Kirjoittaja Aihe: GX-15 ja VETOSTARTTI!!!  (Luettu 1316 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pietu

  • Tulokas
    • Profiili
GX-15 ja VETOSTARTTI!!!
« : 06.02.08 - klo: 22.45 »
Ja nyt se sitte pärvähti :angry: mä oon koko ajan tätä pelänny ja nyt se tapahtui.. Onko sitä mahdollista korjata sitä? Yritin itse äsken mutta en oikein onnistunut... :undecided: Vai saako niitä uusia jostain? Tai saako tuohon koneeseen sitä Tiger Driven porakone käyttöisiä?

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GX-15 ja VETOSTARTTI!!!
« Vastaus #1 : 07.02.08 - klo: 10.11 »
osta suoraan starttilaatikko.
kaikista paras tapa startata.
tiger drive:ki pistäs sabesta löytyä mut hinta on jo sama kuin esim. himoto starttilaatikolla.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa Pietu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: GX-15 ja VETOSTARTTI!!!
« Vastaus #2 : 07.02.08 - klo: 15.35 »
ookei koitan kattella :tongue:

Poissa mad

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GX-15 ja VETOSTARTTI!!!
« Vastaus #3 : 07.02.08 - klo: 15.44 »
Pystyy sen korjaamaan , mutta työlästä. Jos mahdollista osta heti uusi . Naru voi olla niin kuolentunut että ei kannata korjta. Jousi pompaa , jos mahdollista osta uusi
Giga  crusher ( RB Concept TM728)

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: GX-15 ja VETOSTARTTI!!!
« Vastaus #4 : 07.02.08 - klo: 16.39 »
Naru voi olla niin kuolentunut että ei kannata korjta. Jousi pompaa , jos mahdollista osta uusi

Naru tuskin on kuoleentunut (mitenhän se olisi mahdollista) mutta se voi olla kulunut. Naru on halpa vaihtaa uuteen tai mieluummin vähän laadukkaampaan vastaavaan, kuten punottu siima.

Jousen pystyy asentamaan takaisin uudelleen, tosin hetken saat miettiä kuinka se tehdään. Jos jousi on irronnut kiinnikkeestään, niin tutki ensin, miksi se teki niin. Jos jousi on katkennut tms., voit vaihtaa sen uuteen, jos taas koko vetostartti on kulunut, homma ei pitkään lämmitä. Ennen starttiboksin ostoa, varmista että autosi soveltuu ko. käynnistystapaan. Varminta että otat auton liikkeeseen mukaan ja näytät myyjälle. Mutta, jos starttiboksi käy autoosi, se on paras tapa käynnistää auto ja sitä voit mahdollisesti käyttää myös tulevissa autoissasi.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Pietu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: GX-15 ja VETOSTARTTI!!!
« Vastaus #5 : 08.02.08 - klo: 21.16 »
Joo kiitos kaikille  jokka vaivautuu vastaamaan.. Otin ja purin penteleen ja kaikki on ehjänä, mutta sen jousen asennus on TODELLA työläs juttu joten yritys on kova ja hinta uudelle on 25€ + toim.kulut joten päätin korjata vanhan mielummin :embarrassed:


Paria minuuttia myöhemmin samana iltana; Mä sain sen kasaan :p ja huomenna eka ajo ku ny löydän jostaki sen yhen ruuvin mikä katos tuon purkamisen ja uudestaan kasaamisen yhteydessä. Kiitos kaikille
« Viimeksi muokattu: 08.02.08 - klo: 21.38 kirjoittanut Pietu »