Mulla on ollut käytössä ny muutaman kuukauden. Tyytväinen olen ollut hankintaan. Muistia ja ominaisuuksia riittää.. Kamera on niin kauan hyvä kunnes koskee zoomiin. Sillon rupee kuva menee rakeiseksi. Musiikki ominaisuudet itelle riittävävät, plussana normi 3.5mm kuuloke plugi. GPS ei parhaasta päästä ole, mutta kaupungissa/maantiellä näyttää sentään auton kulkemaan tiellä ja oikeassa kohdassa... Mutta kun kokeilin joskus pyöräillessä tuota kepsiä matkan ja nopeuksien mittaamiseen niin pieleenhän se meni. Puhelimen kun tyrkkäs taskuun niin sillon meni gps sekasin.. Pyörän oma mittari näyti matkaa n. 7km, gps 400m. Liuku kansi myös hieman heiluu, mutta ei niin pajoa kun normi n95 mallissa.. Pelien grafiikka on tosiaan ihan ok, mutta niitäkin pystyy pelaamaan vaan muutaman kerran ilmaseks... Jos ei halua mitään ihmellistä kartta juttuja käyttää niin ei tarvii siirtää data yhtään. Sateliitit löytyy kohtuu nopeti kelistä ja paikasta riippuen. Sitten jos haluaa ääni opastuksen tarvii ilmeisesti siirtää dataa tai ainaki tyrkyttää lisää euroja nokialle. Alussa mun puhelin meni ihan täysin jumiin kun kuunteli musiikkia, sittemmin ei ole onkelmia ilmennyt.
Jotain kai unotu ja typoja tuli paljo tekstiin kun siskon läppärillä kirjoittelen... :|