Olen toisen veneprojektin kimpussa nyt, kun oppirahat maksettiin kyoshon lambolla. Nyt dhl ilmoitteli lähetyksen olevan matkalla ja matkassa mukana:
MHZ:n c5000 (mystic) medium kokoisena ja miss geigon väreihin tarkoitus laittaa.
2x vetolaitteet
peräsin
flex akselit putklla
hiilikuituiset sisustat: moottoripukit, radioboxi +muut
Aluksi ajattelin laitella mekaniikan kuntoon, mutta melkein aloitettava miettimään moottoripuolta ja tässä tarvitsisin paljon apuja, toivottavasti liikenee.

Ajatuksena oli laittaa esim Lehnerin 2 x 1940/x - 1950/x koneet. Mahdollisesti tuosta voi +/- johonkin suuntaan mennä. Tarkoitus olisi kuitenkin saada huiput sinne 100 kilsan tietämille ja miksei ylikin. Oletetaan, että jos koneiksi tulisi vaikka:
lehner 1950/x:t ja nopeudensäädin heidän kauttaan, niin miten mä lähden laskemaan akkujen tarvetta ja moottorin tarkempaa speksiä esim 1950/5 tai 1950/8, kun ajoaikaa pitäisi saada minimissään 5 minsaa?
Jos jollain on ihan suora ehdotus moottori + esc + akut niin olisin todella kiinnostunut kuuntelemaan sen. Budjettina olen pitänyt moottoripuoleen (koneet, akut, esc) noin 1000 euroa, mutta ei oo ihan ehdoton.
Kiitoksia jo etukäteen!

niin ja jos projekti onnistuu, niin sitten kyllä varmaan upgradea tulee ja katin koko kasvaa sopivan manian iskiessä päälle :mrgreen: