Nyt on kytkimen asennus projekti takana päin, homma meni mielestäni aika kivuttomasti. Ennen kuin lähdin lyhentämään kampiakselia uudesta moottorista niin tein varmaan 10 mittausta että tulee varmasti oikean pituinen kierre osasta, ettei tarvitse heti tilata uuden tilalle uutta kampiakselia. Dremelin laikka terä hoiti erittäin hyvin hommansa eikä tarvinnut edes kierrettä siistiä yhtään kun sen verran tasaisesti katkesi, minulla ei vaan tällä hetkellä vielä ollut laittaa kuin 14t kello kiinni joka on varmasti jo tässä vaiheessa kyllä liian pieni mutta jos sillä ottaisi ekat testit. Moottori pukit sain muokattua evolvan vanhoista joihin piti vain yhdet reiät ja kierteet tehdä uudet, vielä sen verran matalalle menee noilla pukeilla moottori että 2 kpl 65x7x8mm alumiiniset korottimet täytyy ensi viikolla duunissa tehdä jolloin vauhti pyörä on juuri optimaalisella korkeudella pohjalevyyn nähden. Laitan huomenna kuvia tämän päivän tuotoksista.