Kirjoittaja Aihe: Polttistouring-auto  (Luettu 2726 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Polttistouring-auto
« : 17.05.03 - klo: 18.57 »
Eli tänne nyt voi sitten laitella kaikkea mikä liittyy polttisturisteihin! kun nyt sähköilläkin on oma niin miksei polttiksillakin.



Itse asiaan. Minä olen hankkimassa polttisturistia, enkä ole varma kumpi kannattaisi ostaa. olen nyt kahen vaiheilla, Mugeni olis merkki, mutta minulle on nyt tarjottu MSX3:sta ja MTX2:sta, kannattaako suoraan vaan marssia kauppaan ja ostaa uusi MTX3:nen?

Olen aloittemassa polttiksien osalta, joten en tiedä vielä kovin paljoa polttiksista. Olen kyllä koulussa opiskellut Kone/Moottorikurssia kaksi vuotta ja sielta sain aika paljon neuvoja ja ensi vuonna jatkuu taas kone/moottorikurssi, sanoin että voin heivata sinne RC-polttiksen muitten ihmeteltäväksi!

Asiaa voi laittaa 1/5, 1/8 ja 1/10 polttisturisteista.

Mikä on muuten suosituin polttisturisti?
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Polttistouring-auto
« Vastaus #1 : 17.05.03 - klo: 19.03 »
Kyoshon pureten on aloittelijoiden keskuudessa yksi suosituimmista ellei suosituin polttisturisti.
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Polttistouring-auto
« Vastaus #2 : 17.05.03 - klo: 19.10 »
nyt en ole hakemassa alphaa koska mulla on siitä kokemusta sähköversiona, olen saanut tarpeekseni kyohoista kahden vuoden aikana. piste!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa testi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Polttistouring-auto
« Vastaus #3 : 17.05.03 - klo: 19.11 »
Jos marssit kauppaan ostamaan uutta mtx-3 niin se maksaa 680 € ja siihen tietenkin tarvitset startti laatikon , hehkun + laturin , tankkauspullo , kakkua ,radiot ym ym . Tulee aika kalliiksi . Jos saat jostain ostettua mtx-2 edullisesti niin osta ihmeessä . Mtx-2 ja mtx-3 ero on viriosissa , mtx-3 on vakiona aika
paljon viriosia , tosin kummassakin on sama kone ja sama pilli . Toinen mikä kyseisessä autossa miellytti minua on sen käynti ääni , siinä on erittäin tiukka "nuotti" ja jos vertaa sitä esim gs15r niin gs15r kuulostaa ihan nuhatuiskulta missä ei ole muutenkaan mitään tehoa .
Näin on .

Poissa testi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Polttistouring-auto
« Vastaus #4 : 17.05.03 - klo: 19.42 »
Se mikä 1/5 on hyvää on se koko , ruuvit ja kuusiotkin alkavat olla sopivan kokoisia mitä ei saa niin helposti solmuun kuin 1/10 autoissa .  Tässä "pieni"vertauskuva :

1/5 monsteri olisi muuten aika jees  :shock:
Näin on .

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Polttistouring-auto
« Vastaus #5 : 17.05.03 - klo: 19.48 »
laitas tohon vielä zeta rinnalle niin johan alkaa näyttää koko eroo!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa testi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Polttistouring-auto
« Vastaus #6 : 17.05.03 - klo: 19.50 »
Otan vielä kuvaan mukaan 1/10 touring . Odottakaa hetki .
Näin on .

Poissa testi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Polttistouring-auto
« Vastaus #7 : 17.05.03 - klo: 19.58 »

Pitäisi pyyhkiä isommasta autosta talven jäljiltä olevat pölyt .
Näin on .

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Polttistouring-auto
« Vastaus #8 : 17.05.03 - klo: 20.02 »
kannattaa laittaa noi kivat tonne RC-galleriaan, jotta ne säilyis!!


on muuten ihan_sika_makee peli toi 1/5

paljonko se muuten kulkee!

menee varmaan pullollinen pitoainetta renkaisiin kerralla! :mrgreen:
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa testi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Polttistouring-auto
« Vastaus #9 : 17.05.03 - klo: 20.04 »
Yksi loctite super attack pullo per rengas  :mrgreen:  no ei sentään mutta yksi pullo ei riitä .
Näin on .

Poissa Maajussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Polttistouring-auto
« Vastaus #10 : 17.05.03 - klo: 20.35 »
Siinä on autolla kokoa. :shock:  Paljon on pituutta ja leveyttä? Onko tuossakin ihan servot mitkä hoitaa ohjauksen ja kaasuttamisen?

Missä muuten tuollaisella voi ajaa? Ei varmaan riitä lähi parkkipaikka ajopaikaksi?
| HoBao | STS |  JR | Futaba | Medial Pro

Poissa testi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Polttistouring-auto
« Vastaus #11 : 17.05.03 - klo: 21.43 »
40 cm leveä ja noin 90 cm pitkä nämä mitat  ilman koria .
Näin on .

Poissa Tatti

  • Veteraani
    • Profiili
Polttistouring-auto
« Vastaus #12 : 17.05.03 - klo: 21.52 »
Veikkaisin että voi ajaa vain moottori-tiellä... :mrgreen:
Onkos siinä nelari vaiko 2-tahti?

Poissa Karibo

  • Jäsen
    • Profiili
Polttistouring-auto
« Vastaus #13 : 17.05.03 - klo: 21.54 »
No on joo ihan järjettomän iso.

Laita ton viereen vertauskuvaksi joku loogisempi esine, kuten: Kännykkä tai kynä.

Voikko näyttää ton ilman koria?
"Radio Control"

Poissa testi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Polttistouring-auto
« Vastaus #14 : 18.05.03 - klo: 16.59 »
Kone on ihan normaali 2-tahtari elikkä bensassa säästää jo jonkin verran ( 95E-98E ) . Koneen iskuntilavuus on 22 cc . Polttoaine säiliöön menee 7 dl kakkua elikkä ihan riittoisa .

Juu autossa on ihan "normaalit" voimaservot , ohjaus servoa on mallia mega jumbo vääntää 42 kg-cm / 582 oz-in ja nopeutta on 0.12 s / 60 astetta ja jarru servot ehdin jo asentaa toiseen autoon mutta pitää ostaa jotkut voima servot ( olisin ostannut ne täältä foorumista mutta kun kukaan ei myynnyt niin hain kaupasta uudet ).
Näin on .

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Polttistouring-auto
« Vastaus #15 : 18.05.03 - klo: 17.18 »
kommentoimatta 1/5:ia sanosin että MTX-2 ennemmin kuin MSX-3.

tuo mtx-2 on sentään kilpailukykyinen tourinki, jos aihe pidetään kilpakalustossa eikä leluosastossa.
---

Poissa turilas101

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Polttistouring-auto
« Vastaus #16 : 18.05.03 - klo: 17.21 »
Tommonen olis pirun miehekäs peli, nuo pitää jo aika miehistä kakstahtisen meteliäkin, peltistä ja vihasta ääntä. :) Ajamaan en oo tuollasta päässyt mutta nähnyt, siinä on jo tunnetta kun tommosella päästää menemään pitkässä vinossa loivaa mutkaa...

Ajoaika taitaa olla aika pitkä, noissa joissakin jopa tunnin verran yhdellä tankilla?

Ainakin kone on varmasti helpompi säätää ja käyttää kuin pikkukoneet, eikä sammu kovin herkästi.

Onhan noita 1:6 Buggyjakin esim. Hobby Peoplessa sillä Zenoahin koneella, kyllä olis mukava vehje mutta tarvii aika ison radan / pihan.

Poissa Kerminator

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.welho.com/jahpola/
Polttistouring-auto
« Vastaus #17 : 18.05.03 - klo: 23.48 »
1. Uusi auto=> tarttet startteria ja kaiken laista pikku sälää.

Mugenin manuska ei ole kaikista mukavin. Lisäksi Mugenin kasaaminen on pikkasen vaikeampaa kuin Kyoshon. MTX-2 manuskasta puuttui kaikkea pientä... Kuten kuinka monta shimmiä pitää laittaa kytkimen ja pioneiden väliin. Maksoi allekirjoittaneelle spurgearit. Sitten meni järki kiroillessa koneen ekassa startissa(perus säädöt päin tervettä), sitten kytkin oli eri mieltä. Joskin Tony Raikas antoi kyllä heti tähän hyvät vihjeen joten se ei kauan ollut ongelmana.

2. Mitä tulee mtx-2/3 ja msx-3 malleihin niin msx-3 on perus touring jossa on kohtuu hyvät perus säädöt, kardaaniveto. Enemmänkin eka polttis/piha sudittelu polttis. Mtx-2/3 on hihnavetoinen, lähes tulkoon täydellisellä alustan säätömahdollisuudella oleva kisa kuntoinen polttis masiina (mtx-2, mtx-2 pro, mtx-3 on kaikki tarkoitettu polttis rata kilpailuihin siten paljon viri osia, säätöjä, vapaa koneen ympäristö jne)

-Jykä
Project A
Asso NTC3 RB Concept X12