Kirjoittaja Aihe: Kyosho DBX / DST  (Luettu 322137 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #690 : 18.06.11 - klo: 19.00 »
kenelläkään tietoo löytyykö tuohon dbx:ään isompaa tankkia ?
Voi olla hankalaa saada mahtumaan.
Passiivista harrastelua

Poissa nisu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #691 : 19.06.11 - klo: 10.47 »
kenelläkään tietoo löytyykö tuohon dbx:ään isompaa tankkia ?
Voi olla hankalaa saada mahtumaan.
Joo näin vähän arvelinkin. :afro:

Poissa Jerees

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #692 : 17.07.11 - klo: 21.27 »
Osaisikohan joku auttaa ongelmassani kytkimen kanssa.. Elikkä vauhtipyörä pyörii kyllä, mutta kytkimen jälkeen vetoa ei enään tule tasauspyörästölle eli ongelma kytkimen kanssa? Jouset olivat ok eikä mielestäni palatkaan olleet hirveesti kuluneet eli onko vika kuitenkin paloissa vai kenties jossain muussa?

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #693 : 17.07.11 - klo: 22.40 »
eihän spurri ole sileä (eli se kytkimen jälkeen tuleva iso ratas johon kytkimen pieni ratas ottaa kiinni)
pöö

Poissa Jerees

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #694 : 18.07.11 - klo: 21.21 »
Ei ole, rattaat kuin uudet. Kytkimen ratas ei itsekkään pyöri..

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #695 : 20.07.11 - klo: 13.20 »
Kytkinlaakerit? Voimansiirto jumissa? Liikkuuko auto normaalisti jos sitä työntää eteenpäin?
Passiivista harrastelua

Poissa Jerees

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #696 : 21.07.11 - klo: 13.09 »
laakerit kunnossa ja liikkuu normaalisti kun työntää..

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #697 : 21.07.11 - klo: 16.13 »
Eihän ne vauhtipyörässä olevat kaksi tappia ole poikki?
pöö

Poissa Jerees

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #698 : 21.07.11 - klo: 22.46 »
huomasinkin autoa vielä työnnellessä että liikkuukin vain noin 5cm jonka jälkeen stoppaa. Ilman konetta liikkuu normaalisti Eli vika ei voimansiirrossa.. Ei Kai muuta kun uudet kytkinpalat ostoon ja testaamaan. Vauhtipyörän tapit ehjät.

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #699 : 22.07.11 - klo: 16.28 »
Uusi samalla se kytkinkellon neulalaakeri ellet tiedä sen olevan uusi ja/tai vähän ajettu.
pöö

Poissa marienforss

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #700 : 23.07.11 - klo: 00.28 »
Eihän vauhtipyörä luista?

Poissa jokunimi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #701 : 27.07.11 - klo: 13.01 »
Ihtelläni kans ollut kytkin ongelmia,mutta alkoi pelittää kun avasin kytkimen ja vähän puhdistelin ruostetta ja likaa. :cheesy: Nyt pitäisi pelittä ihan hyvin hehkun laturi menee kyl uusiksi täsä joku päivä,koska ei lataa hehkua täyteen.
Ajamaan kun tässä pääsis joku päivä kavereitten kanssa  :roll: Ylivieskan seudulla ajajia?
Jos on niin mukaan vaan ajaan!

Poissa DST-HULLU

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #702 : 31.07.11 - klo: 21.06 »
kumpaa säätö ruuvia pitäs säätää kun  ei pysty painamaan kaasua loppuun asti kun se sammuuu puolessa välissä kaasua  :smiley:

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #703 : 31.07.11 - klo: 21.34 »
Yläneulaa. Jos kone sammuu röpöttäen käännät neulaa kiinni, jos taas kierrokset nousee paljon ja sitten sammuu, niin sitten avaat.

Koneessa on kolme neulaa: yläneula, alaneula ja tyhjäkäyntineula.

(säätö_ruuvi=neula)
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa DST-HULLU

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #704 : 31.07.11 - klo: 22.17 »
selvä

Poissa nisu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #705 : 03.08.11 - klo: 17.19 »
Onko kenelläkään tietoo käykö muiden valmistajien iskunvaimentimet näihin autoihin. Pitäs hieman paremmat saada kuin nämä vakiot, mutta ei viitsis kuitenkaan optio iskareita ostaa kun hintaa 57.70€ per pari Kyoshon liikkeessä. Ehdotuksia uusiksi iskareiksi otetaan vastaan, kiitos.

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #706 : 04.08.11 - klo: 09.07 »
Mitään ehdotusta ei ole, mutta kaikki iskarit sopivat kaikkiin autoihin, kunhan pituus vain on sopiva. Äsken vertasin DST:n ja firestormin iskareita, kössit ovat paksummat ja yhtä pitkät.
Passiivista harrastelua

Poissa DST-HULLU

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #707 : 04.08.11 - klo: 21.23 »
tuleeko autoon lisä tehoa jos putkesta sahaa loppu pillin pois

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #708 : 04.08.11 - klo: 21.28 »
ei
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Neo RS

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #709 : 05.08.11 - klo: 22.55 »
huomasinkin autoa vielä työnnellessä että liikkuukin vain noin 5cm jonka jälkeen stoppaa. Ilman konetta liikkuu normaalisti Eli vika ei voimansiirrossa.. Ei Kai muuta kun uudet kytkinpalat ostoon ja testaamaan. Vauhtipyörän tapit ehjät.

Itellä osui kohdalle tälläinen... keskidiffissä oli kivi (todella pieni) välissä, auto ei rullannut kunnolla, kuin vähän., purin koko paketin niin kuvan mukainen kivihän sieltä löytyi..  :shocked:
http://imageshack.us/photo/my-images/593/250720112691.jpg/#

Poissa Hedgehog

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #710 : 08.08.11 - klo: 17.46 »
Mahtaako 18 koneen tilalle käydä muun merkin 15 Pannu?
Kiristä ne perk,,, pyörän mutterit ajon jälkeen.

Poissa Jerees

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #711 : 18.08.11 - klo: 19.35 »
Mitenkäs porukalla noi radiot toimii ? Itellä alkaa ajon aikana aina jossain vaiheessa reistaamaan eli saattaa jäädä kaasu pohjaan ja ajaa suoraan mettään. Ja kyse ei ole siitä, että olisi kantomatka loppunut. Eli onko vika patterikotelossa/virtakytkimessä niin kuin vähän arvelen lukemieni muiden kommenttien perusteella?

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #712 : 18.08.11 - klo: 20.03 »
joo sen patterikotelon ja virtakytkimen nakkaat sinne missä pippurikaan ei kasva.
pöö

Poissa Jerees

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #713 : 18.08.11 - klo: 21.45 »
Juu näin taidan tehdä.. Minkäslaista akkupakettia on porukka sitten ostanu ja miten virittänyt sen kiinni autoon? Failsafen aattelin samalla ostaa, että jos jotain pientä vinkkiä saisi miten kiinnittää ne autoon..

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #714 : 21.08.11 - klo: 19.35 »
Juu näin taidan tehdä.. Minkäslaista akkupakettia on porukka sitten ostanu ja miten virittänyt sen kiinni autoon? Failsafen aattelin samalla ostaa, että jos jotain pientä vinkkiä saisi miten kiinnittää ne autoon..
Melkein mikä tahansa vastariakku toimii ihan hyvin. Itsellä käytössä lrp 1600mah 6v nimh. Vaihtoehtona on myös li-fe akut, jotka ovat hieman kevyempiä.

Failsafea ei sen kummemmin tarvitse ihmetellä, siinä on pieni palikka, josta lähtee kaksi johtoa, toinen kaasuservon johtoon, ja toinen vastarin kaasu(2)- kanavaan.
Passiivista harrastelua

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #715 : 21.08.11 - klo: 23.12 »
Failsafeksi riittää kumilanka luistin ja kaasarin kurkun ympärille. Jos servo on vielä se kyoshon vakio, niin se ei jaksa kumilankaa paljoa vedellä. Osta siis parempi servo, esim. savöxin halvimmat 20-30e
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa r0ttis

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #716 : 18.10.11 - klo: 19.46 »
Ei kellää olis osina tällästä vekotinta? Tai no yks kpl ohjauspaloja tarvis ja sen tapin siihen... onko se nyt joku ohjaustanko niin sen päässä olevaan "pallonivelee" :)

Poissa 8ade8

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #717 : 30.11.11 - klo: 18.51 »
Mites pystyy kaasarin kiristää? Se pyörii .

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #718 : 02.12.11 - klo: 13.12 »
Mullakin on toi dbx. Vaikka 3 vuotta vanha hyvin toimii. Tässä talven aikana tilaan vähän optionia, pohjalevy, alumiiniset tukivarret, aka:n renkaat ja 2.4 ghz radiolaitteisto. Elikkä kunnolla kamaa. Ei oo mitään moittimista tosta autosta hyvin toimii.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #719 : 02.12.11 - klo: 20.39 »
Eli kyselisin miten on toiminut tuo Kyosho DBX?
Pystyykö ajamaan tätä Kyosho DBX:ää talvella ja vaatiko talvella ajaminen suurempia muutoksia?
Onko harkittava ostos?
Kiitokset vastauksista jo etukäteen.