Minä uskallan suositella JC BJ4:sta ja HB Cyclone D4:sta, kun kummatkin löytyvät hyllystä. BJ4 on Asson ja Losin sekä JC:n osista niputettu ja osia löytyy hienosti Suomen kamaralta. JC:n rakenteet näyttävät ainakin minun silmään hyvin harkitulta ajatellen auton kestoa. Erityisesti pidän ylädekin ratkaisusta,jossa dekki kulkee diffien yli, tukien koko diffit pohjalevyn ja dekin väliin. Toiseksi etuiskaritorni on kiinni pelkästään alumiinissa, eikä muovisessa diffirungossa. Siitä lisää plussaa. Tukivarret käyvät assosta, esim taakse käy B4:n tukivarret ja eteen käy muistaakseni B44:n tukivarret. Iskarit ovat Asson B4 factory teamin pumput jne..
Koko rahalla saa pelkkää hiilikuitua, alumiinia ja titaania, pois lukien takivarret ja diffiboxit sekä siipitelineet. Minun mielestäni hyvä auto, jos haluaa kerralla hyvän auton.
HB D4 on sekin hieno auto, mutta osat ovat omaa tuotantoa. Se on hieman muovisempi kuin BJ4, mutta mielestäni parempaa on täysin alumiiniset iskunvaimentimet. Ne ovat hyvää ja kestävää työtä. Mielestäni sekin on hieno auto ja parempaa ehkä BJ4:n verrattuna on sen tiukemmat sovitukset. Siinä on vähemmän väljää nivelissä, siipitelineet on tosi tukevat ja joka pyörässä on hexat. Myöskin akkujen kiinnitys sokilla on huomattavasti näppärempää kuin BJ4:n ruuvikiinnitys. Kun siihen vaihtaa alu c-hubit eteen, niin se kestää kovaa ajoa. Siis kummatkin autot valmiita suoraan viivalle vaikka MM:n.