Paikan päällä asioineena, palvelu riippuu kokonaan myyjästä. Kerran olin servoa ostamassa, niin eräs myyjä kysyi ensimmäisenä, että onko cenin auto, toisella kerralla jutustelin erään myyjän kanssa aika kehittynyttä keskustelua. Toisaalta kerran eräs toinen asiakas osti auton jota väitetiin varaston viimeiseksi, mutta oli seuraavasta päivästä lähtien ja pitkän aikaa nettikaupassa. Netissä tavarat halvempia kuin liikkeessä, eräällä kaverilla oli kommunikaattori taskussa, niin sanoi myyjälle tekevänsä tilauksen nettiin vaikka heti
. Ainakin olen nähnyt yhtä asiakasta autettavan kiltisti ja asiallisesti auton kanssa. Vertailevana kokemuksena on paikanpäältä Racingfactoryn ja Rc-pisteen todella asiallinen palvelu.
kimmor_86, kieliopista on foorumin säännöissäkin. Jos olet maksanut osista, ota yhteys kuluttaja-asiamieheen. Jos et ole, niin et niitä varmaan koskaan saakkaan vaikka maksaisit, etsi muista liikkeistä.