Kirjoittaja Aihe: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa  (Luettu 6385 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mousemaster

  • Jäsen
    • Profiili
Tänne voipi laittaa opetusmielessä jos sai tai läheltäpiti vammautuminen tai vammauttaminen tai muu palo tai vaaratilanne. NYT SE PAUKE ALKOI klo n18.10

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #1 : 31.12.07 - klo: 18.30 »
Komet bomb oli lähellä viedä kaveri Miikan näön jokunen vuosi sitten.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #2 : 31.12.07 - klo: 18.38 »
Viime vuonna oli munakranaatissa "turvatulilanka", päätti sitten kuitenkin räjähtää silmille kun lanka palo samantien loppuun. Onneksi oli lasit päässä. Pari kertaa on isompi raketti jääny penkkaan.
Ei oo mitään vakavampaa, eikä tarvis sattuakaan.
Traxxas Revo 2.5

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #3 : 31.12.07 - klo: 19.33 »
mulla tuli tossa klo.18,45 kimittimestä se mikä vie sitä etee päi ni suoraa jalkaa  :shock: ja kerra se lähti lentoo ja vähältä ettei tullu päähä :embarrassed:
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa SaVaGeLLa GEGEEJÄ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #4 : 31.12.07 - klo: 19.48 »
Perhonen lähti naapurilla lentää perässä se lähti karkuun ja ilmavirta veti sitä perhosta sitä kohti ... humoristinen mutta läheltäpiti tilanne .
Savage X 4.6 bb, PicooZ (rikki), Futaba 3PM 2.4GHz, Team Losi Micro-T !!

Poissa mousemaster

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #5 : 31.12.07 - klo: 19.53 »
Edellisvuonna muistan kun kaveri lähetti isoa rakettia ja kun sai tulilangan syttymään niin raketti räjähti lähetysputkeensa SAMANTIEN .....  :shock:    oli siinä meillä poikaporukalla hätä kun lähettäjä kellahti selälleen koska noin 1-2 m päässä räjähti KOVAA kunnon raketti ja tietty valopalloja maailma täynnä... OLI SUOJALASIT ja ei tullut mitään muitakaan vaurioita (tinnitusta lukuunottamatta) KOVA ÄÄNI LÄHTEE KUN VIERESSÄ RÄJÄHTÄÄ...

Poissa mad

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #6 : 31.12.07 - klo: 20.17 »
Tossa noin klo 16.15 ( maatilalla kun asun) :roll: pistin kaksi kiinalaist palaa yht aikaa ja heitin ja se jäi jotenkin mun kaden kautta huppuun ! Kipinät sattui niskaan ja ei ollut  suojalaseja .

Vaikka ei oo kova pommi sattui silti
« Viimeksi muokattu: 01.01.08 - klo: 11.11 kirjoittanut mad »
Giga  crusher ( RB Concept TM728)

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #7 : 31.12.07 - klo: 20.57 »
mulla tuli tossa klo.18,45 kimittimestä se mikä vie sitä etee päi ni suoraa jalkaa  :shock: ja kerra se lähti lentoo ja vähältä ettei tullu päähä :embarrassed:

Siis se sun jalkako lähti lentoon ja meinas tulla otsalohkoon? Oispa tullu... :afro:

Poissa cardic

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #8 : 31.12.07 - klo: 21.04 »
200€ meni taivaalle! Pikkurilli paloi ja yksi raketti lähti päin ihmisporukkaa mutta onneksi ei käynyt mitenkään. Nyt saunaan ja sit syömään.
Pelailua mukuloitten kans ja nukkuun.. Kello soimas klo: 05.00 (duuniin pitäis mennä)  :angry:


Hyvät uudetvuodet kaikille  :grin:


Antti

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #9 : 31.12.07 - klo: 21.09 »
ei ole uuden vuoden osuma mutta aika pommi kuitenkin.
oltiin joskus aikoinaan katomassa ilotulitus kilpailuja katajanokalla.
sillon raketit ammuttiin vielä mantereen puolelta.
istuskeltiin siinä kanavaterminaalin vastapäätä ohrapirtelöiden kanssa.
sitten vaan jysähti kesken ilotulitus näytöksen ja kaikki ketkä siinä seisoivat horjahtelivat ja huojuivat.yksi pommi räjähti vasta maassa noin 100m meidän etupuolella.
kanavaterminaalin rappusilla.terminaalista hajos ikkunoita aika lailla ja muutama polkupyöräkin taittui ihan kieroksi.
itse istuin kyykyssä noin 100m päässä ja selälleenhän siinä tupsahti.
jos oi paukku pudonnu 100m erisuuntaan niin ois ollu iso porukka sairaalassa.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #10 : 31.12.07 - klo: 23.20 »
200€ meni taivaalle! Pikkurilli paloi ja yksi raketti lähti päin ihmisporukkaa mutta onneksi ei käynyt mitenkään. Nyt saunaan ja sit syömään.
Pelailua mukuloitten kans ja nukkuun.. Kello soimas klo: 05.00 (duuniin pitäis mennä)  :angry:


Hyvät uudetvuodet kaikille  :grin:


Antti

Täytyy sanoa Antti että pojille ostin 15e edestä paukkuja ja yli 2 tuntia niitä on nyt paukuteltu. Tuolla hinnalla saa koko rykmentille paukkuja :shock:

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #11 : 31.12.07 - klo: 23.52 »
Turvallisesti suju suojalasit päässä :) Yks raketti jäi telineeseen muttei mitään käynyt.

Onnelliset uudet vuodet 2008 kaikille!
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #12 : 01.01.08 - klo: 00.26 »
No mulle jäi viime uudesta vuodesta peukalo ja 3 sormen tynkää käteen. Ja voin sanoo että kaupan tuotteilla ei ollut osuutta asiaan. Tämä uudenvuoden juhlinta oli mulla tylsin ja viime uusvuosi järkyttävin. Suojalasit päähän sitten kun paukuttelette  :afro:

Poissa mousemaster

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #13 : 01.01.08 - klo: 00.31 »
Tai tuolla hinnalla saa tasan yhen jos niin haluaa..... menneinä vuosina rakensimme muutaman paukun itse.... löysimme vaarin vanhan mustaruutisäilön...n.10kg.... siitä sitten vesijohoputkesta rakentaen kunnon paukkuja noin 1kg yli ja ali.... ei kovin terävästi räjähtäneet mutta noin 5km kaukana oli porukka heränny kun ikkunat heilahti (maaseutu)mm. pistimme yhden rumppuputken vaihtoon... siis sellasiii HUUUUU T T U UUUU U U PUUUUUMMMMM.... paukkuja... Katkaistiin niillä siis yksi metsätyömaatie...  :roll:   ja tuo paineaalto oli aina ääntä mukavampi... tukka heilahti n.30-50m etäällä.... sirpalevaara oli tietty melkonen kun tuuman rautaputkesta paukkuja teimme........... ja sytytyslangat suurinpiirtein kynttilällä valettua villalankaa... herrajumala ihme että vielä kaikki hengissä ja ikää oli  silloin varmaan 14v.....no on niitä osumia tällä asenteella tullut mutta ilmeisesti säkääkin on ollut.... tekevä oppii .....niin se vaa on.

Poissa mad

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #14 : 01.01.08 - klo: 00.31 »
No mulle jäi viime uudesta vuodesta peukalo ja 3 sormen tynkää käteen. Ja voin sanoo että kaupan tuotteilla ei ollut osuutta asiaan. Tämä uudenvuoden juhlinta oli mulla tylsin ja viime uusvuosi järkyttävin. Suojalasit päähän sitten kun paukuttelette  :afro:



Minmosii paukkuja käyttitte silloin bensaa ja dynamiitteja vai ?
Giga  crusher ( RB Concept TM728)


Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #16 : 01.01.08 - klo: 00.42 »
No mulle jäi viime uudesta vuodesta peukalo ja 3 sormen tynkää käteen. Ja voin sanoo että kaupan tuotteilla ei ollut osuutta asiaan. Tämä uudenvuoden juhlinta oli mulla tylsin ja viime uusvuosi järkyttävin. Suojalasit päähän sitten kun paukuttelette  :afro:



Minmosii paukkuja käyttitte silloin bensaa ja dynamiitteja vai ?
Bensa ei räjähdä vaan leimahtaa. Mutta dynamiitin räjähdys nopeus oli 4500m/s ja se mun keittämä aine oli 5100m/s. Siis ihan filmipurkillinen sitä tavaraa saa pienen roskapöntönkin aika kätevästi ilmaan ja ranteen paksuinen mäntyki meni poikki. Se joka räjähti mun käteen niin sitä oli aika reippaasti varmaan 50grammaa.

Räjähdyksen jälkeen siinä oli kyllä muutama ihminen ringissä kattomassa kun mun kädestä roikkui luunpalasia ja lihan palasia, yhen tytönkin päälle lensi verta. Korvat lukkoon kaikilla mun kavereilla, mullakin tuli vasemmasta korvasta verta mutta onneks ei kuulo lähtenyt  :evil:  

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #17 : 01.01.08 - klo: 00.48 »
On pojilla ollu kovat pommit..  Meillä jäi yks iso raketti putkeen, onneks oli porukka kauempana. Muutama kissanpieru lähti kepistä ja tuli päin ja meni millon minnekkin. Muutapa ei oikein tainnu tapahtua.

Hyvää alkanutta vuotta 2008!!!
Traxxas Revo 2.5

Poissa pjp

  • EPUArc
    • Profiili
    • Petrin sivut
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #18 : 01.01.08 - klo: 00.51 »
Raketit taivaalla ja tuloksena kaikki ehjiä. Kiitos viime vuonna väsätylle ampumatelineelle.
Lainasin niitä myös yhelle naapurille joka tuli ampumaan raketteja pullosta ja ekan jälkeen näytti että ei välttämättä pullo pysy pystys.
Hurjalta näytti kun yks naapuri ampui raketteja polvillaan ja reketit lähti puolenmetrin päästä päätä, entä jos olis jääny telineeseen?
No nyt vihdoin ja viimein viskipullon kimppuun ja sitten maata.

HYVÄÄ TÄTÄ VUOTTA kaikille!!
Xray T2R,Tamiya M03/M03R+Speed passion/TLT 1/36 baja,Futaba 3PM 2,4GHz/Axial SCX10/XR10--->MYYTÄVÄNÄ

Poissa cardic

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #19 : 01.01.08 - klo: 01.16 »
200€ meni taivaalle! Pikkurilli paloi ja yksi raketti lähti päin ihmisporukkaa mutta onneksi ei käynyt mitenkään. Nyt saunaan ja sit syömään.
Pelailua mukuloitten kans ja nukkuun.. Kello soimas klo: 05.00 (duuniin pitäis mennä)  :angry:


Hyvät uudetvuodet kaikille  :grin:


Antti

Täytyy sanoa Antti että pojille ostin 15e edestä paukkuja ja yli 2 tuntia niitä on nyt paukuteltu. Tuolla hinnalla saa koko rykmentille paukkuja  :shock:

Jerzi


Noin 30min kesti!  :grin:

Poissa T-Bag

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #20 : 01.01.08 - klo: 01.23 »
Tipuin sohvalta ku säikähin pommia :S

Poissa mousemaster

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #21 : 01.01.08 - klo: 02.29 »
Vastaan tuohon Elvisrc viestiin... oot aikas sopan keitellyt sillä oltiin turun saaristossa ja kyllä siellä tynamiitissa oli voimaa....ja uskon että olet tuon tehnyt mutta meillä oli vain tollanen parin kuution kivi pirullisesti mökin vieressä ja piti tuo rikkoa,,(rikkoa),, noo ensin niin syvä reikä kiveen kun pystyi tekemään ja sitten 1/3 tynamiittipötkö sisään ja sähkönalli perään.....liikaaaa....... eikun kulman taakse ja kiertämään kahvasta........P I R U - I R T I....... hävis yäpuoli kivestä eikä tarvinnut palasia pois kantaa.... tosin pudonneilla männynoksilla lämmitettiin saunaa useamman kerran  :grin: vaikka oli suojaa räjähdyksen päällä........... nooooo oppia ikä kaikki.......... Kyllä tynamiitissa on pirullisen paljon poweriii.... ja tuollaisen kiven rikkomiseen ei tarvi kun lusikallinen tai tietty jos ei halua tehdä siivoustöitä .......lähiympäristössä.........ja jos ei koita ei tiedä..ja lukemalla ei asiaa ymmärrä......   että neuvoakko tässä sitten porukkaa lukemaan vai kokeilemaan......... KUMPI ON SE OIKEA TIE?.....

Poissa SaVaGeLLa GEGEEJÄ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #22 : 01.01.08 - klo: 10.41 »
Naapurissa kaatuili joka toinen pata maahan ja niitter kersa ampu toista roomalaisella.... Aikamoista touhua en ota mallia  :grin: ja kolmesti räjähtävät paukut olut pullosta... apua ,,, mää kattelin meiän talontakaa ne raketit mikkä lähti ilmaan... ittellä ei käyny mitää muutakun kiinalainen kädessä mut oli hanska niin ei
tuntunu paljo yhtää-...
Savage X 4.6 bb, PicooZ (rikki), Futaba 3PM 2.4GHz, Team Losi Micro-T !!

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #23 : 01.01.08 - klo: 12.30 »
Vahinkoja nolla, kuten aikaisempinakin vuodenvaihteina.

Noista kotipommeista sen verran että hyvin harva tietää mitä oikeasti on tekemässä, netistä saadaan kyllä tietoa mutta hyvin usein nämä kotipommit on enemmän tai vähemmän epävakaita ja käyttäjälle/ympäristölle vaarallisia. Vielä kun ymmärrettäisiin mitä oikeasti ollaan tekemässä niin silloin ne pommit jäisi tekemättä. Kotipommit on yhtä turvallisia kuin menisit nakki/taksijonoon nimittelemään isoja nahkaliivisiä parrakkaita karpaaseja epäsosiaalisilla nimillä :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #24 : 01.01.08 - klo: 13.42 »
Vahinkoja ei tullut lukuunottamatta sormiin tulilankojen suihkuista tulleita pieniä palovammoja. Traktorilla kun huristelin kylän läpi niin tietenkin joku porukka keksi ottaa minut maalitauluksi, siinä sitten katselin kun kissanpierut pamahteli päin hytin laseja  :angry:

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #25 : 01.01.08 - klo: 14.25 »
Vastaan mouse masterille: Joo dynamiitissa todellakin on voimaa, räjähdys nopeuskaan ei kyl kerro kaikkea miten kaikki aineet räjähtävät. Koheltaja on oikeessa, pari vuotta olen leikkinyt noilla ja aineet oli menossa todellakin voimakkaaseen ja erittäin epävakaaseen suuntaan, on sitä silloin niitä tehdessäni käynyt mielessä että mitä jos se jysähtäisi siihen? Eli sekin aine mitä mulla oli niin se oli joka kerta ihan erilaista, se on epävakaa tai ei. Mutta hyvin harva ei sitä ymmärräkkään kuinka varrallisia nuo aineet ovat.

Mä olen todella sairaita juttuja kuullut kans miten on käynyt kun on räjähtänyt käsille, esimerkiks jollain on lähtenyt kasvot, jalat vääntyneet taakseppäin ja korvat pois. Erittäin järkyttävä näky ja noita käsivammoja eniten. Lopputulos voi olla monenkin ihmisen kuolema ympärillä jos ei ymmärrä mitä on tekemässä.
Jos haluaa pelata pommimiestä niin panostaja koulutukseen ja pelaamaan vain tehdas aineitten kanssa.

Mua se opetti aika paljon kun makasin sairaalassa noin 3kk lääkkeissä ja arvuutella että tuleeko vielä kuolio käteen selviääko sormet vielä, oli hiukan vaakaludalla mun kaikki harrastukset ja työpaikka. Onneks sormet selvisivät  :grin: Huippuluokan käsikirurgi ainoana suomessa osasi korjata mun käden  :azn:


Menipäs taas ikävään suuntaan ja eikä ollut kuin uudenvuoden osumista kysymys  :lipsrsealed:


Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #26 : 01.01.08 - klo: 14.54 »
Ei mielestäni ikävään suuntaan vaan valistavaan suuntaan. On hyvä että toit rohkeasti kokemuksesi esiin, kertomasi perusteella joku nikkari voi ottaa opikseen ja säästää oman ja muiden terveyden. Sulla kävi todella hyvä tuuri ja on hienoa että toivuit :azn:

Kylätason RC-kuski.

Poissa NitroCen

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #27 : 31.01.08 - klo: 17.57 »
Hieman myöhäiseen päivämäärään kirjottelen mutta ei sattunu onnettomuukia.
Hong Nor X1X-CRT/WERKS/FORCE/O.S

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #28 : 07.02.08 - klo: 16.55 »
toissa vuonna olin kaverin kaa kattelee nii sit niil kähti vähä raketti sivuu ja se räjähti mun niskaa :cry:
mut silti ei kuiteka käyny mitekää  :wink:
jaa nyt tänä vuonna katoin kaupungin ilotulituksen nii satamssa amuttii raketti laivoi päi :D ku ne ei oikee noussu ilmaa ja ne nous jonkun 50m ja sit tuli laivoi kohti joku 40m viel et räjähti sit camillan yläpuolella et sit siin meni viellä lamput rikki ja vaikka mitä... :laugh:
mutta sen on kyllä paras muisto ku kaveri sytytti 3 samaa aikaa 2 nous suoraa ja kolmas meni 4cm ohimon vierstä
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: UUDENVUODEN OSUMIA saitko vamman tai muuta vastaavaa
« Vastaus #29 : 07.02.08 - klo: 17.27 »
kella ol lakettipaukkupam joka osu mut ei osunu ku meni ohi kuuse joka ollakin koivu sit käänty ja koirasano wuf ku kissa muris hut kiinaripapattimattoraketti ei npussi ilman lentokone binlaaden PUM... terrorist pam.

Yrittäisit edes.  :shock: