Paremmin menee kuin alkuperäisellä pohjalla...
Tein aluksi alkuperäistä kiertojäykkyydeltään vastaavia kokeiluja, jotka sinänsä oli alkuperäistä parempia. Mutta kokeiltiuani kiertojäykkiää runkoa, oli muutos merkittävä. Heti ensi metreistä näki et nyt alkaa homma toimimaan. Nyt kuvissa on karkaistua alua, josta juttua oli aiemmin tässä ketjussa. Olisi pitänyt jo aiemmin tajuta tämä materiaali. Olisi pojalla jäänyt enemmin aikaa ajamiseen...
Kokeilen vielä muuttaa etupään iskaritornin kulmaa ja pohjalevy jatkuu iskaritornin etupuolelle.
Eilen käytiin kokeilemassa muutama min. kunnes perä petti. Mutta ajurin mukaan auto tuntu hyvältä ja aika tasapainoiselta meno näytti. Akun siirto 2cm taakseppäin tuo auton nyt hypyissä useimmin neljälle pyörälle. Miten tuon iskaritornin kulmamuutos vaikuttaa ja mihin, ei miulle sivusta katsottuna vielä selvinnyt.