Kirjoittaja Aihe: Buggy 1/8 -projektit  (Luettu 44871 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jonu93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #90 : 05.01.12 - klo: 21.03 »
Kuinka paljon maksoi kuluineen noi carsonini laparenkaat?
- Team Associated  -  SC10 4x4  -

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #91 : 05.01.12 - klo: 21.15 »
2x Beach Tires Set 1/8 2St. Carson 900062 10,59 EUR
 Sub-Total: 21,18 EUR
German Post (Dispatch to): 17,00 EUR

Poissa jonu93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #92 : 05.01.12 - klo: 21.16 »
ok.
- Team Associated  -  SC10 4x4  -

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #93 : 07.01.12 - klo: 13.33 »
tosta XTM:stä mukava kyll katella kans videoita tuntuis liikkuvan ihan mukavasti ja vissiin kestääkin jollainlailla?

Juuh just eilen oltiin ottamassa ensimmäiset talviajot alle ja kyllä se niin vaan on että 6s palattiin lopullisesti vaikka aateltiin että hienosti menee talvi pelkillä 4s:lläkin. Mielenkiintoa piisaa tolla 6s setupilla paljon enemmän :)

Kalustotappioitakaan ei tullut muuten, mutta badlanssien halppis vanne halkes ja yks kiinan servo paloi, kun renkaat oli jumittunut linkkuun ja käytiin säätämässä toista autoa niin oli tietysti koko ajan yrittän renkaita suoristaa ja näin ollen servo paloi, ei ollut näemmä paljon suojauksia tossa hintaluokassa :) Sanwa jatko loppu päivän palveluksessa varaservona.

Mmm noita renkaitahan on aika hyvin saatavilla yllättäen kyllä tossa jäisellä pohjalla tuntui perus "nappulakuvio" pitävän paremmin ainakin 6s alla, badlands piti sitten aivan hurjasti jos lunta oli alla. Olis pitäny ymmärtää ottaa badlanssit jollain kunnon vanteilla ettei toi halkeeminen olis teettäny näit keittämis töitä :S Onko suosituksia jostain hyvästä pehmeästä ja joustavasta vanteesta? AKA varmaan valmistaa ainakin aika sopivia vanteita. Laparenkaatkin kävi alussa mielessä mut aika paljon on jää pohjaa yleensä tarjolla kun ajellaan niin välttämättä tuo laparengas ei ole paras vaihtoehto :S

Hypereissä on nyt ollut nuo muovisuojat kesät ja talvet sivuilla näin ollen ainakaan nyt talviajoilla vaikka pakkaslunta pöllytti riitävästi joka koloon niin tuonen sähköihin ja sisälle sitä ei juuri päässyt. Vastari kyllä lakattiin prf202:lla kylläkin kantomatkaan tuli jotain ongelmia liekkö oli sattumaa vai tuliko lakattua jotenkin väärin :S Videon lopussa hieman lähempää kuvaa lumisuojauksistakin. Tässä muutama kuva vielä kalustosta ja video minkä juuri sain valmiiksi. Kommentit erittäin tervetulleita jos vilkasee videon :)

Hyper kalusto
Proline badlanssit alla
Kalusto lumimaisemissa

Video: http://youtu.be/wTQ8Yy9-_F4

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #94 : 07.01.12 - klo: 17.15 »
Video: http://youtu.be/wTQ8Yy9-_F4

2:01 kohdalla (ja koko video siitä loppuun) keltasiipisessä autossa on jotain pahasti vialla. Tekee pahaa kuunnella kun ajoa jatkettiin. Voimansiirrossa jotain häikkää, pinjoni tai pääratas kadottanut hampaita?

 - Hount

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #95 : 07.01.12 - klo: 23.08 »
Pinjoni & spurri välys vissiinkin muuttunut hieman liian pieneksi, eipä tuo muusta "vollottanut". Pikasesti katottuna välys näytti silti hyvältä ja voimansiirto pyöri hyvin joten eipä tullu asiaa sen paremmin alettua tolla viimesellä akulla mitään asialle tekemään, mistä toi videon loppu koostuu.

Myöskään näin jälkikäteen ei mitään kulumia tms spurrissa ja pinjonissa, "vollotus" toki loppu kun tossa pöydällä säädin koneen uudestaan, oli jostain syystä päässyt muuttamaan paikkaansa. Luultavasti törmäyksessä metallilavaan päivän alkutaipaleella, mitä ei tietysti videolle osunut. Mut kaikki hampaat oli tallella ja pinjoni/spurri hyvässä kunnossa. Muuta kun jatketaan kovaa ajoa vaan :)

AKA:n vanteet tuli tilattua nyt liquidrc:stä muitten osien kanssa, jospa nuo badlanssit sais niille siirrettyä.

Poissa jonu93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #96 : 08.01.12 - klo: 10.50 »
Onko tuolla liquidissa mitään hyper 7 tai 8 osia, kun en ite ainakaan löytäny.
- Team Associated  -  SC10 4x4  -

Poissa samimake

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #97 : 08.01.12 - klo: 11.10 »
.......

Poissa jonu93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #98 : 08.01.12 - klo: 11.11 »
Oon kattonu ne jo mutta ei siel mitään oo :grin:
- Team Associated  -  SC10 4x4  -

Poissa AkR

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #99 : 08.01.12 - klo: 18.35 »
Täälläkin Hyper7 väistyi Hyper 8.5 tieltä, samalla päivittyi sähköt kun noita MMM paloi pari kappaletta.
Nopariksi tuli MGM TMM 16026, ero mambaan on ihan uskomaton, niin tehojen kuin ajettavuuden kannalta, toivotaan vielä että tää kestää ehjänä.
Koneena Neu 1717 ja akkuna toistaiseksi väsynyt 5S.

Tuli tänään testattu noita XTM laparenkaita ekaa kertaa lumella, hiekkamontulla noilla kesällä kävin ja ne osoittautui todella hyviksi renkaiksi pehmeälle hiekalle.
Toimivat myös lumessa hyvin, täytyy sanoa että tähän asti paras rengas mitä olen talvella ajanut, toimii paremmin kun monstereiden maxxpadlet yms. näillä auto kääntyy, eikä keula luista karkuun mutkissa, jarru pitoja ei kauheasti ole muttei ei häirinnyt kun auto muuten toimi niin hyvin noiden kanssa. 

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #100 : 19.01.12 - klo: 00.12 »
Mulle on nyt tulossa Hot Bodies d8 ja ve8 käytettyinä, d8 rullaavana ja ve8 runko poikki. Siihen ve8 pitäis ruveta värkkäämään uutta alumiinista runkoa.
6061 T6 on tod näk. materiaali ellen sit jopa hurjistu hommaamaan 7075 T6 levyä. Onko muilla kokemusta koko rungon tekemisestä 1:8 buggyyn?
Suunnitelmissa on tehdä rungosta sen verran pidempi että kardaanit tulevat suoraan joten pienempi tehohävikki ja rasitus laakereille, sähköjen leiska menee tietenkin uusiksi myös. Hitto olisi kyllä hyvä kun saisi jostakin valmiina cad piirustuksena tuon runkolevyn. (hhh runkolevy on just sen verran pidempi et kardaanit suorassa)
spittballailkaa vaik jotai ideoita tähän hommaan.
Sähköiksi on tulossa 120a xerun sct-pro-b combo. 4168 2250kv moottori.
D8 ei tule ajoon vaan koska siinä on samat perät ja jousitusosat(paremmat optio-osat päivitettynä itseasiassa) käytän sen osia siinä sähkövehkeessä.

ps. badlands kopioita saa suomestakin, halvemmaksi tulee kuin tilata saksasta. http://fi.eurorc.com/product/1565/teamc-18-sq2-racing-buggy-tyre-2
edit: http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1459_1803/products_id/158692/n/HPI-40mm-Vorza-Main-Chassis tuommoinen runkohan tuohon olisi saatavilla mut haluisin sen keskitetyn kardaanilinjan.
http://i856.photobucket.com/albums/ab130/HHHIndustries/HHH%20Racing%20Chassis%20-%20HB%20Ve8/HHHVe8top7-10-10.jpg
http://i856.photobucket.com/albums/ab130/HHHIndustries/HHH%20Racing%20Chassis%20-%20HB%20Ve8/HHHVe8LCG7-10-10.jpg
tämmöisen kun sais tehtyä. aika täydellisen alhaalla on paino tuossa, toki moottori painaa enemmän tuolla vasemmalla.
« Viimeksi muokattu: 19.01.12 - klo: 00.55 kirjoittanut Jukis »
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #101 : 19.01.12 - klo: 12.23 »
Täälläkin Hyper7 väistyi Hyper 8.5 tieltä, samalla päivittyi sähköt kun noita MMM paloi pari kappaletta.
Nopariksi tuli MGM TMM 16026, ero mambaan on ihan uskomaton, niin tehojen kuin ajettavuuden kannalta, toivotaan vielä että tää kestää ehjänä.
Koneena Neu 1717 ja akkuna toistaiseksi väsynyt 5S.

Tuli tänään testattu noita XTM laparenkaita ekaa kertaa lumella, hiekkamontulla noilla kesällä kävin ja ne osoittautui todella hyviksi renkaiksi pehmeälle hiekalle.
Toimivat myös lumessa hyvin, täytyy sanoa että tähän asti paras rengas mitä olen talvella ajanut, toimii paremmin kun monstereiden maxxpadlet yms. näillä auto kääntyy, eikä keula luista karkuun mutkissa, jarru pitoja ei kauheasti ole muttei ei häirinnyt kun auto muuten toimi niin hyvin noiden kanssa.

Kiinnostavan olonen kapistuo sulla, 1717 koneessa pitäis ainakin olla voimaa melkosesti, varmasti voimaa riittää. Onkos tuo 1717 jo paksumpi kun 40-42mm? Nuo laparenkaat on kyll mielenkiintoinen kokeiltava, pystyisitkös ottamaan videoita ajeluista joku kerta+

Itellä oli joskus 4-5vuotta sitten MGM nopari, mutta sen yhtäkkiä annettua savut pihalle ja MGM suhtautuminen korjaukseen/takuu asiointiin oli niin huonolla kantilla päätin jättää koko firman. Ja näin ollen kun 2vuotta sitten 6s hommat alkoi niin Hobbywing ezrun 150A tuli hoitamaan 6s ajoja ja toimikin hienosti tuohon syksyyn asti jolloin savut karkas. Nyt ostin sitten MMM kokeeksi miten tuo pärjäisi 6s:n kanssa, ainakin kaverilla pelaillut hyvin Fluxeissa. Mut videoita kyll mielellään kattelisin tosta laitteesta jos sellasia saat otettua :)

Jukis, Mielenkiintonen projekti vääntää itse tuo pohjalevy, itsekkin joskus vähän aikaa harkitsin mutta jätin sikseen alumiinin vaikean saatavuuden ja hinnan takia. Muutenkaan kun ei ole kun perus pylväsporakoneet ja isot kolkot kanttaus koneet niin parempi jättää ehkä pohjalevy Ofnan tekemäksi :) 4s:lläkö oli tarkotus ajella?

Mmmm pitääkin joskus koittaa noita eurorc:n renkaita. Prolinen badlandsit on kyllä antanu kovan kuvan laadustaan, monet renkaat on räjähdelly vähän reilummassa käsittelyssä 6s:llä, mutta badlanssit ei osottanu mitään sen tapaista. Erittäin kova kumiseos mielestäni ja sitkeä kumi, toivottavasti kesällä näyttävät kestävyyttään yhtä hyvin terävällä soralla.

-------------------------------------------------------------------------------

Omaan autoon saapuili kaikkea pientä ja pitäisi vaihtaa badlandsi renkaille, AKAn vanteet kun nuo halppikset halkesivat pakkasilla. Savöx SC-1258TG 12kg/0.085sek servo tuli ohjaukseen voi kyllä olla että tulee vasta keväällä pistettyä nokalle, jos tuol lumessa kylpee niin ei sitten heti hajois toi uus servo :) Kiinaservo jatkakooon ohjauksessa ja pakissa varalla kesällä :) Iskariöljyä ja diffiöljyä tuli kans koko arsenaali että pystyy hieman hakemaan asetuksia kesällä. Vielä pitäisi varmaan jossain välissä ostella nivelkardaanit.

« Viimeksi muokattu: 19.01.12 - klo: 13.30 kirjoittanut Lassi »

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #102 : 19.01.12 - klo: 13.05 »
Joo aattelin että 4S riittää mulle. Tuolla noparilla saa kuitenkin säädettyä dynaamisesti ennakkoo mikäli tarvitsen lisää kierroksia mut eiköhän se 2250kv x 16V riitä. Toki bashaukseen tai muutenkin radalle olisi parempi 6S pienen kv:n moottorilla koska siinä tulee paljon pienempi lämpöhävikki eli pystyy ajamaan samanpainoisilla akuilla pidempään. Mutta mikäli tänne joskus tulee 1:8 sähkökasi kisoja niin niissä on varmasti 4S rajoitus.
Siitä levyn työstämisestä.. Olen itse työtön cnc koneistaja eli mikäli pääsen taas johonkin duuniin niin onnistuu toki koneistamalla sen teko mutta aattelin että vien sen entiseen kouluuni valmiin piirustuksen kanssa niin saa laserilla leikatun todella nätin pinnan. Siinä vaan kestää ellei satu just sopivaan saumaan sen laserin kanssa kun vaikka se onkin koulun omistama laserleikkuri niin se on erään yrityksen tiloissa.
Plasmalla sen saisi leikattua samantien mutta en tiedä yhtään millaista jälkeä plasmalla alumiiniin saa. Tod näköisesti joutuisi koneistamaan tai hiomaan pinnat puhtaaksi.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #103 : 19.01.12 - klo: 13.38 »
Juuh kyllähän se 4s varmasti riittää ihan hyvin riippuen paljon mitä hommalta hakee ja missä ajaa :) Ennakkoihin ei oo ikinä ite tullu kokeiltua. 15astetta taitaa olla MMM vakio ennakko tiedä sitten pitäiskö toi jotenkin säätää moottorin suhteen oikeaksi, mutta valmistajat ei vissiin ainakaan kerro sopivaa ennakkoa tai ennakko skaalaa koneelleen.

Juuh ite hain isoa tehoa ja 6s kanssa tosiaan pääs paljon helpommalla lämpöhävikkien kaapelien yms kanssa. Tuo 16x 2250kv ei vissiin hirveen hyvin pidä paikkansa teoreettisestihän se on suurinpiirtei noin, mutta välitykset yms tosielämän aatokset lasketaan tuon 14.8voltin mukaan 4s pakoilla ja 22.2volttia 6s:llä. Näin ollen saadaan enemmän toden mukaiset kierrokset.

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #104 : 23.01.12 - klo: 19.57 »
Olisko tämä nyt sitten tähän topikkiin - muistelen että olisin nähnyt autoa koskevan säikeen joskus, mutta eipä tuo nyt löytynyt...

XRAY XB808E



Musta on kaunista vai oliko se "keep it simple, stupid"?

No kuitenniin, tuommosta on tullut nysvättyä - meininki olisi kesällä kävästä jopa radalla kokeilemassa.
Ehkä tässä talvikaudella jopa Kuopioon sisäradalle saatan uskaltautua.



Tekniikkana (tällä hetkellä) Turnigy TrackStar 4068 2650kv motti ja Turnigy 160A 1:8th Scale nopari.
Patterissa on kennoja neljä, joten tällä koetetaan pysyä kohtuudessa.
Tuossa on nuo Muugeni ja XTM joihin sorvataan sitten 5S ja 6S pakettia...  :azn:





Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #105 : 23.01.12 - klo: 20.29 »
Komia on reiska. Vois käydä ajelee porukalla kunhan ite kuhan saan projektini valmiiksi. Ite oon tästä päivärannasta, Näkkyy siilissä olevan hyviä paikkoja missä ajella ainakin kuhan lumet sulaa. Sisäradalle et taida päästä tuolla 1:8 vehkeellä mutta ulkoradalle se on just hyvä.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa jonu93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #106 : 24.01.12 - klo: 21.25 »
Tietääkö joku, että saako / käykö hyper 7:aan jonkun muun valmistajan kori?
- Team Associated  -  SC10 4x4  -

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #107 : 25.01.12 - klo: 15.44 »
Jukis: Jaa, ei ne kasikonneita sinne sisälle päästä?
Pitää varmaan mennä sitten 'Koskella käymään...

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #108 : 25.01.12 - klo: 17.56 »
Ajattelin tehdä GRP Endurance renaisiini piikit. Renkaat ovat Softit.
Ajattelin näin, että vanteesta läpi. Ostin tuolta lättäkantaisia, itsestään porautuvia (kuin poranterä päästä) ja myöskin samankokoisia tavallisia.
Etsin myös muttereita, jotka voisi asettaa vanteen ulkoreunalle tukemaan ruuvia, ettei kovin heiluisi.
Ruuvit ovat aika passelit. Ei liian pitkät, mutta tulevat sopivasti ulos.
Mutta kun renkaat ovat softit niin voiko olla suurikin vaara, että renkaat repytyvät? 4s lipoilla ajelen.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #109 : 26.01.12 - klo: 10.53 »
Huusinkin Ebaysta Vorzan pohjalevyn ja muoviosat. Motor mount jäi ostamatta kun se ei ole kovinkaan vaikea tehdä itse. Mut pitäis päättää että teenkö pelkästään moottorin päädystä kiinnitettävän vaiko sivusta kiinnitettävän niinkuin Vorzan mountti.

Jokatapauksessa pohjalevyyn jyrsin uudet paikat keskidiffin mountille että saan kardaanit suoraan ja moottorin eteen. Vorzassahan moottori on takana ja muutenkin aika takapainoinen layoutti.

Paras varmaankin olisi tehdä semmoinen moottorin päätyyn kiinnitettävä mountti joka toimii samalla toisena keskidiffin mounttina.

Tuommoisen tekis toki samantien taakse tukemaan ja siirtämään lämpöä runkoon. (kuvassa savagen mountit)
« Viimeksi muokattu: 26.01.12 - klo: 11.48 kirjoittanut Jukis »
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #110 : 26.01.12 - klo: 15.15 »
Riippuen vähän muitten osien sijottelusta niin tuollainen Vorza tyylinen pukki voi olla ehkä hieman helpommin säädettävissä, mutta eipä tuollainen perus moottorin päädystä kiinnittäväkään huono ole. Sellasta on tullu aina ite käytettyä.

Nyt on hieman taas saatu suojausta paranneltua ja tilattu ebaysta laatikko erikseen telemetrialle ja vastarille, jospa sais olla kesänkin tuossa niin ei hajois varsinkin toi telemetria kivi yms roiskeista tai hiekasta. Tietysti kosteitakin kelejä kesällä on. Traxxasin valmiita vesitiiviitä vastari bokseja katselin, mutta kukaan ei kertonut niistä mittoja eikä googlekaan meinanu mitenkään kertoa niitten mittoja ihmeellistä ettei kukaan voi niitä ilmoittaa. Sellanen olis loistava jos löytyis vaan tarpeeksi pitkä, mutta kun ei noiden mitoista tosiaan ole tietoa. Jos jollain sattuu olemaan esim. e-revo, summit tms missä olisi mahd. iso alkuperäinen vesisuojattu vastarin kotelo niin todella kiitollinen olisin laatikon sisämitoista.

Badlandsit vaihdettu AKA:n vanteille jospa nuo kestäis talvipakkasia paremmin. Eilen taas kaverin kans 3akulliset vedettiin meneen eikä tullu mitään kalusto rikkojakaan vaikka pakkasta oli -15. Ostettu myös Speckrum dx2s telemetria radio, tuolla saa kätevästi moottorinlämmöt ohjaimeen, vaikka ohjaimessa roikkuu mukana myös Quanum telemetria mikä näyttää jokaisen lipokennon jännitteen langattomasti ohjaimeen.. TODELLA TODELLA kätevä laite tietää aina mikä on akun tarkka tilanne. http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__10343__Quanum_2_4Ghz_Telemetry_System_Volt_Amp_Temp_mAh_V2.html

Jospa sitä videota vielä sais talteen täss talvella, kunhan olis joku viikonloppu kunnolla aikaa perehtyy :)

Poissa jonu93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #111 : 26.01.12 - klo: 18.24 »
Pantherilta tullu uudet 1/8 buggyn laparenkaat  :cool:
http://www.bigsquidrc.com/panther-t965-paddle-tires/
- Team Associated  -  SC10 4x4  -

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #112 : 26.01.12 - klo: 19.38 »
Tuo diffikannatinmoottoripukki (wow mikä sana) lienee paras jos ajatellaan asiaa rattaiden kosketuksen suhteen. Rungossa erillään olevassa mottipukissa on aina se vaara että hammastus ei pysy kohillaan, ainakaan kovimmassa bashauksessa.

Hmm.. tuommonen telemetriasysteemi olis kyllä kiva... tilasin tosin juuri videointia varten GoPron HD HERO2 Motorsports Edition:in... saattaa hellapoliisi kohta puuttua mun rahankäyttöön...  :undecided:

Poissa jonu93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #113 : 26.01.12 - klo: 20.31 »
- Team Associated  -  SC10 4x4  -

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #114 : 26.01.12 - klo: 20.45 »
Miks pitää tuommoista sontaa ostaa kun ne palaa kaikilla ennemmin tai myöhemmin? Hobbywingin 150A(950A piikkiä kestävä) 6S Xerun säädin maksaa ulkomailla sen 77$ ja sillä pystyy jopa 6S akuilla oikeasti ajamaan.

Noihin hobbykingin säätimiin on selvästikkin lyöty vaan tarraan spekseihin se 5 tai 6S koska kyllähän ne kylmänä toimii mutta jos lukee noita kommentteja niin melkein kaikki sanoo että 6S toimii mutta on erittäin epävakaa toiminnaltaan.
Lyövät siis selvästi läpi jostakin komponenteista kun johtimet lämpenee ja laajenee koska niitä ei ole suunniteltu yli 18V jännitteellä käytettäväksi.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #115 : 26.01.12 - klo: 20.58 »
Hobbyking 150A kestä kyllä ihan oikeasti 6s.

Poissa MUSTAJARVI

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #116 : 29.01.12 - klo: 12.06 »
Kumpi on parempi Xray XB808E vai Hobao Hyper 9e?

MUSTAJARVI

Poissa Iikoo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #117 : 29.01.12 - klo: 15.40 »
Hobbyking 150A kestä kyllä ihan oikeasti 6s.

Juuri näin. Itsellä 120A ja 150A hobbykingin sensorilliset ESC:t, ja ei kyllä parempaa hinta/laatu sudetta omaavia säätimiä löydy!

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #118 : 07.02.12 - klo: 20.32 »
"Kalustoa kesäksi" - sarjassamme seuraavana vuorossa Mugen MBX5e.



Puskurit tulee vielä eteen ja taakse, RPM:n 4x4 Slashin puskimet.
Tekniikka vielä hakusessa, vaihtoehtoja löytyy...  :roll:

Poissa jonu93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Buggy 1/8 -projektit
« Vastaus #119 : 07.02.12 - klo: 20.56 »
ei mitään  :grin:
« Viimeksi muokattu: 07.02.12 - klo: 21.39 kirjoittanut jonu93 »
- Team Associated  -  SC10 4x4  -