Duster1 : Itse asiassa on kokemusta ulkomailta tilaamisesta aika paljonkin sekä rc, että soittovehkeiden tiimoilta ja Hobbycityn toimitus aikoja lukuun ottamatta kaikki on sujunut mallikkaasti, en minä sitä. Tarkoitin vaan tuota, että tulee noita tulleja ja alveja sitte päälle jonkin verran tullissa isompia tilauksia tehtäessä, että ei se kokonaiskustannus siihen jää millä se sieltä ulkomailta (ei EU) posteineen ja käsittelymaksuineen lähtee. Kiinan liikkeethän nyt merkkaavat pakettiin minkä sattuu summan ja sisällön suhteen sama homma, se on sitten tuurista kiinni kiinnostaako se tullin setiä. Käsittääkseni jos on iso paketti niitten mielestä liian halvalla hinnalla, ni pittee selvitellä. Ja voihan ne tarkistaa sitten vaikka esim. Paypal tiedoista onko pakettiin merkattu summa sama mikä on tuotteesta maksettu.
Kuitenkin: Munkki puhui, että hän ei ole huonoa ostamassa, ni ajattelin heti ettei nyt voida ainakaan Traxxasista puhua, joissa tosiaan 27am taajuus, joissakin muissa sitten saattaa olla 75 joka on laiton. Jokuhan siitä vähän aikaa kirjotti, että lähti koko paketti takaisin 75 radion takia, vai olenko nähnyt unta?? Ei mun käsittääkseni tarvi todistella mitään, niin vain olen lukenut
. Kuitenkin kyse on aloittelijasta, niin voi jäädä pikkuseikkoja huomioimatta, mut kunhan on tarkkana ja kyselee vaikka, ni eiköhän se kultainen keskitie ja oikea autopaketti löydy, oli se sitten suomesta, kiinasta tai amerikan yhdysvalloista.
Munkki lähe messiin kimppatilaukseen Traxxasin Slashistä jahka kyseinen rakkine tulee markkinoille ja jos sellainen yhtään kiinnostaa!
ps. Tuo huumevertaus mielestäni vähän typerä, ei ole mielestäni sama asia tilaako laittomalla taajuudella toimivan auto/radiopaketin VAHINGOSSA , kuin ostaa tai käyttää huumeita.
pps. Onhan se vesi-hiivakiljukin laitonta kun siinä ei ole makuainetta seassa
. Laki on julma