: 08.12.07 - klo: 15.22 kirjoittanut Habaku »
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #75 : 08.12.07 - klo: 15.01 »
Saahan tän mamban 8000 säädettyä aika laiskaksi  :roll: ite kun testailin mamba 8000 kaikki täysillä niin ei se kunnon matolla aivan hallitsematon ollut mutta radalla varmana ois. Akkuina on 1400mAh Nimh ja ei edes keuli eli onkohan jossain kuitenkin säätö pielessä ? Pulson mukana kun ei tullut kunnon ohjekirjaa. Jos joku muistaa pulson boxia niin mitkä kaikki säädöt pitää laittaa että saa kaikki tehot ? timingiä ym en tajua mitä niille pitää tehdä.

JH
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #76 : 08.12.07 - klo: 15.25 »
Oma veikkaus, et ei tolla akulla mitään vielä tapahdukkaan, muistaakseni tuolla pikkuauto palstalla luin, et 6900kv ja 8000kv tarvii
lipon, kun nimh:t ei jaksa antaa virtasta tarpeeksi.
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #77 : 08.12.07 - klo: 17.11 »
Castlen sivuilla ainakin mainitaan näin:

Competition Package: 6800 Kv
Stock gearing Mini-T
3 cell Lipo = 50mph
2 cell Lipo, or 8 cells = 40mph
6 cells = 27mph
Most likely, the best 6 cell all-purpose racing setup. Good runtimes and
speed. A little hot for racing w/more than 6 cells, but still VERY capable
of ridiculous bashing speed runs on 8 cells, or 3s Lipos.

Competition X Package: 8000 Kv
With a 2 cell lip pack, or 8 cells = 48mph
6 cells = 32mph
With the stock gearing and a 3cell lip pack, one of our Mini-T's has
been confirmed at over 60mph.
Basically, this motor is almost unusable for actual racing, unless
you've got a really big oval track, or will ONLY use 6 cells or less!
Also - drive train parts at these speeds most likely will have a
reduced lifespan - stock up on diff sets!

Lähde: http://www.castlecreations.com/support/documents/Mamba%20Setups.pdf
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #78 : 08.12.07 - klo: 17.55 »
Ja näin:

We recommend GP1100 cells, or packs made with GP1100 cells, and Deans Ultra connectors, for unlimited acceleration and best top speed.

Lähde: http://www.castlecreations.com/products/mamba.html

Ei mulla ainakaan ole ollut mitään ongelmia Assossa 6-kennoisten kanssa....
Käytössä:
*SMC 1400 mAh
*Team Orion 1300 mAh
*Nosram 1400 mAh
*EaglePower 1600 mAh
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #79 : 08.12.07 - klo: 18.08 »
Joo, saa lukea mitä vain, mut jos lujaa haluaa mennä tolla koneella niin se lipo on ainoa vaihtoehto, ja tätä No Pain haki, eli siihen myös vastasin, ajettavuuteen lipoilla ja tolla koneella olen myös oman kannan maininnut, ei mitään järkeä.
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #80 : 08.12.07 - klo: 21.17 »
Niin no....

En tiedä sharkista mutta kyllä noi Asson kanssa pelaa ihan mukavasti.

Keulii jos vain pitoa tarpeeksi, vaikka ennakot säädetty minimiin ja kiihtyvyyttä rajattu.
(kenen mielestä se keuliminen nyt on sitten hyvä juttu)?

Ajoaikaakin ihan mukavasti.

Useita vuosia elektroniikka-alalla töissä olleena, voin sanoa että hyvissä 2/3C kennoissa on
oikosulkuvirta helposti sen 10-15C.


THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #81 : 12.12.07 - klo: 23.43 »
DY:n harjatonta sovittelin tänään sharkkiin, mutta ainakin toistaiseksi ollaan eri mieltä ton säätimen kanssa toimimisesta.... Ei kai tässä taas ole yksi peli joka ei suostu spectrumin kanssa pelaamaan samassa joukkueessa...?

Joillakin nopareillahan on tunnetusti ongelmia specun käynnistysviiveen kanssa, tää taitaa olla niitä..

plääh, nukkumaan pikkuhiljaa jo...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Juhaz

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #82 : 13.12.07 - klo: 20.11 »
Kumpi malli olis parempi assoon noist DY harjattomist toi 20L vai 20S? Ja mikä KV olis hyvä tohon että autoo olis viel ohjattava eikä sellanen että saman tien katollaan?
Yokomo | GM LRP Futaba |
Tiim Lahti