Kirjoittaja Aihe: 2,4 GhZ  (Luettu 8126 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Munkki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 2,4 GhZ
« Vastaus #30 : 21.07.08 - klo: 11.34 »
No pitääkös ne vastarit olla samanlaisia?
♦ Traxxas Rustler VXL ♦ Tamiya TT-01 ♦

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: 2,4 GhZ
« Vastaus #31 : 21.07.08 - klo: 11.37 »
Kaikkien pitää olla 2.4G vastareita jos aiot 2.4 radiota käyttää. En tiedä onko se tuon tarkempaa esim. Futaballe Futaban vastarit...
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa Munkki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 2,4 GhZ
« Vastaus #32 : 21.07.08 - klo: 11.38 »
Ok, no varmaan fiksuinta juuri tuolleen että 1 radio jolla montaa autoa kykenee ohjailemaan kuin jokaiselle omat.
♦ Traxxas Rustler VXL ♦ Tamiya TT-01 ♦

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 2,4 GhZ
« Vastaus #33 : 21.07.08 - klo: 13.12 »
Mitäköhön varten ne muistipaikat on tehty tietokone radioille.. Ei todellakan tarvitse olla useita radioita ellei ole jotain erityistä syytä siihen, vastaanottimia voi osta useampia niin kaikissa autoissa samat vastarit mutta yksi lähetin, tulee huomattavasti halvemmaksi kuin ostaa kaikille autoille omat radiot.
- Tapsa

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 2,4 GhZ
« Vastaus #34 : 21.07.08 - klo: 13.18 »
Jep, ja vie vaan turhaa tilaa.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa Helberthos

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 2,4 GhZ
« Vastaus #35 : 21.07.08 - klo: 22.17 »
Apropoo! Tuli ostettua tuollainen Sanwan MX-3FHSS ohjainpaketti, mutta onko joku törmänny ylimääräisenä myytäviin vastareihin?? Oon yrittäny kyllä hakea eri nettikaupoista, mutta ei ole vielä vastaan tullut... Ohjain vielä paketissa odottamassa uutta lelua :)
Tamiya Mini Cooper, TT01
-Miksi miehet kuolevat ennen vaimojaan? -Koska he haluavat niin.

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 2,4 GhZ
« Vastaus #36 : 21.07.08 - klo: 22.54 »
Apropoo! Tuli ostettua tuollainen Sanwan MX-3FHSS ohjainpaketti, mutta onko joku törmänny ylimääräisenä myytäviin vastareihin?? Oon yrittäny kyllä hakea eri nettikaupoista, mutta ei ole vielä vastaan tullut... Ohjain vielä paketissa odottamassa uutta lelua :)

Olisko esim. tämä se, jota etsit ?
-Pekka

Poissa Helberthos

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 2,4 GhZ
« Vastaus #37 : 22.07.08 - klo: 18.29 »
Kiitos reittila!

Ei ole sama vastari mikä tulee paketissa.. Hmm... Luulis että toimis koska eivät myy mitään muuta Sanwan 2,4 Ghz ohjainmallia... Otetaanpa yhteyttä liikkeeseen!
Tamiya Mini Cooper, TT01
-Miksi miehet kuolevat ennen vaimojaan? -Koska he haluavat niin.

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 2,4 GhZ
« Vastaus #38 : 22.07.08 - klo: 19.11 »
Tuo vastari tulee M11/M8 lähetinmoduli/vastari-combossa mukana, mutta oletettavasti käy myös hankkimasi lähettimen kaverina. Kannattaa luonnollisesti varmistaa asia ensin myyjältä.

Edit: Korjattu kirotusvihreitä
-Pekka

Poissa Helberthos

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 2,4 GhZ
« Vastaus #39 : 24.07.08 - klo: 21.09 »
Tänään testasin Sanwan pakettia autossa ja täytyy myöntää että, enää en aio seota FM/AM-laitteisiin! Ei niin sitten mitään häiriöitä ja sai ajaa niin kauas kuin uskalsi, vaikkei enää nähny!  :grin:

Saa todellakin vastinetta rahalle!
Tamiya Mini Cooper, TT01
-Miksi miehet kuolevat ennen vaimojaan? -Koska he haluavat niin.

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 2,4 GhZ
« Vastaus #40 : 14.11.08 - klo: 04.58 »
Mitäköhön varten ne muistipaikat on tehty tietokone radioille.. Ei todellakan tarvitse olla useita radioita ellei ole jotain erityistä syytä siihen, vastaanottimia voi osta useampia niin kaikissa autoissa samat vastarit mutta yksi lähetin, tulee huomattavasti halvemmaksi kuin ostaa kaikille autoille omat radiot.

Radion muistipaikoissahan on se idea, että muistipaikka per vastari/auto, eli voit säätää
jokaiselle autolle omat säädöt ja tallentaa ne sit autokohtaisiin muistipaikkoihin, fiksua, eiks joo.

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

stimpson

  • Vieras
Vs: 2,4 GhZ
« Vastaus #41 : 14.11.08 - klo: 07.16 »
Eli jonkinlaisin pieniä ongelmia saattaa vielä olla....
Turha riskeerata eli pysytään kiteissä.

Vähän turhan kärkkäästi sanottu. Ei ne kiteetkään täysin ongelmattomia ole...

Itse olen ajanut 2 vuotta Spektrumilla ja tuona aikana ainoa ongelma on ollut, kun LRP:n hiilisäätimet eivät jaksaneet syöttää tarpeeksi virtaa mun servolle ja nopeat peräkkäiset ohjausliikkeet sammuttivat vastarin.

Hiilettömillä säätimillä ollut tasan 0 ongelmaa Spektrumin kanssa! Vastarilla ajettu jo toistakymmentä sade-erääkin, eikä mitään  ongelmia... Ja kun meikästä on kyse, niin on tullut kyllä pommitettuakin ihan riittävästi ilman ongelmia!  :grin:

Itse en kyllä kiteisiin enää koske...