Kirjoittaja Aihe: Kyosho DBX / DST  (Luettu 322212 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #780 : 19.02.12 - klo: 17.50 »
Ajattelin vähän tässä ja niin voisin ajaa sen sisään autotallissa ja kun laittaa tarpeeksi pitkän putken pätkän niin ei tulisi nuo sauhut sisälle.
Kun tuli tuo myös mieleen, tuo sama mitä ampperi sano.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #781 : 19.02.12 - klo: 19.50 »
Varovasti sitten tallissa. Jos tullut väärältä puolelta eli putken puolelta räplättyä autoa käynnissä, niin meinannut täju lähteä, jos on pöllähtänyt naaman suuntaan... Sielä tulee sitten ihan myrkkyä!
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa JVille

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #782 : 20.02.12 - klo: 02.46 »
No, on siinä eroa! Talvella et saa pidettyä sisäänajossa rikkaalla olevaa konetta tarpeeksi lämpimänä (90-100 asteen välillä), jolloin looputuloksena voi olla väljä kone sisäänajon jälkeen...

Varmaan +10 astetta saa ainakin olla, niin hommassa on jotain järkeä... Kannattaisi vähän tutustua nitrokoneisiin ja niiden sisäänajoon ennen kuin alkaa täällä antamaan mitä sattuu neuvoja.

Nitrokoneet on kyllä hyvinkin tuttuja. Enkö sanonut aivan saman kuin sinä hieman toisin sanoin. Luulisi jokaisen tietävän edes sen verran hankkiessaan nitrovehkeen että moottori ei saa käydä liian kuumana tai liian kylmänä tai aiheutuu lisäkustannuksia. Minun viestissäni oli nuo ohjearvot missä Kyöstin moottorit viihtyy hyvin.

Luetaan siis ne toisten viestit ennen kuin huudellaan. Ja ennen kuin joku kommentoi tuota vaatimaani perustietoa, niin mielestäni pitää ymmärtää perusteet moottorista. Liian monesti olen kuullut että mikä on hehkutulppa ja missä sellainen on? Jos joku esittää edellämainitun kysymyksen tapaisia, niin toki autetaan, mutta eiköhän silloin voi todeta että on tullut hankittua väärä laite.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #783 : 20.02.12 - klo: 16.36 »
Juu siis se kone on tuollainen http://www.hobbylinna.com/nitro-star-18ss-engine-with-pullstart-p-14687.html. Tietäiskö kukaan mikä tos on ''perus säädöt''. :huh:
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #784 : 20.02.12 - klo: 18.59 »
Nitrokoneet on kyllä hyvinkin tuttuja...

Annoit kyllä ihan hyviä ohjeita, ei siinä mitään.

Mutta ensimmäinen lause "ei siinä suurempia eroja..." ohjaa kyllä väärään suuntaan sisäänajon kohdalla. Sen verran se 25 asteen ulkolämpötilaero vaikuttaa, kun muutenkin moottori pitäisi saada rikkaalla (=viilentää konetta) riittävän lämpöiseksi.
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa JVille

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #785 : 20.02.12 - klo: 21.03 »
Myönnetään että tuli turhaan vähäteltyä asiaa liikaa. Kyllähän näissä moottoreissa olosuhteet vaikuttaa paljonkin, josta päästäänkin hyvin seuraavan vastaukseen koskien Nitro Star 18SS:n säätöjä.

Ohjekirjasta löytyy apua asiaan ja jos ohjekirja on hukassa niin tuolta löytyy http://www.hpiracing.com/instructions/instruct-18ss.htm Eli pääneula (HSN) 3 kierrosta auki ja alaneula (LSN) 1.5 kierrosta auki. Siinä valmistajan antamat ohjearvot. Näillä säädöillä et voi olettaa koneen toimivan vaan ovat ohjearvot mistä lähteä hakemaan säätöjä. Jokainen valmistaja ilmoittaa vähän omalla tavallaan sopivat säädöt: toiset ne missä kone on jo sisäänajettu ja toiset ne mitkä ovat suositellut ennen sisäänajoa. Tämän takia suosittelen laittamaan sisäänajossa säädöt vielä rikkaammalle. Noihin säätöihin 0.5-1.5 enemmän auki tai jopa rikkaammalle. Niin kauan kuin moottori kuulostaa 2-tahtiselta eikä 4-tahtiselta tiedät ettet ole liian rikkaalla. Sisäänajossa sopivilla säädöillä ei pysty ajamaan täydellä kaasulla, moottori todennäköisesti sammuu puolen kaasun jälkeen. Sisäänajon ensimmäisten tankkien kohdalla moottorin ei tarvitse "kestääkään" enempää kaasua. Moottori vain sammuu liiasta polttoaineesta johtuen, vauriota ei tapahdu.

Ja muista kun ruuvaat ensin nuo neulat kiinni, niin älä väännä tiukkaan kiinni ettet vahingoita neulaa ja tiivisteitä. Sitten kun alkaa tuntumaan vastusta niin neula on kiinni. Sitten koska kyseinen moottori ei D-sarjaan liity niin suosittelen kysymään kyseistä moottoria koskevat kysymykset tuolla http://rc10.fi/index.php?topic=36963.2400 ja alustaa koskevat kysymykset tässä ketjussa. Ja sitten vielä kerran kannattaa hankkia se infrapunamittari että tietää että kone ei käy liian kylmänä tai kuumana.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #786 : 21.02.12 - klo: 14.03 »
Kun ajoin ekan moottorini sisään niin ajoin niillä valmistajan antamilla säädöillä (molemmat 2,5 auki ja kone oli tuo vakio kone tässä)ja hyvin toimi kolme vuotta. :cheesy:
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #787 : 21.02.12 - klo: 17.56 »
Tota toimiiko tossa koneessa tuon dbx:än vakio moottorin kaasari tossa koneessa? Ja se 18ss tuli tänää kyl on hieno :grin:.

Nonii. Nyt tuli kokeiltua tota uutta mottia, mutta eipähän se vielä uskaltanu lähtee käymää.
Huomenna uutta kokeilua vaikka koko päivä =)
« Viimeksi muokattu: 28.02.12 - klo: 18.05 kirjoittanut vihku »
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #788 : 01.03.12 - klo: 13.19 »
Ajattelin tehdä pitemmän pohjalevyn. Kokonais pituus pohjalevyllä olisi 40.6 cm eli se olisi 6.3 cm pidempi.Että olisiko mitään toivoa toimia ja jaksaako kone kuljettaa sitten enään autoa ? :huh:
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa tomoi

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #789 : 03.03.12 - klo: 00.11 »
Tuli hankittua tollanen DBX:sä ja käyttöönotto keltakorvaltakin onnistui helposti. No oli siinä pieniä haasteita, jonkin kerran nyvittyäni käynnistysnarusta jäi naru täysmittaisena ulos eikä kelautunut sisään. Löysäsin kotelon ruuveja ja naru kelautui normaalisti, uusi hehkutus ja muutama repäisy eteisessä ja moottori käynnistyi. Hyvin hörspötteli tankinlisen tyhjäkäynnillä ja seuraavat kasi tankillista ajelin kävelyvauhtia pihatiellä kelin olessa nollassa. Siitä pikku hiljaa kierrokset moottorissa nousivat ja polttoainetta kului. Useamman tankillisen jälkeen ohjaamiseen hieman tottui ja vauhti sekä koneen kierrokset kasvoi. Kolasin pihamaalle oikein radan missä pääsin harjoittelemaan ajamista. välissä pistin vehkeen pannuhuoneeseen kuivumaan, muutaman päivän ja usean tankillisen jälkeen laite alkoi tekemään omiaan, ei totellut ohjainta ja ihmetelin mitstä on kyse. Ruuvasin esiin "vastaanottimen" mikä oli saanut kosteutta, kuivaus ja taas pelitti hetken, kunnes jälleen kerran ei tapahtunut mitään vaikka mitä ohjaimella teki, moottori kyllä kävi. Irrotin servot ohjaus ja kaasu jotka olivat saaneet kosteutta, sekä vastaanottimen, nyt ne ovat vielä kuivumassa. Huomenna testaan toiminnan ja aion jotenkin ne tiivistää, silikonilla tai teipillä. Seuraavaksi pitää opetella moottorin säätöä, huippua nää ensi kokemukset. :wink:

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #790 : 03.03.12 - klo: 09.50 »
Mää oon ainakin tiivistäny sillain että oon laittanu vesitiivisteteippiä kaikkien kansien väliin ja on pysyny kyllä hyvin kuivina.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #791 : 03.03.12 - klo: 18.38 »
Sain otettua muutaman foton.Pohjalevy on gunmetallia ja tukivarret ovat alumiinia jotta ne eivät napsuisi katki.Kuvassa on takaputki viritelmä.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa tomoi

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #792 : 03.03.12 - klo: 20.17 »
Servot toimi jälleen hienosti kuivuttuaan, kannet irti ja silikonia väliin. Näytti siltä että johdotusten kohdalta kosteutta pääsee helposti sisään, joten siihen kohtaan reilusti silikonia, teippauskin olisi varmaan toiminut. Aikas kuivilta näyttivät servon rattaat, no ne kestävät sen mitä kestävät. Jäisellä pihalla hieno ajella, vaikka pitoa ei ole yhtään.

Poissa rc-autolija

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #793 : 06.03.12 - klo: 13.46 »
Itselläni sama ongelma, että vastariin menee vettä ja lakkaa toimimasta. Kokeilin ohutta ikkuna tiivistettä ja pysy kuivana.
DST, Lazer ZX-5, Savage 3,5

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #794 : 08.03.12 - klo: 20.20 »
Vihku, kerro miten pillin viritys on toiminnut ajossa. Jos jo muutan sentin ulostulon pidennyt vaikuttaa moottorin käyntiin niin miten tuollainen 40cm sitten vaikuttaa.
Minulla on vaikeata uskoa että esim THE CAR autossa olis tällainen viritys  jollain :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #795 : 08.03.12 - klo: 20.59 »
Just pääsitä banneilta ja täällä taas kiusaat Kyosholla ajavia pikkupoikia  :grin:
DBX/DST on pihasuttausvehje jota kuuluukin vähän "viritellä"  :grin:
Vaikka onhan se totta ettei toi putki välttämättä helpota moottorin työtä.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #796 : 08.03.12 - klo: 22.14 »
Just pääsitä banneilta ja täällä taas kiusaat Kyosholla ajavia pikkupoikia  :grin:
DBX/DST on pihasuttausvehje jota kuuluukin vähän "viritellä"  :grin:
Vaikka onhan se totta ettei toi putki välttämättä helpota moottorin työtä.

jos tuo on viritellä niin kyllä nyt on sitten viritys mennyt todellakin nappiin.tuolla virityksellä vähennetään rutkasti tehoja ja kyllä sinun mika sen pitäisi tietää jo tässä vaiheessa.
jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #797 : 08.03.12 - klo: 22.16 »
No niinhän mä sanoinkin  :wink:
Mutta jospa siinä on vaan viritelty ulkonäköä ja fiilistelty.
Ei se niin vakavaa ole. Ja The Car.. hehe miten sekin tähän liittyy  :grin:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #798 : 08.03.12 - klo: 22.29 »
voisitko kuvitella että kaveri joka on ostanut the carin että sillä olis tuollainen viritys kiinni.
se oli vaan esimerkki mutta väitän että kukaan vähäkään tietävä ei laita mitään putken jatkeeksi mutta jostain syystä näinhin kyosho autoihin ne ilmestyvät.
viuhko voisi kertoa menikös auto kovempaa kuin kävely vauhti.
jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Raisu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #799 : 09.03.12 - klo: 07.26 »
Täysin ot:ta mutta minkä ihmeen takia Jerzircarrin pitää melkein joka Kyosho keskustelussa käydä mollaamassa ja haukkumassa sekä merkkiä että niitä ostaneita ihmisiä?
Mistä saa tälläisen pakkomielteen johonkin automerkkiin, en voi ymmärtää.
Ja jos se Kyosho harmittaa niin ei sitä koskevia keskusteluja ole pakko lukea :lipsrsealed:

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #800 : 09.03.12 - klo: 08.36 »
Joo kyllähän toi viritelmä tehoja laskee, mutta otin sieltä äänenvaimentimen sisältä sellasen suppilon jotta virtais ees vähän paremmin ja jerziccar1 kyllä se kulkee kuule aika lailla kovempaa kuin kävely vauhtia.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #801 : 09.03.12 - klo: 08.38 »
Täysin ot:ta mutta minkä ihmeen takia Jerzircarrin pitää melkein joka Kyosho keskustelussa käydä mollaamassa ja haukkumassa sekä merkkiä että niitä ostaneita ihmisiä?
Mistä saa tälläisen pakkomielteen johonkin automerkkiin, en voi ymmärtää.
Ja jos se Kyosho harmittaa niin ei sitä koskevia keskusteluja ole pakko lukea :lipsrsealed:

Kerrohan nyt mitä olen tässä mollannut.
Väitän että tuo viritys on kuollut yritys. Jos edes vähäkään tietää polttiskoneista jotain niin ei tuollaista viritystä ei edes harkita, ja sen takia kysyin että miten on tuo viritys toiminnut hänellä ja sekään kysymys ei sinua lämmittänyt vaan päätät itse kokeilla kyseistä viritysti sitten ja todeta että tuohan ei sitten toiminnutkaan.
Ongelma täällä forumilla on se että Ville 12v joka on ostanut ekan auton niin virittää autoon kaikkea mitä sylki tuo mennässä ja kehuu niitä täällä ja kaikki uudet kuskit/harrastajat uskovat tuollaisia juttuja ja asiat menevät pankin alle ja harrastus loppuu tähän. Onneksi minulla ei loppunut (aloitin -83) kuin tuli tehtyä alussa vaikka mitä mutta ne oppirahat on jo maksettu ja miksi pitää sitten muille opastaa väärin.
Itse sain ekan polttis auton vuonna -91 joten noista on minulla jokunen kokemus.
Edelleen kyosho on tehnyt maailman hienoimat autot mitä tämän maan päältä löytyy.
Jerzi

Lisään viellä
Kuinka monta kaveria luulet että tällä forumilla on jotka tosiaan tietää asioista jotain ja viellä kirjoittavat tänne.
Haluatkos tietoa Ville 12v joka on harrastanut 3kk tai kaverilta jolla on monen vuoden kokemus asiasta/aiheesta.
« Viimeksi muokattu: 09.03.12 - klo: 09.34 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa InfernoSP4

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #802 : 09.03.12 - klo: 12.52 »
otin sieltä äänenvaimentimen sisältä sellasen suppilon jotta virtais ees vähän paremmin

Kai tuossa Kyoshon putkessakin jonkinlainen paisuntakammio / resonassiputki -sydeemi kuitenkin on?
Sehän on 2-tahtikoneen tehojen elinehto. Nyt jos olet ottanut "sellaisen suppilon" tuolta pöntöstä pois, niin kuulostaa silti että siinä ei enää ole sitä paisuntakammiota ainakaan asian alkuperäisessä merkityksessä
olemassa...  Eli sen "suppilon" pois ottaminen voi leikata tehoa enemmän kuin pöntön jatkeena oleva putki.

Niin, jos tuo "paisuntakammio" on outo termi, niin asiaa voi opiskella vaikka tästä kohdasta
"2-tahtimoottorin pakoputkisto":

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pakoputkisto
« Viimeksi muokattu: 09.03.12 - klo: 12.56 kirjoittanut InfernoSP4 »
Traxxas Slash Platinum, Team Associated sc10, Losi 8ight 3.0

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #803 : 09.03.12 - klo: 13.07 »
otin sieltä äänenvaimentimen sisältä sellasen suppilon jotta virtais ees vähän paremmin

Kai tuossa Kyoshon putkessakin jonkinlainen paisuntakammio / resonassiputki -sydeemi kuitenkin on?
Sehän on 2-tahtikoneen tehojen elinehto. Nyt jos olet ottanut "sellaisen suppilon" tuolta pöntöstä pois, niin kuulostaa silti että siinä ei enää ole sitä paisuntakammiota ainakaan asian alkuperäisessä merkityksessä
olemassa...  Eli sen "suppilon" pois ottaminen voi leikata tehoa enemmän kuin pöntön jatkeena oleva putki.

Niin, jos tuo "paisuntakammio" on outo termi, niin asiaa voi opiskella vaikka tästä kohdasta
"2-tahtimoottorin pakoputkisto":

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pakoputkisto

Veikkaan että nyt kuin yrität opetalla näitä harrastelijoita niin saat myös roskaa niskaan.
Se suppilo siellä sisällä ei ole vaan siellä vaan sillä on merkitys miksi se on siellä. En ne sinne niitä turhaantahallan laita.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #804 : 09.03.12 - klo: 13.10 »
Mun mielestä se kartio siellä on vaan vaimentamaan ääntä mutta en ole varma (tässä kohtaa myönnän tietämättömyyteni)
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa InfernoSP4

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #805 : 09.03.12 - klo: 13.20 »
No joo, hyvä näitä näkökohtia kuitenkin on tuoda esille, koska ei tuo 2t-koneen pakoputkiston toiminta välttämättä ole kaikilla tiedossa. Mun pointti oli tosiaan se, että ei ne kaikki vaimentimen sisällä olevat osat ole vättämättä ainoastaan tukkimassa pönttöä vaan niillä voi olla joku muukin tarkoitus.

Voisinpa melkein väittää, että jos vaikka .21 -koon kisamoottorista ottaa pakoputkiston pois (jolloin mikään ei tuki pakokaasujen virtausta), niin tehot varmaankin puolittuvat. 4t-moottorissa tällaista efektiä ei tule.

Mutta voihan tuo Kyosho siltikin toimia ok eli ei nyt mennä putkisysteemiä heti kättelyssä teilaamaan!  :smiley: Ja kokeilemalla, yrityksen ja erehdyksen kauttahan sitä asioita oppii. Ja minusta on hyvä laittaa tänne rohkeasti juttua noista modauksista, vaikka niitä sitten välillä Jerzin ja mun toimesta kritisoidaankin.  :cheesy:
Traxxas Slash Platinum, Team Associated sc10, Losi 8ight 3.0

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #806 : 09.03.12 - klo: 13.27 »
Tuo on pihasuttausmalli, ei kisavehje joten eikö se ole ihan oikea peli kokeilla asioita.

Monesti valitetaan ku ollaan uusavuttomia eikä kokeilla juttuja itse ja nyt kun joku tekee niin sekin on väärin  :wink:

Asiantuntevia neuvoja voi toki antaa mutta oikealla tavalla (mikä sitten onkaan)

Polttis kilpa-autoissa käytetään 2 tai 3 kammioisia putkia äänenvaimentamiseksi.

Alunperin lienevät olleen 1-kammioisia. Kova ääni ja teho. Samalla tietysti kulutus.

Eli näissä uusissa putkissa on kerroksia vaimenatamaan ääntä kaiketi vähän samalla ajatuksella kuin tuo kartio tuossa Kyoshon RTR putken sisällä (erilainen toteutus, kalliimpi ja tehokkaampi)

Joku insinööri saa korjata asiavirheet, sillä en ole insinööri  :wink:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #807 : 09.03.12 - klo: 14.37 »
Olen kyllä kokeillut jo tuota putki viritelmää ja kyllä se hyvin kävi. Ja en ole kyllä kopioinut tällaista ideaa ja GT Warrior olen samalla kannalla että kokeilla saa :cheesy: :cheesy:.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa InfernoSP4

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #808 : 09.03.12 - klo: 14.47 »
Toki, toki, kokeilla saa ja monesti juuri kokeilemalla oppii parhaiten. Eikä näitä hommia muutenkaan kannata liian vakavasti ottaa (eikä meidän kirjoituksia), hyvä mieli on tärkeintä.

Mutta laitoinpahan nyt kuitenkin tuonne ylemmäksi tuon linkin, jos nyt joku tuntee halua paneutua 2t-moottorin pakoputken sielunelämään.  :cheesy:

Ja Kyoshoihinhan on erikseen myynnissä niitä virityspillejä joten voi hyvin olla, että tuossa orkkis putkessa ei edes ole oikeaoppista paisuntakammiotoa. Elikkäs se olisi siis vaan äänenvaimennin,  kuten GT Warrior epäilikin. 
Traxxas Slash Platinum, Team Associated sc10, Losi 8ight 3.0

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #809 : 09.03.12 - klo: 17.10 »
No onhan se toki perus tölkänpönttöä parempi mitä ne oli aikoinaan.
Kiitos 20 vuodesta!