Terve.. olis pari kysymystä durgasta. Auto tulis ainoastaan ratakäyttöön, sekä sisällä että ulkona ja toivoisin kokemuksia nimenomaan radalla ajavilta kuskeilta.
Noi iskarit ja vetarit on jo tullut esille, mutta onko autossa muita ns. heikkoja lenkkejä joita kannattaisi päivittää jo autoa kasatessa hermojen säästämiseksi( esim. onko muoviset diffin ulostulot)? Paukkuuko hihnoja ja hihnapyöriä yhtenään ulkoradalla ajettaessa? Voimansiirtohan on suojattu, mutta onko suojattu vielä slipperin asennuksen jälkeenkin, entä minkälainen auton osien kesto on noin ylipäätään(tukivarret ym.ym.)?
Mielellään lukisin vielä lisää kokemuksia autolla kisaavilta. Tarkoitus olisi siirtyä laazerista "Hyvään" autoon, ja durga kiinnostaa jo akkumallinkin takia, kun on jo tullu noita lipoja hommattua. En vaan muista koska olisin saanut jotain hyvää halvalla, mutta onko tässä poikeus??