Tosiaan tuossa gyrossa ei itsellänikään mitään manuskoja tahi merkistä hajuakaan. Ostin sen käytettynä. Mutta eipä siinä mitään kalibrointinappuloitakaan ole. Gainia vain voi säätää, ja gyron kääntää toisinpäin jos korjaa väärin. Käsittääkseni autoihin tarkoitetuissa gyroissa ei mitään eroja ole. Eikös tuo hpi:n D-box ole täysin sama kampe kuin Futaba G-190. Ovat vain omat tarrat laitelleet pintaan niin on niin driftboxi että, ja hinta noussut samalla :).
Varmista että gyro on varmasti suorassa, ja koita hakea gainilla joku sopiva asento. Tietty outoa jos se itsekseen vatkaa. Ottaa varmaan jostain häiriötä? Sijainnin muuttaminen vois olla myös kokeilun arvoinen asia.
se oli keskipilarissa kiinni kakspuoleisella, kunnes hajos. Ilmeisesti kovilla kierroksilla kun kardaani alko resonoimaan (kyllä se alukardaani), ni se iski gyroon, ei kyl ohjannu siinä, mut se lopulta irtos kuperkeikassa ja ilmeisesti sai kivestä ja rikkihän se meni :(
nyt vetää vasuriin jatkuvasti, et kait se oli riksrakspoks kellogs rice crispies jo alkujaanki :D
siinä gainissa oli ihme kohta myöskin, eka ei mtn, iha pikkasen lisää niin alkaa kampee ja alkaa olee tarpeeks gainia. jos yritit trimmeristä saada menee suoraan, vatkaaminen paheni.
Sit välil se toimi hetken :D helpotti kyl prkleesti :) Tosin myöhemmin sain sitten alustanki säätöihin jolla se meni ku raiteilla ilman gyroaki :D (ja hukkasin säädön myöhemmin!)