Kirjoittaja Aihe: NIKKINIMET  (Luettu 3607 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
NIKKINIMET
« : 30.06.08 - klo: 11.35 »
Onko mahdollista että ei ole mitään rajoitteita millä nikkinimellä tänne saa kirjoittaa. Jotenki tuntuu että tuo kekselijäisyys on tupannut hiukan mennä liian pitkällä.
Osui silmään viimeksi tuo ASSHOUL (mistäköhän tuokin on repäisty, niille jotka eivät ymmärrä englantia niin minä en sitä suomenna teille,menkää kysymään teidän vanhemmilta mitä se on) ja nimi ei viittaa mitenkään lajiin tai nimeen liittyvää.
Olenko liian nuuka tässä vai.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: NIKKINIMET
« Vastaus #1 : 30.06.08 - klo: 15.36 »
no kohtuus kaikessa. tuo nikki nimet tuppaa olemaan jo aika härskiä kamaa :undecided: . ne joiden nikit on kirosanoja niin voivat miettiä kahdesti miksi teki semmoisen nikin.

-RIKU
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: NIKKINIMET
« Vastaus #2 : 30.06.08 - klo: 19.52 »
Mulle osu silmää "Nege". jotakuta naurattaa... jotakuta ei...

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Vs: NIKKINIMET
« Vastaus #3 : 30.06.08 - klo: 19.54 »
sua ehkä naurattaa kun et tiedä mistä se tulee.
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Mika R

  • Vieras
Vs: NIKKINIMET
« Vastaus #4 : 30.06.08 - klo: 19.57 »
Eikös se ole johdettu kaverin sukunimestä

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Vs: NIKKINIMET
« Vastaus #5 : 30.06.08 - klo: 20.14 »
Jep kyllä vain
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: NIKKINIMET
« Vastaus #6 : 30.06.08 - klo: 20.22 »
Omasta mielestäni tuntuu aina kun teen jonkun nikin niin vähän ajan päästä tuntuu heti tyhmältä se. Aattelen jälkeenpäin että ois pitänyt tehdä parempi. Sama homma se ois siinäkin jos tekisin uuden.

Joo mutta ei sitä ihan liiallisuuksiin pitäs mennä.
Elikkä just noihin ASSHOULeihin.

Ja mitä tuohon negeen tulee niin omasta mielestä ei tuossa ainaskaan naurata eikä ole huono nikki (päinvastoin)
Ja kenenköään nikkiö en rupea itse haukkumaan ( kukaan ole haukkunut nyt, elkää väärin ymmärtäkö.)


|HN X2|Slash|

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: NIKKINIMET
« Vastaus #7 : 30.06.08 - klo: 20.31 »
Omasta mielestäni tuntuu aina kun teen jonkun nikin niin vähän ajan päästä tuntuu heti tyhmältä se. Aattelen jälkeenpäin että ois pitänyt tehdä parempi. Sama homma se ois siinäkin jos tekisin uuden.

Joo mutta ei sitä ihan liiallisuuksiin pitäs mennä.
Elikkä just noihin ASSHOULeihin.

Ja mitä tuohon negeen tulee niin omasta mielestä ei tuossa ainaskaan naurata eikä ole huono nikki (päinvastoin)
Ja kenenköään nikkiö en rupea itse haukkumaan ( kukaan ole haukkunut nyt, elkää väärin ymmärtäkö.)




Joo tuo NEGE on nege vaan eli hänen kutsuma nimi niin kuin on minulla tuo jerzi johon olen lisännyt hiukan maustetta päälle.
Voisi kuvitella että ei missään nimessä laiteta tuollaisia asshoul nimistä kehiin, olis kiva kuulla kaverin selitys asialle että mikä sai sinut just tuon nikin päähäs.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: NIKKINIMET
« Vastaus #8 : 30.06.08 - klo: 20.35 »
Jep

Tai yrittää vaan olla "kova"?

Ja sitten jotkut tekee myös nuita hölmöjä nikkejä voorumeille ja eivät käytä sitten välttämättä ees.

Oma nikki tuli ekasta polttiksesta...

Joo ja vielä lisäten että sen ois voinu jättää ostamatta!
|HN X2|Slash|

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: NIKKINIMET
« Vastaus #9 : 01.07.08 - klo: 00.02 »
Tai hauska?
Meikäläinenkin mietti melko kauan millä nickillä haluaa kirjoittaa vielä parin vuoden päästäkin, suosittelen muillekkin. Ajattelua kannatta harrastaa, niinkin pitkään kuin yön yli.
Asiattomuuksiinhan pitää puuttua foorumin kaikilla alueilla.
Jere M

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: NIKKINIMET
« Vastaus #10 : 01.07.08 - klo: 00.42 »
Kyllä kai saa laittaa sellaisen nickin jokaa kuvaa ihmistä itseään esim. ASSHOULin tapauksessa.  :wink:
Huehue

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: NIKKINIMET
« Vastaus #11 : 01.07.08 - klo: 07.50 »
sua ehkä naurattaa kun et tiedä mistä se tulee.
välttämättä kaikki eivät tiedä että tämän tyypin sukunimi onkin nege(vai miten se nyt oli :laugh:) Minä sain ainakin ihan eri kuvan mistä se tulee. olen pahoillani kun aiheutin näin paljon harmia.

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: NIKKINIMET
« Vastaus #12 : 01.07.08 - klo: 10.04 »
 :laugh:
Eipä tuo maailmaa kaada.
Tosiaan Nicki on suoraan kutsumanimestä joka on väännetty sukunimestä vuosien saatossa.

Sukunimi on Nerg josta kaverit aikoinaan väänsivät paremmin suuhun sopivan version.
On mukava huomata että se tuottaa myös hilpeyttä kansan keskuudessa.  :smiley:

Muita versioita oli Negr, Negrita, Negetys, Nergy, ym. ja viimeisenä ja pysyvanä Nege

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: NIKKINIMET
« Vastaus #13 : 01.07.08 - klo: 10.08 »
Kyllä kai saa laittaa sellaisen nickin jokaa kuvaa ihmistä itseään esim. ASSHOULin tapauksessa.  :wink:


Voihan se olla niinkin.

Mielummin keksis mukavemman nikin.

Ja silleen vois olla ettei ihan mitä vaan vois tehä, esim. just tollasta.
|HN X2|Slash|

Kössikenguru

  • Vieras
Vs: NIKKINIMET
« Vastaus #14 : 03.07.08 - klo: 03.17 »
-
« Viimeksi muokattu: 03.07.08 - klo: 04.56 kirjoittanut Kössikenguru »

Vs: NIKKINIMET
« Vastaus #15 : 03.07.08 - klo: 05.14 »
No niin,nimi sekoilut täällä ohi. Eli tuon ylemmän profiilin jos sais heivattua samaan paikkaan sen Aashoul -nikin kanssa,kun siihen tuli kirjotusvirhe.

Sen verran näytti yleistä pahennusta herättävän tuo nimi aashoul,joten päätin vaihtaa uuteen.

Toivottavasti uusi nikki kelpaa teille,nimi ainakin kuvastaa jollain tavalla tätä mun uutta harrastusta. :D
-

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: NIKKINIMET
« Vastaus #16 : 03.07.08 - klo: 07.23 »
Ei se nicci nimi miestä pahenna, tuo aashoul on sieltä kevyemmästä päästä mihin olen vuosien aikana foorumeilla törmännyt. Mulle se on aivan sama minkä joku laittaa itelleen niciksi, iteppä kantaa ristinsä siitä eteenpäin.

Tosin onhan se vähän epäkorrektia kun radalla joku huutaa: Hei Aashoul, nostatko mun auton radalle... saattaa herättää yleistä hilpeyttä tai pahennusta :grin:
Kylätason RC-kuski.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: NIKKINIMET
« Vastaus #17 : 03.07.08 - klo: 08.35 »
Jep...
Tuo tuli itsellekin mieleen kun radalla yleensä porukkaa kutsutaan tämän foorumin nikillä...
Toki jos haluaa nimekseen ääshoulin niin omapahan on valinta.