Kirjoittaja Aihe: Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro  (Luettu 70738 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #270 : 15.09.03 - klo: 16.15 »
Lainaus käyttäjältä: "Toni"
Mika: Kuten on joskus tavattu sanoa, ilman foameja ei ole pakko ajaa.......... Niissä on pidon lisäksi sekin hyvä puoli, että ne pysyy vanteella ilman pikaliimalla läträämistä. + että ne voi ajaa ns. loppuun, tosin välitys muttuu aika lailla  :D


Joo, kyllä mäkin laittaisin foamit mutta niitä ei saa Superiin, ainakaan suoraan. HPI:n Superiin saa jenkeistä foameja vanteilla, mutta ne ei sovi FW04:ään (akselin koko eri). HPI:n Superiin saa lisäksi sovittimen jolla saa kiinni esim Serpentin, Fantomin ja Proceedin 1/8 eturenkaat. Vaatii FW04:n akselien vaihtoa aiempaan Superiin (FW03) jos meinaa saada sovittimet kiinni .. sen verran iso projekti ja kun osia ei oo suomesta joten ei oo jaksanut testata.

Poissa Lari.Y

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.sunpoint.net/~e28turbo
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #271 : 15.09.03 - klo: 17.24 »
Juu ne miun renkaat on  kyllä parhaat päivät nähneet ja pitäähän sitä olla eroa ammattilaisen ja amatöörin välillä  :)
Kyösti superkymppi - paljon menoa ja meininkiä

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #272 : 15.09.03 - klo: 19.50 »
No, en kyllä ole mikään ammattilainen, enemmänkin RC-eläkeläinen  :D

Nykyään ei taida edes saada foameja ilman vanteita, jotka vois duunata superin vanteille. Kaikki tulee valmiiksi liimattuina.
SC10 4x4

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #273 : 15.09.03 - klo: 22.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Toni"
No, en kyllä ole mikään ammattilainen, enemmänkin RC-eläkeläinen  :D

Nykyään ei taida edes saada foameja ilman vanteita, jotka vois duunata superin vanteille. Kaikki tulee valmiiksi liimattuina.


 :D Joo, ja jos saa niin sitten pitäs olla sorvit jne. Mutta jos joku tietää sopivan kokoset foamit Superin vanteille niin kertokaa ihmeessä
    Diameter: 2-3/16"  (55mm)
    Width:    1-3/16"  (30mm)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #274 : 17.09.03 - klo: 12.12 »
Jaa, eipä taida kellään olla tietoa foameista..

No, Superi on kuitenkin nyt kunnossa, kun sain shift cam holderin vaihdettua ja siten vaihdelaatikon uuden kytkimen "hampaan" edellisen poikkimenneen tilalle. Samalla laitoin viskokytkimen taakse ja uusin spur gearit 55 hammastuksella. Täytyy yrittää päästä testaamaan radalle vielä.

Lueskelin muuten RadioControlZonesta HPI:n Super keskustelua ja siellä kaverit varoitti kans "overpower" :sta .. eli käytännössä on todettu että .21 koon motit ovat liikaa radalle vaikka laittas autoon millaset foamit rata-autosta (esim serpent 1/8 ). Eli paras ratanopeus saadaan alkuun keskitehoisella .12 tai .15 motilla ja myöhemmin tehokkaammalla (kalliimmalla) sellaisella kun taidot  karttuu.

Uskoakseni tämä pätee muihinkin autoihin. Ja kuten aiemmin todettu parkkisajo ja drag racing ovat eri juttu (eli tehon maksimointi rulaa).

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #275 : 17.09.03 - klo: 13.04 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Lainaus käyttäjältä: "Toni"
No, en kyllä ole mikään ammattilainen, enemmänkin RC-eläkeläinen  :D

Nykyään ei taida edes saada foameja ilman vanteita, jotka vois duunata superin vanteille. Kaikki tulee valmiiksi liimattuina.


 :D Joo, ja jos saa niin sitten pitäs olla sorvit jne. Mutta jos joku tietää sopivan kokoset foamit Superin vanteille niin kertokaa ihmeessä
    Diameter: 2-3/16"  (55mm)
    Width:    1-3/16"  (30mm)


Jos oikein muistan, niin 1/8 -rata-autojen takavanteet on halkaisijaltaan hieman yli 50 mm ja leveydeltään 60 mm. Eli kahdesta tällaisesta rata-auton renkaasta saisitte täyden kierroksen renkaita halkaisemalla kyseisen foamin.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #276 : 17.09.03 - klo: 20.27 »
Katos, katos. Pitäs tsekata, kiitos vinkistä  8)

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #277 : 18.09.03 - klo: 11.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"


Kumma juttu.. miten sä muuten sait ton couplerin tohon eteen --> enemmän takavetoinen auto - FW04:ssä se ei tunnu mahtuvan kuin taakse..viilasitko ylimääräsitä pois vai kuinka? Onko hyvä?

Katkooko se vetarit takaa?

Joo, ei mersu ole dynamiikaltaan paras mutta ihan tyylikäs omalla tavallaan.


No se coupleri hankaili sen verran tankkia että muutama naarmu tuli coupleriin, mutta ei haitaksi asti. Ja piti lyhentää couplerin mukana tullutta akselia että mahtui paikolleen... Mulla on itte värkätty moottoripukki ja tuo coupleri ei mahtunut sen viereen taakse...

Kyllä vain mulla on nyt mennyt neljä kappaletta dogboneja takaa... ja mikä hauskinta niin ne on KIERTYNYT poikki sen kauluksen juurelta joka osoittaa kumminpäin vetari laitetaan paikoilleen... (GS 15 R:ssä on sittenkin voimaa?!?) Osasyyllisenä luulen olevan vetareiden katkeilemiseen wt10000 diffiöljy ~ lukkoperä...

Mutta eipä siinä mun superi ei ole koskaan ollut näin helppo ajaa ku se on nyt...

Takana jäykin vakaaja, edessä löysin vakaaja, iskareissa Schumacherin 80 silikoniöljyt, K-Zero V35 slicksit edessä ja takana.

kokeilin myös ilman vakaajia, mutta meni ajettavuus totaali pilalle...

Ai niin oletko Mika laittanut ohjaukseen kuulalaakerit?? sen vaihdelaatikon kytkinkellon laakerit ovat saman kokoisia ku tuonne ohjaus tolppiin menevät... itelläni on ja sai sanoa bye bye välyksille ohjauksessa ja tuli pikkusen herkkyyttä lisää ohjaukseen...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #278 : 18.09.03 - klo: 12.39 »
Lainaus käyttäjältä: "mascot"
Lainaus käyttäjältä: "Mika"


Kumma juttu.. miten sä muuten sait ton couplerin tohon eteen --> enemmän takavetoinen auto - FW04:ssä se ei tunnu mahtuvan kuin taakse..viilasitko ylimääräsitä pois vai kuinka? Onko hyvä?

Katkooko se vetarit takaa?

Joo, ei mersu ole dynamiikaltaan paras mutta ihan tyylikäs omalla tavallaan.


No se coupleri hankaili sen verran tankkia että muutama naarmu tuli coupleriin, mutta ei haitaksi asti. Ja piti lyhentää couplerin mukana tullutta akselia että mahtui paikolleen... Mulla on itte värkätty moottoripukki ja tuo coupleri ei mahtunut sen viereen taakse...

Kyllä vain mulla on nyt mennyt neljä kappaletta dogboneja takaa... ja mikä hauskinta niin ne on KIERTYNYT poikki sen kauluksen juurelta joka osoittaa kumminpäin vetari laitetaan paikoilleen... (GS 15 R:ssä on sittenkin voimaa?!?) Osasyyllisenä luulen olevan vetareiden katkeilemiseen wt10000 diffiöljy ~ lukkoperä...

Mutta eipä siinä mun superi ei ole koskaan ollut näin helppo ajaa ku se on nyt...

Takana jäykin vakaaja, edessä löysin vakaaja, iskareissa Schumacherin 80 silikoniöljyt, K-Zero V35 slicksit edessä ja takana.

kokeilin myös ilman vakaajia, mutta meni ajettavuus totaali pilalle...

Ai niin oletko Mika laittanut ohjaukseen kuulalaakerit?? sen vaihdelaatikon kytkinkellon laakerit ovat saman kokoisia ku tuonne ohjaus tolppiin menevät... itelläni on ja sai sanoa bye bye välyksille ohjauksessa ja tuli pikkusen herkkyyttä lisää ohjaukseen...


Hei makeeta kuulla, Mascot. Ens kesänä viimeistään otetaan Lari mukaan ja mennään ajamaan Tattarille kimpassa!

Joo, lyhentämällä Viskon akselia mäkin sain sen eteen mahtumaan, mutta kuten sullakin ottaa vähän tankkiin kiinni joten nyt kokeilen sitä uudeleen takana kun sinne mulla mahtuu hyvin Ossin LD:n kanssa. Tankki ei kuitenkaan kärsinyt vaikka vähän hankasi? Ok, täytyy kokeilla sitten itsekin vielä edessä.

Aika jäänä noitten vetarien kanssa. Ei ole mulla mennyt (vielä) vaikka mullakin wt10000 öljyä takadiffissä. Toinen universaali edestä kyllä.

Mulla on iskareissa Kyoshon wt800 :aa, varmaan suht samaa vahvuudeltaan kuin toi Schumin. Oiskohan mun slicksit V30, ens kesäks täytyy hommata vielä pehmeemmät tattarille. Mulla ei oo vakaajia ollenkaan, mutta eipä ole ole ollut viskoakaan; täytyy katsoa uudelleen kun pääsen radalle. Mikä kori sulla on, Supra?

Ohjauksessa mulla on tosiaan kuulat, samoin toi hiilikuituinen ohjauspala (steering plate) kuten radiolevykin (upper deck). Alusta on tyylikäs uus musta vakioalusta nykyisin vaikka se Kyosho logolla varustettu hard alu alustakin kyllä löytyy, se on vaan niin skraaduilla.

-Mika

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #279 : 18.09.03 - klo: 14.29 »
Oletteko koskaan vierailleet seuraavalla sivustolla:

http://homepage2.nifty.com/shunyosi/assemble_advice_superten_fw04.htm

Älkääkä sanoko, että se on jaappania, Altavistan käännöskone on sitä varten, että se muuntuu suunnilleen ymmärrettäväksi englanniksi.  :D
SC10 4x4

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #280 : 18.09.03 - klo: 15.43 »
Jeez, mulle ainakin tuttu juttu - myös englanniksi, kiitos AltaVistan  :D

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #281 : 20.09.03 - klo: 14.02 »
Mullahan on nykyjään HPI:n Porsche 911 Turbo korina ja maalattu melkein "Porsche racing yellow värillä" eli Humbrolin polycarb bright yellow sprayllä... ja muuten näkyy hämärässäkin.. ;) laittelen tässä viikonlopun aikana jonkun kuvan pirssistä näkösälle niin saavat arvostella...

kokeilin tuossa toissapäivänä Porschen Fashion Spoileria taakse, sellanen sentin korkuinen todella loiva ja pieni siipi, arvatkaas.. joka mutkassa perä karkasi alta, jarruttaessa auto pyörähti, kovaa loivaan mutkaan ja perä lähtee hyppimään ja lopulta spinnaus. Racing Wing takas about 4cm korkea, koko korin levyinen ja todella jyrkkä, ja niin alkoi Porsche mennä kuin raiteilla....

Mutta kuvia luvassa hetken kuluttua...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #282 : 20.09.03 - klo: 15.46 »
Loistavaa!

Tolla takasiivellä on tosiaan merkitystä etenkin takapään pidon kanssa, tossa Lambossa on kanssa suht hyvä takasiipi. Ostin pehmeemmät 25V kumit alle joita tosin en oo päässy testaa radalla enkä varmaan pääsekään ennen talvea  :(  Vois parantaa pitoa vaikkei foameja olekaan ..

LeMans Bemaria joutuu vielä odottelee kun edellinen tilaus meni puihin ..  :(  Mikäs olis hyvä väri - muu kuin valkoinen ?

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #283 : 20.09.03 - klo: 16.27 »
Noniin tässäpä muuan kuva...




Sori tuo surkean pieni kuvakoko ja huono laatu mutta en jaksanut 56k modeemilla siirtää kuutta puolitoistamegaista kuvaa... ois kestäny ikuisuuden...

siinäpä nuo hätäisesti otetut kuvat... Kaikissa kuvissa on tuo ISO Racing Wing paikoillaan laiskuuttani kun en viitsinyt ruuvata kahta ruuvia auki ja laittaa fashion spoileria paikoilleen... mutta jos joku haluaa tietää miltä näyttää pienemmällä siivellä niin http://www.hpieurope.com/graphics/parts/7513.jpg tuossa on harmaana sama kori pikku siivellä...

mika oisko joku metalli violetti mitään bemariin??
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #284 : 20.09.03 - klo: 17.55 »
Kaunis! Paljon hienompi tuolla isommalla siivellä. Tuo oikeata Racing tunnelmaa tuohon autoon! Hienon värinkin olet osannut ottaa!  :lol: Kaunis, etten sanois. *kateellinen*
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #285 : 20.09.03 - klo: 20.25 »
Timo (mascot),
tosi siisti! Keltainen sopii hyvin ja noi hopeiset vanteet. Jos haluut kokeilla, niin maalaa vielä ikkunat sisäpuolelta savulla, se tuo kummasti fiilistä lisää (Superissa on aika suuri ikkunapinta-ala).

(vrt. http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/en/14.jpg )

Mutta oikein hieno noinkin! Toivottavasti päästään tosiaan radalle joskus kimpassa. Toi isompi taka siipi on ihan omiaan tohon, enemmän tosiaan racing style.

Metalliväriä mäkin oon ajatellut ja violetti vois olla kyllä hyvä. Mistä sä hommasit maalit?

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #286 : 20.09.03 - klo: 20.39 »
Tuli tuosta savuväristä mieleen. (Varmaan ollut kysymys ennenkin, mutten haulla löytänyt.) Miten se oikein tehdään? Ihan suihkitaan tummempaa maalia ikkunoihin?
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #287 : 20.09.03 - klo: 20.59 »
jees, mä ostin humbrolin savuväriä ihan sprayna tieto-nikkarista. sitä ei sit kandee laittaa hirveesti, muuten tulee mustat lasit  8)

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #288 : 21.09.03 - klo: 20.27 »
Täytynee taas käydä morjenstamassa Tieto-Nikkarin äijiä jossain vaiheessa kun saa rahaa...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #289 : 21.09.03 - klo: 22.25 »
Ostin Oulun Pro-Hobbystä tuon keltaisen...

mulla on tuossa mersun kopassa Tamiyan Smoke X-19 akryylimaalilla ja kynäruiskulla tummennettu ikkunat, mutten porschesta ainakaan sillä tummenna kun se maali ei kuivu koskaan... ollut nyt jo puolitoista vuotta mersun ikkunoissa ja niihin on tarttunut aivan hirveesti pölyä ja sormetkin niihin vielä tarttuu...



Pitää varmaankin ens kesänä sorvata jollakin vehkeellä pyöreä jäähdytysreikä tuohon tuulilasiin ku ei viitsi ulkonäkö syistä koko ikkunan puolikasta irrottaa... ja lennokeista olen oppinut että moottori suojuksessa ilmanpoistoaukkoa pitaa olla 3x sisäänoton pinta-ala ja mielellään samalla linjalla sisäänmenon ja moottorin kanssa jotta ilma todella vaihtuu moottorin ympärillä. Mersusta puuttuu koko takalasi ilmanpoiston vuoksi

motti on nyt kolme varttikierrosta rikkaammalla ku normaalisti, mutta kulkee siltikin aika hurjasti...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #290 : 22.09.03 - klo: 08.33 »
Toi on kyllä tosi siisti.. harmi ton maalin kanssa. Mulla ei ole ollut ongelmia kuivumisen kanssa, tosin maalia on pitänyt vetää suht runsaasti, muuten tulee spray pullosta "pisaramaista" jälkeä.

Mä oon kanssa tehnyt Lambon tuulilasiin reiän ilmanottoa varten; kyllä se kesä kuumilla on ihan must etenkin jos ei ole flektiä.. se kyllä auttaa ihmeen paljon. Ootko kokeillu?

Mikäs on sun mielipide tosta mersusta radalla?

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #291 : 23.09.03 - klo: 00.09 »
tuota joo mersun kopalla oon ajanut vain Raksilan sähkötouring radalla ja parkkiksella... eli ei oikeestaan mitään hajua millainen se olisi oikealla baanalla.

Mutta sen voin sanoa että sähkisradalla mutkat oli aivan liian jyrkkiä ja välitykset autossa liian pitkät...

tosin viskokytkin ja kallistuksen vakaajat paransivat auton kääntymistä todella paljon


Unohin näköjään mainita edellisessä että mersusta on leikattu myös puolet tuulilasista pois, se vain tuossa kuvassa jää just tuon tuulilasin pyyhkijän taakse.... ;)

Olen myös harkinnut laminoida lasi- tai hiilikuidusta semmosen "ilmatunnelin" joka menisi tuulilasissa olevasta reiästä takalasissa olevaan reikään siten että moottorin kansi tulee "tunnelin" pohjasta sisään.... mutta saas nyt nähdä ehtiikö talvella, kun alettiin uutta 3D lennokkia suunniteleen ja rakenteleen...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #292 : 23.09.03 - klo: 09.24 »
katos, katos .. tollanen "ilmanottoaukko" voi olla aika kolee .. sinne vielä puhallin sisään vauhdittamaan tuuletusta .. mulla on toi visko nyt takana joten kääntymisefekti lienee päinvastainen kun veto on enemmän päällä edessä .. täytyy vissiin laittaa vakaaja eteen, no sen näkee.. tsemiä koneen parissa
-Mika

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
Moikka!
« Vastaus #293 : 23.09.03 - klo: 18.37 »
Nyt olisi ihan oikeetakin asiaa :P  Niin onko 280e liikaa tuosta autosta? Siinä on torg16 moottori ja superten on siis se auto. Enempää tietoa en ole saanut ainakaan vielä... Onko tuo FW03 vai FW04.Niin ja sitten siihen tulee mersun harmaa varmaankin DTM koppa ja sitten sininen laborgini.

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
....
« Vastaus #294 : 23.09.03 - klo: 18.42 »
En saanut laitettua kuvia... No se ainakin selvisi että se on FW03

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #295 : 23.09.03 - klo: 20.00 »
Joo, se HobbyLinnan Super on edellinen malli FW03 mutta varmaan ihan ok. Siinä on parempi yhteensopivuus HPI:n Superin osien kanssa (esim vanteet) käsittääkseni joka on plussaa. Varmaan suurin osa myös FW04 :n lisävarusteista sopii tohon.

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Re: ....
« Vastaus #296 : 23.09.03 - klo: 20.26 »
Lainaus käyttäjältä: "Alfa"
En saanut laitettua kuvia... No se ainakin selvisi että se on FW03


Katoppas huuto.netissä myynnissä oleva FW-04.
Kasaamaton ja nelitahtikoneella.
Tyhjä

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #297 : 28.09.03 - klo: 10.05 »
Vähän OT:tä taas ..

Mä oon pitänyt (ja pidän edelleen) tätä autoa super kestävänä mutta mistähän ihmeestä se lyhtypylväs hyppäs eteen testatessa parkkiksella :lol: ja sen seurauksena oikean takapyörän vetoakseli meni mutkalle  :!:  :!:

Ripustukset hajos samalla niin, että takatukivarsista ja niiden pillow ball :sta meni jengat .. mitään muoviosia ei kuitenkaan mennyt poikki ja iskaritkin säilyi ja teräsdiffit luonnollisesti otti mällin helposti vastaan .. no, nyt meni taas kasa osia tilaukseen, hitto

Onneksi ehdin väistää sen verran ettei osunut eteen tai sivuun .. Olis voinu mennä 15LD moottori + pakari, jotka tulee aika ulos sivusta ja ovat suojaamattomia kun LD makaa sivullaan eikä oo pystyssä kuten yleensä ..

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #298 : 28.09.03 - klo: 13.00 »
Onko kuvia? Ois hauska nähdä mitä kävi.

Niinhän siinä yleensä käy puidenkin kanssa kun ajelee... Puu seisoo 200 vuotta paikallaan kunnes päättää hypätä naisen ohjastaman peruuttavan auton alle ahtaalla pihalla...

Oliko paljonkin vauhtia törmätessäsi?
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #299 : 28.09.03 - klo: 15.10 »
heh .. no ei nyt varsinaisesti jossen erikseen ota mutta ei se taida sen arvoista olla .. kun saan sen Lehdon LeMans BMW LMR korin ja viritettyä sen tohon autoon niin sitten voisin pari kuvaa laittaakin, on se sen verran veikeä toi LD kun bensatankkikin tulee ylemmäs kuin moottori.

En mä vauhdista tiedä mutta kai sitä riittävästi oli, ehkä joku 60 km/h, auto kuitenkin painaa tasan 2 kiloa täydellä tankilla joten kyllä siitä aikamoinen kolaus syntyy  :wink: