Kirjoittaja Aihe: Traxxas Slash 2wd  (Luettu 1287344 kertaa)

0 jäsentä ja 10 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1290 : 20.01.10 - klo: 21.31 »
kylläpäs on helppo laittaa eteen vakaaja, noissa tukivarsissa kun ei ole ihan liikaa kiinnityspaikkoja.

Menihän ne sinne, nyt olis molemmassa päässä 2mm paksut vakaajat. Tuntu aikankin ilman iskareita testattaessa tekeveän sen mitä pitääkin. Eli rajottaa sisäkurvinpuoleisen renkaan ulosjoustoa.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1291 : 20.01.10 - klo: 22.11 »
Pistele nyt ihmeessä pari shottia kerran menit mainitsemaan, että moiset teit...

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1292 : 20.01.10 - klo: 22.22 »
Pistele nyt ihmeessä pari shottia kerran menit mainitsemaan, että moiset teit...

tuolla olis parit

http://picasaweb.google.com/simizek/Slash#
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1293 : 20.01.10 - klo: 23.42 »
Kiitokset. Kuvat kertoo kyllä enemmän kuin tuhat sanaa :). Mielenkiintoset nuo teikäläisen iskari tornitkin. Ainakin riittää paikkoja.

Poissa Rusakka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1294 : 21.01.10 - klo: 07.51 »
Huoh. Jos Hobbylinnan Espoon myymälään perjantaina tekemäni moottoririlaus saapuisi viimein tänään perille, pääsisi ajamaan. Tosin nyt vähän kipeä olen, ja koulusta poissa, mutta siltikin voisi vähän käydä ulkoiluttamassa. Niin kireä motti, kuin nopari sallii, eli 8.5t ja Nosramin tekele, seuraavaksi sitten LiPot ja renkaat tilaukseen kesäksi. Puoli kahden maissa postilaatikolle :grin: Vähän ohi aiheen, mutta täällä on todella hienoja koppia näkynyt, niin miten niitä oikein maalataan, tyhmä kun olen  :embarrassed:
Traxxas Slash
Losi CC

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1295 : 21.01.10 - klo: 08.23 »
8.5T kone on hyvä valinta ja melkein tuon kireämpää ei kannata edes harkita. Omassa pelissä tällä hetkellä 8.5 kone ja ponderin mukaan tehoa on liikaa, ajat paranee kummasti kun akku alkaa hyytyä ja koneesta tulee säyseämpi...
Kylätason RC-kuski.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1296 : 21.01.10 - klo: 11.36 »
omat välitys/kulku setupit. Saattaa just sisälle riittää. Renkaan halkasia on mitattu, mutta huomioon ei ole otettu mahd. pullistumista  :shock:

Differential Ratio: 1
Transmission Ratio: 2.727272727272727
Other Ratio: 1
Spur Tooth Count: 86
Pinion Tooth Count: 17
Total Voltage: 7.4
Motor KV: 6800
Tire Diameter (inches): 4.26
Tire Ballooning (inches): 0
Motor Current Draw: 0
Motor Coil Resistance: 0
Spur/Pinion Ratio: 5.06 : 1
Total Ratio: 13.79679 : 1
Tire Circumference (inches): 13.38 inches (339.93 mm)
Rollout: 0.97:1
Total Motor Speed: 50320 RPM
Vehicle Speed: 46.22 mph (74.25 km/h)
Effective KV Value: 6800
KT constant: 0.2 oz-in/A
Motor Torque: Amperage not specified...
Final Torque: Amperage not specified...
Final Power: Amperage not specified...
« Viimeksi muokattu: 21.01.10 - klo: 12.25 kirjoittanut MirosHima »
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1297 : 21.01.10 - klo: 11.53 »
Meillä on näköjään aikas samat setupit:

Differential Ratio: 1
Transmission Ratio: 2.727272727272727
Other Ratio: 1
Spur Tooth Count: 56
Pinion Tooth Count: 13
Total Voltage: 7.4
Motor KV: 6800
Tire Diameter (inches): 4,29
Tire Ballooning (inches): 0
Motor Current Draw: 0
Motor Coil Resistance: 0
Spur/Pinion Ratio: 4.31 : 1
Total Ratio: 11.74825 : 1
Tire Circumference (inches): 12.57 inches (319.19 mm)
Rollout: 1.07:1
Total Motor Speed: 50320 RPM
Vehicle Speed: 50.97 mph (81.88 km/h)
Effective KV Value: 6800
KT constant: 0.2 oz-in/A
Motor Torque: Amperage not specified...
Final Torque: Amperage not specified...
Final Power: Amperage not specified...

Tuli vaan mieleen, että eikös tuo pitäisi laskea jonkun 4V/kenno mukaan kun lipoista kyse...

Poissa mop

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1298 : 21.01.10 - klo: 12.18 »
Tuli vaan mieleen, että eikös tuo pitäisi laskea jonkun 4V/kenno mukaan kun lipoista kyse...

Se pitäisi kai laskea sen mukaan, millä jännitteellä akku pystyy sitä virtaa antamaan, kun sitä kuormitetaan moottorin maksimeilla. Eli riippuu vähän akun arvoista.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1299 : 21.01.10 - klo: 12.27 »
Eli jos on 156A ja piikki 208A akkuja niin voi varmaan laskea 4,2V/kenno?

Sikäli mikäli noihin kiinanlipojen lukuihin on nyt luottamista...

MirosHima,
Vai saattaa just sisälle riittää XD. Hyvä kun voi edes jossian ajaa 75% sormella kun on logaritminen kaasukäyrä vielä käytössä. Hypyissä taas herkästi tulee pistettyä liikaa sormea ja sitten onkin backfilippi katollaan tai vähintään terve edellä maihin...
« Viimeksi muokattu: 21.01.10 - klo: 12.33 kirjoittanut OV »

Poissa mop

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1300 : 21.01.10 - klo: 12.59 »
Eli jos on 156A ja piikki 208A akkuja niin voi varmaan laskea 4,2V/kenno?

Sikäli mikäli noihin kiinanlipojen lukuihin on nyt luottamista...

Noi luvut ei lupaa sitä, että ton verran virtaa saisi ulos sillä maksimi"lepo"jännitteellä. Voi olla maksimikuormituksella se nimellisjännite (7,4 v) lähempänä totuutta. Mutta joku dataloggerin kanssa leikkinyt voisi tietty laittaa tiukkaa faktaa tähän väliin. Tulisi ehkä oikeamman suuntasta arviota.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1301 : 21.01.10 - klo: 13.02 »
Ei se kauhean paljon voi alta 8V olla kuormituksessakaan. Cut offi tulis aika nopsaa kehiin...

Voiskohan sen nähdä niin, että tuo kenno mitari balanceri porttiin kiinni ja kaasu pohjaan... Toki vierintävastus jää pois kuvioista, mutta aika lähellä totuutta pitäis olla siinä, että mitä on lipon jännite max purulla.

Tai sitten tekee jonkun dymon rc-autolle :D. On tollasiakin varmaan olemassa.

Poissa rubberduck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rauman Seudun RC-harrastajat ry.
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1302 : 21.01.10 - klo: 13.31 »
Virta-arvojen perusteella päättelin että OV puhuu tästä akusta:
http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10277
Olenko oikeassa?
Jos kyse on tuosta akusta niin tämä saattaa kiinnostaa:
Mittasin eilen tuollaisesta akusta 52A kuormalla 7.51V jännitteen. Turha haaveilla että pysyisi yli 8 voltin jännite kun kunnolla kuormittaa...
Miten muuten cut-off liittyy 8V jännitteeseen? Lipo cut-off on yleensä n. 3V/kenno. Akusta voi kyllä mitata n. 8.35V jännitteen kun lataus on valmis, mutta kyllä se siitä heti notkahtaa kun akkua kuormitetaan.

EDIT: typoja
« Viimeksi muokattu: 21.01.10 - klo: 13.38 kirjoittanut rubberduck »

Poissa track-truck

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1303 : 21.01.10 - klo: 14.16 »
Oiskos tämä jostain kotosin? http://www.hobbylinna.com/flux-brushless-system-p-14942.html
Sitten jos tohon vielä ostas deans-trx adabterin. Vai riittääkö vxl setti? Mutta tuoko se kuinka paljon tehoa/nopeutta vakioon verrattuna
Edit. Eikös tossa deans ole.
« Viimeksi muokattu: 21.01.10 - klo: 16.17 kirjoittanut track-truck »
Toimii käyttäjällä: minicrossiheppu

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1304 : 21.01.10 - klo: 14.21 »
Harva sitä cut offia siellä 3V:ssä pitää. Enemmänkin 3,2-4V. Eli siinä on sitten 0,5-0,3V pelivara vaan näköjään. Ennen oon luullu, että se on kuorma päälläkin jotain 4V, mutta ei näköjään eli aika hemmetin pienellä volttialueella sitten pelataan tuon jänniteen laskun suhteen. Jep ja tuota akku tarkotin.

Millanen mittari sulla on kun saat noin kovia virtoja mitattua?

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10080 tollasella näköjään sais. Ite aloin heti funtsimaan jotain helvetin järeetä yleismittaria kun nuo perus vehkeiden virtapuoli on 10A sulakken takana...
« Viimeksi muokattu: 21.01.10 - klo: 14.30 kirjoittanut OV »

Poissa rubberduck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rauman Seudun RC-harrastajat ry.
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1305 : 21.01.10 - klo: 14.42 »
Joissakin säätimissä on suurin mahdollinen lipo cut-off 3V. Tälläkin foorumilla suosiota saaneet eZRun-säätimet tarjoavat 2.6V-3.4V vaihtoehdot cut-offiin. Sanoisin ennemmin että harva sitä lähellä 4V pitää.

Laitoin auton kyytiin tällaisen mittarin: klik
Eroaa tuosta linkittämästäsi Turnigystä oikeastaan vain valmistusmaan osalta. Turnigy on osoitettu lähes yhtä tarkaksi kuin tuo amerikkalainen Watt's Up.

Monissa ylkkäreissä tosiaan kilahtaa sulake yli 10A mittauksissa ja sisäinen resistanssikin alkaa jo tökkimään noi isoilla virroilla.

Vertailuksi tämä akku antoi myös samalla setupilla n. 52-53A ulos, mutta siinä jännite notkahtaa jo n. 6.8V

EDIT: Tässä linkki Watt's Upin ja Turnigyn vertailuun: http://www.youtube.com/watch?v=4RkldBzc-Vs
EDIT2: taas typoja
« Viimeksi muokattu: 21.01.10 - klo: 15.40 kirjoittanut rubberduck »

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1306 : 21.01.10 - klo: 14.52 »
Millanen combo sulla oli tuon mittarin takana?

Ite taas luullu, että mulla on cut offi hemmetin alhaalla kun on 3,2V :/. Sillonkin kun pistin tänne kuvan 5Ah turnigyn akusta mihin meni sisään 5,5Ah (laturin cut offiin asti). Alko meuhkaaminen, että olet vedellyt akkua kuivaksi asti. Sillon tosin cut offi tais olla 3V, mutta akku ajettu tyhjäksi pakkasessa joten mehuja varmaan jäi vielä reilusti.

Nyt ollut 3,2V noiden 5,2Ah turnigyjen kanssa. Ylläripyllärinä huomas, et niihin menee kaikkiin joku 6,1-6,2Ah sisään jos tohon 3,2V cut offiin ajelee.

Mutta joo eli takasin siihen mistä lähti eli tuo 3,7V on ihan ok arvo tohon ylempänä olevaan kohtaan.
« Viimeksi muokattu: 21.01.10 - klo: 14.59 kirjoittanut OV »

Poissa rubberduck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rauman Seudun RC-harrastajat ry.
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1307 : 21.01.10 - klo: 15.19 »
Mulla on kaikissa mun autoissa ja lennokeissa aina ollut 3V cut-off ja kaikki akut on kestäneet käyttöä loistavasti. Enemmän akkua vanhentaa se että ladataan liian suurella virralla tai kuormitetaan akkua turhan paljon.

Turnigyn akuista luvataan että akkujen ilmoitetuissa suoritusarvoissa ei ole lainkaan markkinointimiesten mainospuheita, vaan akut antavat vähintään sen mitä luvataan. Siksi moneen Kiinasta tilattuun akkuun menee enemmän sisään mitä speksien mukaan pitäisi mennä.

Palataanpa aiheeseen, eli tuohon aikaisemmin esillä olleeseen teoreettisen nopeuden laskemiseen. Akkujen nimellisjännite on se mitä noissa laskuissa kannattaa käyttää. Jos akku on oikean tehoinen, pysyy jännite vähintään nimellisjännitteessä kun akku on melko täynnä. Tietty se jännite siitä laskee, mutta kuka noita huippunopeuksia tyhjällä akulla menee kokeilemaan...

OV: Noi virtamittaukset on tehty Asson T4:lla
-motti on 4300kv 9T ez-run
-säädin 35A ez-run
-akku toi em. 5.2Ah Turnigy
-välityssuhde 1:10.27
-teoreettinen nopeus: 62.4km/h
-todellinen nopeus: 56km/h(GPS)
-huipputeho: 399W

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1308 : 21.01.10 - klo: 15.40 »
Eli toi 52A oli piikki teho, eikö? Mitäköhän tällänen 6900kv pannu mahtaa ottaa normaalisti tai piikkinä. Eiköhän tuon turnigyn skaala riitä tähänkin. Kiinnostais kyllä hemmetisti tietää paljonko tämäkin kiuas herkuttelee säköllä.

E: Lähinnä sitä hain, kun tuo mainos 130A näemmä on vain piikki ja jatkuvaa kestää 65A tuo mittari. Epäilen kyllä, että hyvin mahtuu tuon sisälle ainakin 2s:llä, mutta 3s  :evil:

e2: Kai noissa joku suoja on ettei vedä savuja pihalle jos tule liikaa kuormaa. Vaikea kuvitella kyllä mitään sulaketta tonne sisälle, kun se 10A putkisulakekkin on jo aika jööti. Kai siellä on sitten joku ohi kytkentä. Että kun lähdetään yliasteikon niin kytkee virrat suoraa läpi. Tiedä häntä...
« Viimeksi muokattu: 21.01.10 - klo: 15.49 kirjoittanut OV »

Poissa rubberduck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rauman Seudun RC-harrastajat ry.
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1309 : 21.01.10 - klo: 15.58 »
Ei oikein KV:n perusteella pysty virtoja päättelemään. Riippuu niin monesta asiasta. Turnigyn tehomittari toimii 130A asti, eli riittänee Slashin kokoluokan autolle.

Nuo mittarit tallentavat piikkitehon(W), piikkivirran(A), pienimmän jännitteen(V), energian kuluksen(Wh), ja virran kulutuksen(mAh).

Lisäksi näkyy reaaliaikainen virta ja jännite, mutta ne eivät tallennu mihinkään. Tosin se on todettu jo moneen kertaan että pienin jännite osuu samaan hetkeen kuin suurin virta(olettaen että mitataan melko täydellä akulla).

Jos ajaa akun loppuun, saa pienimmäksi jännitteeksi tietenkin jotain 6V tuntumaan, mutta nuo mun mittaukset on aina ajettu täydellä akulla korkeintaan 1/4 akun kapsiteetista. Vain tällä tavalla voi todeta sen todellisen jännitteen alenemisen kuormitustilanteessa.

52A on todellakin piikkiteho. Jatkuvat virrat pysyttelvät siinä 30-40A välillä riippuen pidosta ja välityksistä. Ennen kuin joku alkaa kitisemään että ei tolla mittarilla saa mitattua pidempiaikaisia virtoja: Ei saakaan, mutta kun kiihdyttelee vähän rauhallisemmin ja tsekkaa mittarin tallentamat arvot vaikka puolen minuutin välein, saa aika hyvän käsityksen virtojen suuruusluokasta.

Poissa mop

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1310 : 21.01.10 - klo: 16.28 »
E: Lähinnä sitä hain, kun tuo mainos 130A näemmä on vain piikki ja jatkuvaa kestää 65A tuo mittari. Epäilen kyllä, että hyvin mahtuu tuon sisälle ainakin 2s:llä, mutta 3s  :evil:

2s -> 3s on suurempi jännite ja sitä kautta enempi tehoa samoilla virroilla? Ton mittarin pitäisi kestää noi ampeerit 60 volttiin asti, että eiköhän se tuonkin hanskaa kevyesti.

Kiitokset rubberduckille mittaustuloksista. Vahvisti omaa näppituntumaa, eikä tartte lähtee mittaria enää ostamaan :grin:. Jos pidempiaikaisia virtoja ajattelee, niin 5Ah:n akulla ajelee SC:llä (vaikka Slashilla, niin pysytään melkein aiheessa) rataa semmosen parikymmentä minuuttia. Tästä voinee päätellä, että sähköä on liikkunut keskimäärin 15 ampeerin virralla.

 

Poissa track-truck

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1311 : 21.01.10 - klo: 16.28 »
Onkos noista laparenkaista kuinka hirveesti apua vakio motilla? Kun ajattelin Sand pawit hommata.
Edit. Ottaako ne kiinni?
Toimii käyttäjällä: minicrossiheppu

Poissa Rusakka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1312 : 21.01.10 - klo: 16.33 »
On varmasti! Vakiokumeilla ei lumessa/hiekassa pääse mihinkään, noilla laparenkailla menään että vhumps vaan vielä 5cm lumessa, missä vakiorenkailla ei pääse mihinkään :wink:

Eipä tullut pompiksen motti vieläkään, rupeaa jo kyrsimään, näkyy että Espossa on varastossa, kohta aikaa viikko, eikä edes mitään ilmoistusta mistään, että olisi loppu tms. :huh: Huomiseksi olisi saatava, ei jaksa viikonloppua ilman... :cry:

E: Ja eivät ota kiinni.
Traxxas Slash
Losi CC

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1313 : 21.01.10 - klo: 16.57 »
On varmasti! Vakiokumeilla ei lumessa/hiekassa pääse mihinkään, noilla laparenkailla menään että vhumps vaan vielä 5cm lumessa, missä vakiorenkailla ei pääse mihinkään :wink:

Eipä tullut pompiksen motti vieläkään, rupeaa jo kyrsimään, näkyy että Espossa on varastossa, kohta aikaa viikko, eikä edes mitään ilmoistusta mistään, että olisi loppu tms. :huh: Huomiseksi olisi saatava, ei jaksa viikonloppua ilman... :cry:

E: Ja eivät ota kiinni.

ei oo tullu mieleen soittaa sinne?
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1314 : 21.01.10 - klo: 16.58 »
Ei että pelaa mahtavasti alusta slässissä... voi hypyttää ihaa huoletta tasaselle ja thumps auto tulee alas ja lisää kaasua  :shocked:
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa rubberduck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rauman Seudun RC-harrastajat ry.
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1315 : 21.01.10 - klo: 17.01 »
Onhan tuollainen mittari ihan hyvä olla olemassa. Voi vertailla vähän miten pienikin välityksen muutos vaikuttaa virtoihin selvästi ja esim. kun tekee autoon nastarenkaat tms. talvivirityksiä, voi helposti tarkistaa mittarilla paraniko se pito oikeasti vai ei. Kaikki pienetkin muutokset näkyy virroissa.

Noista mittarien eroista vielä. Turnigy on ikäänkuin vähän paranneltu versio Watt's Upista. Tota uutta(sinistä) versiota WU:sta en ole päässyt räpläämään, mutta vanhassa(vihreässä) ei ole näytön taustavaloa(oleellinen Suomessa :wink:) eikä mahdollisuutta syöttää mittarille erillinen käyttöjännite, jolloin voi mitata pienempiä jänniteitä kuin mittarin tarvitsema käyttöjännite. Turnigyssä nuo ominaisuudet ovat. Lisäksi Turnigy on melkein puolet halvempi.
EDIT: Onhan tuossa vihreässä Watt's Upissakin se lisäliitin erillistä käyttöjännitteen syöttöä varten. Ei ollut vaan osunut silmään tuo liitin.


2s -> 3s on suurempi jännite ja sitä kautta enempi tehoa samoilla virroilla? Ton mittarin pitäisi kestää noi ampeerit 60 volttiin asti, että eiköhän se tuonkin hanskaa kevyesti.

Kiitokset rubberduckille mittaustuloksista. Vahvisti omaa näppituntumaa, eikä tartte lähtee mittaria enää ostamaan :grin:. Jos pidempiaikaisia virtoja ajattelee, niin 5Ah:n akulla ajelee SC:llä (vaikka Slashilla, niin pysytään melkein aiheessa) rataa semmosen parikymmentä minuuttia. Tästä voinee päätellä, että sähköä on liikkunut keskimäärin 15 ampeerin virralla.

Tottahan sen "keskikulutuksen" voi laskea kun tietää ajoon käytetyn akkukapasiteetin ja ajoajan, mutta itseäni kiinnosti enemmänkin että paljonko ne "huiput" on silloin kun ajetaan vähän rauhallisemmin, eli vastaa tilannetta kun kaasu ei ole pohjassa, tai vauhti on jo kiihtynyt sen verran kovaksi, ettei kuorma ole niin suuri kuin kiihdytyksessä. Lähinnä mittailin noita sen takia kun mietin että kestäisiköhän tuo 35A säädin 3S lipoa. Vähän sekava selitys, mutta en nyt pysty parempaankaan :grin:
« Viimeksi muokattu: 21.01.10 - klo: 18.28 kirjoittanut rubberduck »

Poissa Rusakka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1316 : 21.01.10 - klo: 17.03 »

ei oo tullu mieleen soittaa sinne?

Ei mutta jos ei huomenna ole, jos löydän toisen liikkeen, josta saisi sensorillisia koneita, laitan tilauksen sinnekin vetämään, ja mailia lähtee linnaan.
Traxxas Slash
Losi CC

Poissa Maccer

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1317 : 21.01.10 - klo: 17.40 »
Kertokaas aloittelijalle hyvä rengas/vannesetti hinta-laatusuhteeltaan. Ajoalustana mitä tuolta pihalta milloinkin löytyy, eli nyt lumi ja tovin kuluttua hiekka/sepeli ja nurmi. Kovalle alustalle hommaan sitten myöhemmin sinne paremmin sopivat. Mitä renkaita ja vanteita teiltä löytyy?
Traxxas Slash VXL-3s + Velineon 3500

Poissa Rusakka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1318 : 21.01.10 - klo: 18.15 »
Minä ajelen hiekalla ja lumella Prolinen Sand Paweilla http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=17525&grpid=5035 Tuolle renkalle kaveriksi http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=8081&grpid=3101 Siis Sand Paweille käy ihan mikä vaan 2.2 vanne, joka on molemmilta puolilta yhtä korkea, Slasin vann ei käy. Viime kesän ajoin näillä kumeilla http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=17568&grpid=5035 joissa pitoa riittävästi ainakin miulle. Noihin käy myös tuo sama 2.2 vanne.
Traxxas Slash
Losi CC

Poissa track-truck

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1319 : 21.01.10 - klo: 18.56 »
Lähteepi varmaan tilaukseen kun lunta tulee. Ei tarvi tehdä lumitöitä :lol:
Toimii käyttäjällä: minicrossiheppu