Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Revo  (Luettu 525261 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mikael.forsstrom

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1110 : 13.04.10 - klo: 18.23 »
moi, kauanko ajaa zippy flightmaxx 3s 5800 30c lipo akulla kun kytketään rinnakain akut? riittääkö purkuvirta 174 amp kun kytkee akut rinnakkain? 


mitkä olisi hyvät säädöt tekin rx8 nopariin, ajossa hpi phaltlinet?
« Viimeksi muokattu: 13.04.10 - klo: 18.27 kirjoittanut mikael.forsstrom »
Traxxas e-revo brushless edition Mamba monster 2 wp Savöx 1256TG, pursuit brushless race boat Sanwa mt-4,Thunderpower G8 70C pro force lipo.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1111 : 13.04.10 - klo: 21.02 »
Riittää virta. Ajoaika riippuu siitä miten ja millaisella alustalla ajaa. Kai tuolla jotain 15-30 minuuttia ajelee, jos on kevyt kaasusormi niin jopa tuplasti. Taisi sulla olla kuitenkin monsterikone, niin sillähän ei hissutella eli varmaan jää lähemmäksi tuota ensimmäistä arviota se ajoaika.

Itselläni on 2 x 5000 mAh 3S-lipot rinnan ja sillä päästelee sellaisen vajaan vartin laparenkailla hiekassa. Kone on kuitenkin paljon lussumpi ja auto kaipaisi mieluummin 4S:t etenemiseen.

Edit: noparin käräytysajossa meni lähes 5000 mAh alle kahdessa minuutissa, mutta keli olikin sittten todella raskas.
« Viimeksi muokattu: 13.04.10 - klo: 21.42 kirjoittanut Penguin »
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa k0rppi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1112 : 13.04.10 - klo: 21.22 »
pitäshän noilla ajella melko pitkään, kun oma mambamonsterimax syö 5000mah 3s lipot sarjaankytkettynä n. 20min ajossa. tuossa kuitenkin on yli 2x enemmän ampeeria.

Poissa EmDzei

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1113 : 15.04.10 - klo: 04.02 »
Takaa loppuu pito, siksi tuo lähtee lapasesta. Lisää taakse aurausta, saa olla jopa 2,5 - 3 astetta ja tarkista ettei takajousitus ole liian jäykkä. Lähinnä kai vakaaja voi tehdä siitä nyt liian jäykän eli olisiko tuossa varaa hieman löysentää perää. Jos asetukset ovat hyvät asfaltille, ne eivät voi olla sitä soralle eli auto ei saa olla soralla niin jäykkä kuin asfaltilla.

Kyllä on ammattilaisen näkö sitten tarkka! Todellakin takapää oli ehkä liian jäykkä.

Onnistuin mälläämään HPI Phaltlinen vanteen. Ajoin ajoradalla (=tiellä) ja auto slaidasi korotettuun katukiveykseen. Olin satavarma, että autosta hajosi jotain, koska vauhtia oli siinä mutkan kohdassa miltei täydet. Tai sitten tämä on syytä ja seurausta huolimattomasta vanteen kiristämisestä. Kiristys tapahtunut "puoli välissä". Joka tapauksessa tässä on tulos:


Klikkaamalla isompi kuva

Asensin Traxxasin oman ohjauksenvakaimen, josta Traxxas käyttää nimitystä kallistuksenvakain. Tätä ei ole kai suunniteltu oikeasti E-Revoon, koska etummaisen kallistuksenvaikaimen kaarirauta ottaa kiinni vaihdelaatikkoon (3991X) ja vastaavasti takimmaisen oikeanpuolimmainen kaarirauta kuvassa näkyvään nuolen kohtaan. Auton runko lienee hieman toispuoleinen, koska kaarirauta ei kanita vasempaan reunaan auton runkoa. Myös etummaisen kallistuksenvakaimen muoviosa iskunvaimentimien puoleiseen päähän oli ylitiukka ja otti kiinni vaihdelaatikkoon. Muoviosa, jonka alta kaarirauta siis kulkee, mahtui kuitenkin paikkaansa ja istuu hyvin. Tekniikaltaankin Traxxasin kallistuksenvakain toimii täysin eri tavoin kuin Teknon tekele. Teknon tekele nostaa myös akselin toista pyörää mikäli toinen puoli renkaasta nousee (iskunvaimennin puristuu). Traxxasin vaikutus näyttäisi olevan ihan kuin olisi asennettu vain kireämmät jouset iskunvaimentimiin. En ole ajanut vielä metriäkään ja tämä vain kummastelua kokoamisen aikana.


Kuvia klikkaamalla isommat kuvat

Mainitseeko teidänkin manuaali väärän kuusiokoloavaimen (L:n muotoinen)camberin säätöön? En tiedä rikoinko kierteet vai mitä tein, mutten onnistu nyt säätämään kulmia kuvan mukaisella kuusiokoloavaimella. Aiemmat säätöni olen tehnyt Traxxin 2.0 mm T-kuusiokoloavaimella. Löysäsin ennen säätöä molemmat pivot ballit ja shimmasin takaisin camberin säätöjen jälkeen. Edelliset säädöt olivat siis HPI Phaltlineille, Teknon ohjainvakaimille ja alimmalle profiilille (raidetangot). Jos kiristän kummankin cambeerin säädön ruuvin ihan kiinni ja vastaavasti avaan, niin kuinka moneasta kierroksesta puhutaan?


Klikkaamalla isompi kuva

Huomasin myös autoä säätäessäni, että Castle Creatonin CastleLinkistä on versio 3.251 ja Mamba Monsterin firmwaresta versio 1.24 beta. En ole huomannut mitään uusia asetuksia tai valikoita 1,22 betaan nähden, joka minulla oli aiemmin. Ehkä ohjelman säätöjen kohdalla on nyt paremmat selitykset säädön kohteesta ?-merkin takana.


Klikkaamalla isompi kuva
Traxxas ERBE | Multiplex 3S 4800 mAh 20C Li-Po | Multiplex LN-3008 charger | E-Revo Finland video- ja kuvagalleria

Poissa Shamer

  • Veteraani
    • Profiili
    • Revo 8x8 projekti
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1114 : 15.04.10 - klo: 09.39 »
Jotain tuossa sinun traxxasin vakaajien asentamisessa on mennyt pieleen, sillä e-revossa ja nitro revossa peräpäät ovat täysin identtiset(jos ei oteta huomioon alumiinialustaa ja muovialustaa), niiden ei pitäisi sieltä hangata. Olethan laittanut kulmapalojen alle spacerit mitkä tulevat paketissa mukana?

Toivottavasti etupuolella oleva vaihdelaatikkoon-osumis-ongelma ei ole suuri. Onko swaybaarisi säädetty liian ylös, ja onhan se varmasti keskitetty? Edessä niiden pitäisi olla noin 90 asteen kulmassa, kun auto on maassa omalla painollaan...

Edit. AHAAAA, huomasin, että sinulla on takaswaybaarin kiinnike asennettu väärinpäin, sen pitää olla niin, että lovi osoittaa alaspäin!

Edit2. Kannattaa alkuun laittaa ne hopeiset swaybarit, jos ei ole mitään aikaisempaa kokemusta traxxasin vakaajista, ne käyttäytyvät erilailla kuin teknon.
Traxxas Revo, Graupner MRX4, Revo 8x8 crawler projekti, Telaprojekti

Poissa Shamer

  • Veteraani
    • Profiili
    • Revo 8x8 projekti
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1115 : 15.04.10 - klo: 09.44 »
Traxxasin pivotpalloissa on 2,5mm kuusiokoloreikä joten sillä niiden säätö pitäisi onnistua.
Onhan avaimesi suorassa pivotpallon varren mukaisesti?
Traxxas Revo, Graupner MRX4, Revo 8x8 crawler projekti, Telaprojekti

Poissa mikael.forsstrom

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1116 : 15.04.10 - klo: 10.55 »
Traxxas e-revo brushless edition Mamba monster 2 wp Savöx 1256TG, pursuit brushless race boat Sanwa mt-4,Thunderpower G8 70C pro force lipo.

Poissa mikael.forsstrom

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1117 : 15.04.10 - klo: 11.06 »
moi, mitä alumiini osia kannattaa vaihtaa Traxxas e-revo brushless editioniin muovisten tilalle?

Ajattelin vaihtaa front/rear body postit, front/ rear skid platet, steering knucless front/rear ja servo guardit.
Traxxas e-revo brushless edition Mamba monster 2 wp Savöx 1256TG, pursuit brushless race boat Sanwa mt-4,Thunderpower G8 70C pro force lipo.

Poissa k0rppi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1118 : 15.04.10 - klo: 13.22 »

Asensin Traxxasin oman ohjauksenvakaimen, josta Traxxas käyttää nimitystä kallistuksenvakain. Tätä ei ole kai suunniteltu oikeasti E-Revoon, koska etummaisen kallistuksenvaikaimen kaarirauta ottaa kiinni vaihdelaatikkoon (3991X) ja vastaavasti takimmaisen oikeanpuolimmainen kaarirauta kuvassa näkyvään nuolen kohtaan. Auton runko lienee hieman toispuoleinen, koska kaarirauta ei kanita vasempaan reunaan auton runkoa. Myös etummaisen kallistuksenvakaimen muoviosa iskunvaimentimien puoleiseen päähän oli ylitiukka ja otti kiinni vaihdelaatikkoon. Muoviosa, jonka alta kaarirauta siis kulkee, mahtui kuitenkin paikkaansa ja istuu hyvin. Tekniikaltaankin Traxxasin kallistuksenvakain toimii täysin eri tavoin kuin Teknon tekele. Teknon tekele nostaa myös akselin toista pyörää mikäli toinen puoli renkaasta nousee (iskunvaimennin puristuu). Traxxasin vaikutus näyttäisi olevan ihan kuin olisi asennettu vain kireämmät jouset iskunvaimentimiin. En ole ajanut vielä metriäkään ja tämä vain kummastelua kokoamisen aikana.


Kuvia klikkaamalla isommat kuvat


lukasitko ohjeesta että siellä käskettiin ruuvaamaan vakaajan tangot lyhimmilleen edestä, niin ei ota vaihdelootaan kiinni? takapäässä saa sitten olla melko pitkällä, ettei se vakaaja ota kiinni autoon kun jousitus painuu.

Poissa EmDzei

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1119 : 15.04.10 - klo: 21.23 »
lukasitko ohjeesta että siellä käskettiin ruuvaamaan vakaajan tangot lyhimmilleen edestä, niin ei ota vaihdelootaan kiinni? takapäässä saa sitten olla melko pitkällä, ettei se vakaaja ota kiinni autoon kun jousitus painuu.

Kiitos vinkistä. En kiinnittänyt huomiota tuollaiseen lauseeseen ohjeissa. Takapään muoviosa on todellakin 180 väärinpäin. Olisihan sen pitänyt tajuta jo tekstin ylösalaisuudesta.  =)

Kävin ottamassa tyypit perusasetuksin eli etuosan vakaajaat liian pitkällä jne. En ehtinyt tehdä juurikaan perussäätöjä kummempia kun pakittaessa kuului kruks ja autosta tuli takavetoinen. Kotona tehty pikatarkastelu osoitti, että kardaani on ehjä. Onhan se kuitenkin nyt terästä. Etupyörät eivät pyöri vastakkaisiin suuntiin niin kuin takapyörät eli ilmeisesti etutasauspyörästö on mennyt rikki. Diffiksi taidatte nimittää sitä.

Kaikki vinkit kuinka paha rasti on vaihtaa tasauspyörästön ratas/rattaat ja kuinka paljon autoa joutuu purkamaan. Suosituksia kestävämmestä vaihtoehdosta otetaan myös vastaan, koska RTR osat vaikuttavat olevan vain autoon tutustumista varten. Osanumero tai tilausnumero olisi jo nannaa.  ;-)
Traxxas ERBE | Multiplex 3S 4800 mAh 20C Li-Po | Multiplex LN-3008 charger | E-Revo Finland video- ja kuvagalleria

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1120 : 15.04.10 - klo: 21.31 »
Bulkhead irti rungosta, sekä vetarit irti ulostuloista ja kardaani irti diffin pinionista. Sen jälkeen diffi lähtee nätisti nostamalla bulkheadin välistä ylös.

Kestävämpi vaihtoehto on 1/8 buggyn/truggyn diffi, johon kuoret RC-monsterilta. Joudut silloin vaihtamaan sekä eteen, että taakse. Ei ole mikään kovin edullinen vaihtoehto, mutta kokemuksesta voin sanoa, että ei hajoa.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1121 : 15.04.10 - klo: 21.48 »
Noita RCMän 1/8 diffin kuoria ei vaan saa enää.
Olen puolivuotta paukuttanut Mikelle meiliä saamatta jantteria kiinni ja kyseisiä kuoria ei enää ole sivustollakaan.

Itse ostin Integyn hd rattaat diffiin + jotkut alu käikäleet päälle.
Nämä siis samaa kokoa kuin alkuperäiset, et menee heittämällä.

http://www.rcplanet.com/Integy_Steel_Differential_Gear_Set_p/intt3164.htm
http://www.rcplanet.com/ST_Racing_Int_Diff_Cup_p/sptst5381s.htm
http://www.rcplanet.com/RDL_Alum_Outer_Diff_Case_p/rdlrv024s.htm

Tommossia romuja kun otat x 2, ni pitäs jonkuhetken taas auto kulkea.
Tosin oli suht kaikki tuolla out of stock, mut idea selvinnee kuitenkin.
son loppu ny.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1122 : 15.04.10 - klo: 22.23 »
No hitto. Olivat ihan hyviä etenkin ne viimeiset versiot.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1123 : 16.04.10 - klo: 08.10 »
Nii'i, siihen kariutui mun ja revonkin ystävyys.
Eli kun ei saanut enää noita diffin kuoria, ja tää 3 versio olis ollut jo kunnollinenkin.

Ilman noita 1/8 diffejä, on turha kuvitella revon kestävän todellista rääkkiä.

Kyllä "normi" kuski pärjää noilla edellä mainituilla, mutta mutta.
son loppu ny.

Poissa Shamer

  • Veteraani
    • Profiili
    • Revo 8x8 projekti
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1124 : 16.04.10 - klo: 08.54 »
Jotkut ovat puhuneet, että losin lst2 diffit menevät revoon, tosin ne vaativat bulkkien hiomista ja vähän säätöä...

http://monster.traxxas.com/showthread.php?t=464362
Traxxas Revo, Graupner MRX4, Revo 8x8 crawler projekti, Telaprojekti

Poissa mikael.forsstrom

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1125 : 16.04.10 - klo: 14.44 »
moi, onko kenelläkään kokemusta roll gagesta,joka suojaa koria puhki kulumiselta?
 
mikä olisi hyvää renkas liimaa?, kun liimaus petti hpi phaltlineista asvaltti ajossa? kestääkö laittaa 3s 5800 30c lipoakut sarjaan?
« Viimeksi muokattu: 16.04.10 - klo: 14.49 kirjoittanut mikael.forsstrom »
Traxxas e-revo brushless edition Mamba monster 2 wp Savöx 1256TG, pursuit brushless race boat Sanwa mt-4,Thunderpower G8 70C pro force lipo.

Poissa mikael.forsstrom

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1126 : 16.04.10 - klo: 14.58 »
moi, kannattaako laitta alumiininen integyn evolution-3 wheelie bar traxxas e-revo brushless editioniin? kestääkö integyn keulinta rauta? muovinen ei kestänyt mitään. 
Traxxas e-revo brushless edition Mamba monster 2 wp Savöx 1256TG, pursuit brushless race boat Sanwa mt-4,Thunderpower G8 70C pro force lipo.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1127 : 18.04.10 - klo: 11.01 »
Oliskohan tuossa Revon aurauksessa aavistuksen liikaa haritusta. Toisaalta ei tuo rengaskaan enää pysynyt mukana ajossa.



Joskus se on käsittämätöntä miten pienestä hypystä saa massiiviset tuhot aikaan. Kuvassa näkyvän lisäksi autossa olevan Hong Norin 1/8 auton diffin karkaistu ulostuloakseli vääntyi mutkalle.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Shamer

  • Veteraani
    • Profiili
    • Revo 8x8 projekti
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1128 : 18.04.10 - klo: 11.57 »
En ole ikinä nähnyt cvd:n taipuvan noin pahastti! Uskomatonta jälkeä, onneksi traxxasilta saa cvd korjauskitin, joka maksaa towerissa jotain 10 dollaria.  :shocked:
Traxxas Revo, Graupner MRX4, Revo 8x8 crawler projekti, Telaprojekti

Poissa Shamer

  • Veteraani
    • Profiili
    • Revo 8x8 projekti
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1129 : 18.04.10 - klo: 11.58 »
moi, kannattaako laitta alumiininen integyn evolution-3 wheelie bar traxxas e-revo brushless editioniin? kestääkö integyn keulinta rauta? muovinen ei kestänyt mitään. 

Osta suosiolla traxxasin oma, menee helposti kiinni, on kestävä ja sen voi napsauttaa paikalleen ja ottaa pois milloin vain...
Traxxas Revo, Graupner MRX4, Revo 8x8 crawler projekti, Telaprojekti

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1130 : 18.04.10 - klo: 12.13 »
En ole ikinä nähnyt cvd:n taipuvan noin pahastti! Uskomatonta jälkeä, onneksi traxxasilta saa cvd korjauskitin, joka maksaa towerissa jotain 10 dollaria.  :shocked:

Niinhän sen saa, mutta kun tuosta vetarista on myös ulostuloakseli solmussa ja drive cup levinnyt, niin oli pakko tilata koko roska uusi ja niitähän ei tietenkään saa yksitelleen. 

Edit: Toistaalta helpottaa jatkossa kisoissa, kun on mistä vaihtaa koko akseli. Kun on vaan muutama minuutti aikaa, niin ei hirveästi ehdi mitään vetareita kasailla. Kasailee sitten kotona romuista mitä on kasattavissa.
« Viimeksi muokattu: 18.04.10 - klo: 12.21 kirjoittanut Penguin »
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa next

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1131 : 18.04.10 - klo: 18.39 »
En ole ikinä nähnyt cvd:n taipuvan noin pahastti! Uskomatonta jälkeä, onneksi traxxasilta saa cvd korjauskitin, joka maksaa towerissa jotain 10 dollaria.  :shocked:

Mä olen ja kahdesti jopa :p

Yllättävän pehmeää rautaa kun pahasti hyppyristä tulee nurkalleen...

Poissa Shamer

  • Veteraani
    • Profiili
    • Revo 8x8 projekti
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1132 : 18.04.10 - klo: 22.10 »
no huhhuh.
Traxxas Revo, Graupner MRX4, Revo 8x8 crawler projekti, Telaprojekti

Poissa Löhö

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1133 : 18.04.10 - klo: 22.40 »
Noniin se on sitten toimintasavut otettu tekinistäki. Voi jeebus vaan.
Nytkö ei vituta enään paljoo ni voi taas kirjottaa raporttia.

Tuli käytyä eilen lauantaina vähä lähimetässä mönkimässä.
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3

Nyt ei tullu ees rääkättyä vaan tollast mönkimist ja muutaman eestaas ajot n.5min asvaltilla. sitten takapihalle vielä tuli koitettua kiven päälle kiipeiltyä niin siihen se sitten hyyty. Aluksi luulin et akut loppu ja vaihoin ne ja sen jälkee alkoki noparissa vilkkuu kaks ekaa ja kaks vikaa valoa. Aattelin et mitä hittoa taas ja jos uudelleen ohjelmointi auttas ja painoin mode napin pohjaan niin sillonha se sano puf ja kevyet savut päästi. Mamba sentää lähti liekeillä :D

No kokeilin sitten vähän myöhemmin samana päivänä niin lähti päälle normaalisti mutta kun koitti silleen varovasti lähteä liikkeelle ni alko kanittamaan, sama peruuttaessa ja jos vähä enempi kaasutti niin lähti liikkeelle. Mutta sitten tänään sunnuntaina kun koitti niin virrat kun laitto päälle niin vilkku ne kaks ekaa ja kaks vipoo ledii. 2x 2s 4500mah akuilla ajelin.
Eihä täs ku huoltoon sitä laittamaan jos vaikka saisi sen takuuseen ku sitäki on vielä jäljellä tai jos ei takuusee niin 94$ +postit näyttäs olevan. mamba comboki o viel korjaamatta. Uutta ois vissii ostettava jos ei jaksa täs ootella noit korjauskeikkoja.

Jos sitä kaivas prätkän tallista aja laittas revon tilalle  :grin:

ps. tais kyl tulla vähä offtopikkii, pitänee tonne tekini ketjuu varmaanki tarinoija kans.
e-revo + tekin rx8/2250kv

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1134 : 18.04.10 - klo: 22.51 »
Auton kaikki 6,4 kg väänsi tuota vasenta takaripustusta eteenpäin, kun auto tuli alas. Sehän ei siihen suuntaan jousta ja kun veto oli päällä, niin vetarista tuli oikea korkkiruuvi. Se on siis kiero, katsoi sitä mistä suunnasta tahansa. Lisäksi tosiaan toe-link ja jousituksen pushrod on kieroja, ylätukivarsi on poikki ja tuota listaahan riittää. Jännityksellä odotan onko myös bulkhead halki taas kerran, se kun on haljennut vähemmistäkin mälleistä. Täytyy huomenna tarkistaa nuo, kun poika on purkanut auton osiksi.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa JiiPee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1135 : 18.04.10 - klo: 23.44 »
Aika jännää kieltä tuo suomi-englanti-suomi :laugh: Sori OT.
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1136 : 19.04.10 - klo: 00.19 »
Juu kyllä mä noille osille tiedän suomenkielisetkin nimet, mutta kun varaosat eivät löydy niillä nimillä, niin ei asia selkenee useimmille paremmin noin.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa k0rppi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1137 : 21.04.10 - klo: 19.56 »
jopas oli vaikutusta asetuksilla ja/tai päivityksellä. ihan kun eri autolla olis ajanu. miinuksena vaan jarru mitä ei saanu on/off asennosta pois vaikka pari kertaa kokeilin uudelleen kalibrointia.

lähtee jo liikkeellekkin huomattavasti tasasemmin, kuin aikasemmin ja tuntuu reagoivan kaasuun ihan tavalla.

nyt joutunee sitten repimään spoilerin rippeet irti ja koittaa keksiä jotain muuta tilalle

Poissa mikael.forsstrom

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1138 : 28.04.10 - klo: 19.54 »
moi,

Onko ST RACINGIN OSAT HYVIÄ/KESTÄVIÄ? MITÄ alu osia 1/8 traxxas e-revo brushless editioniin kannattais vaihtaa?

kannattaako vaihtaa nää osat alumiisisiksi Steering Knuckles,Front middle skid plate, Rear skid plate, Front body post, Rear body post, Front bumber.
Traxxas e-revo brushless edition Mamba monster 2 wp Savöx 1256TG, pursuit brushless race boat Sanwa mt-4,Thunderpower G8 70C pro force lipo.

Poissa EmDzei

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1139 : 28.04.10 - klo: 23.07 »
Oli puhetta taannoin kuinka Revon hexit hierovat akselinpäät löysiksi ja tästä aiheutuu vimmattu epäkeskoisuus ja tärinä, vaikka renkaat olisi kuinka tasapainotettu. Näppärimmät sorvasivat hylsyistä välikappaleet.

Olen surfaillut Teknon sivuilla "Driveshafts and Steering" eli teräksisten vetoakselien parissa, joiden mukana tulisi muidenkin tukivarsien kiinnitysosat. Tämä tuote on kuitenkin Slash 4x4:lle: http://www.teknorc.com/popup_image.php?pID=1061.

Kysymys foorumilaisille ja guruille: Onko Teknolla vastaavaa E-Revolle? Tällainen paketti tarjoaisi kaksi kärpästä yhdellä iskulla: korjaisi teräsvetoakselien puutteen ja akselivälykset.

Etuosan tasauspyörästö ei kai ollutkaan minulla särki, vaan Traxxasin teräskardaanista oli vain lähtenyt lukituspultti irti. Purin tietenkin E-Revon etuosan kokonaan auki, eh. Alla kuva puuttuvasta pultista. Rikkoutuminen on omaa mokaa kun päivitin Caste Linkillä auton asetuksia ja otin loivat käyrät kiihdytyksestä ja jarruista (pakki) pois. Repäisevä liikkeellelähtö näkyy rikkovan vain paikat tai on rankkaa voimansiirrolle.


Tuotenumero 0125056 (Sabe) EDIT 7.5.2010 Väärä tuote. 0125056 ovat hexan kiinnityspultit. Oikea Traxxasin tuotekoodi on #5145 Screw pin, 4x15mm(6).
« Viimeksi muokattu: 07.05.10 - klo: 11.23 kirjoittanut EmDzei »
Traxxas ERBE | Multiplex 3S 4800 mAh 20C Li-Po | Multiplex LN-3008 charger | E-Revo Finland video- ja kuvagalleria