Masterseista kirjottelin jo tuonne kisatopikkiin.
Autosta senverran että auto toimi melko tamiyamaisesn eleettömästi sielä. Pieni muutoksia jouduin tekemään, senverran erilaiset olosuhteet oli. tässä sheetti sieltä:
http://copter.threewee.com/teemur/setup/416_TCM08.jpg toivottavasti siitä ei hirveesti infoa puutu, muutakun se että diffit ylhäällä oli tuolakin.
Lyhyisiin tukivarsiin palasin siksi koska isot pojat ajaa niillä kans, joten oli helpompi vertailla autoja keskenään, ja ei se niilläkään huonosti toiminu.
Viikonloppuna ajelin meidän pienellä treenibaanalla ja palasin takaspäin ja päädyin tämmöseen:
http://copter.threewee.com/teemur/setup/416-laukaa.jpgLyhyempi akseliväli; suomessa ei tarvitse auton olla niin pitkänä, pito-olosuhteet olivat sellaset tuola saksassa että pitkä auto oli huomattavasti vakaampi sielä. Asson jouset; antavat auton kallistella ehkä hieman enemmän kun nuo hpi jouset, suomen pidolla asson jouset ovat toimineet paremmin mielestäni, agressiivisemmat ajaa, masterseissa liika agressiivisuus olisi kaatanut auto helposti, joten hpi jouset laitoin siksi tuola.
Takaiskareita kallistin alhaalta tuon puolireikää enemmän, tuloksena oli se että sai antaa kaasua ehkä vähän enemmän, mutta peräpää kallisteli ja oli levottoman olonen. Tämän takia nostin takalinkin sisäpäätä tuon yhden millin joka teki autosta tukevamman kaasulle mentäessä. Veikkaan että aikapitkälle näillä lähdetään laukaan kisoihin.
NOTE: jos nostaa etudiffin ylös, kantsii pitää huoli etteivät spoolin ulostulot ota ylälinkkien pallojen ruuveihin kiinni, tai itse bulkkiin. Itse otin vähän dremelillä bulkkia ohuemmaksi ulostulon yläpuolelta että se mahtuu pyörimään huolettomasti siellä.