Harjaton tekniikka tuli ja diffit suli
. Vaikka ei ole kuin 13.5 kone. Ja hajosi vasen etuvetarikin. Helvetin kalliita ne on metalliset marmoritiskillä, kalliimpia kuin skootterin osat :D. Olis melkein voinut seisottaa autoa ja tilata ulkomailta 3 racingin halvemmat mutta pakko se on saada nyt ajoon. Samalla tuli ostettua metalliset diffien ulostulot eteen ja taakse, metallitakavetareita ei ollut hyllyssä. Laskua tuli vähemmän maltilliset 2e vajaa 100 euroa
. Ihmettelen miten on ees viittitty laittaa autoon muovista noita osia.
Miten tuo diffi kannattaa säätää niin että kestäisi paremmin, ilmeisesti se oli sitten liian löysällä kun suli noin? Vakio säädöissä se oli, tai miten on sitten ajaessa aikojen saatossa kulunut. Ilmeisesti on hyvä idea tarkistaa ajoittain että ei ole löystynyt. Oli tossa melkonen askartelu jo ekan diffin kanssa kun kaivoi osat sulaneiden sisältä ulos ja kasasi pikku kuulat paikoilleen. Ekan kuulan pudottua lattialta, ärräpäiden jälkeen kuulan löydyttyä loppukasaus meni lattialla niin osat ei pomppineet enää pitkälle karkuun
No ehkä se taas tästä. Jos jollain on alumiinisia tai hiilikuitusia osia autoon mistä haluaa eroon niin heittäkää yksityisviestillä.