Kirjoittaja Aihe: Nolojen tilanteiden (RC) mies  (Luettu 27317 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (rc) mies
« Vastaus #60 : 19.11.03 - klo: 21.03 »
lähetin saman vahingossa 3 kertaa! :oops:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #61 : 23.11.03 - klo: 00.19 »
Pistetääs yks "hauska" juttu omilta mopoajoilta.

Parilla naapurin pojalla oli 4-veto sähköcrossarit ja toisella oli sitte motocross-pyörä. Noh tiellähän se sillä motocross-pöyrällään ajeli. oltiin sitten yks päivä (talvella) kolmestaan läheisellä luistelukentällä noilla rc-crossarilla ajelemassa ja tää toinen kaveri sitte oli tietenki sillä motocross-pyörällä liikkeellä. Mulla ja sillä kolmannella kaverilla oli mopot ja niillähän me oltiin sitte sinne kentälle ajeltu. Aikamme ajeltiin sitte niillä sähköcrossareilla siinä kentällä, koska kukaan ei ollut silloin luistelemassa siellä. Noh, virrat lopahti aikanaan kaikista mukana olleista ajoakuista ja jäätiin vielä mopoilla pyöritteleen siihen kentälle. Noh just sitte oltiin siitä lähdössä, kun huomattiin, että poliisit on tulossa sitä ainoaa tietä, mitä pitkin pääsee sieltä kentältä pois. Noh tää motocrosspyörällä ajellu kaveri pääs yhtä metsäpolkua pois siltä kentältä, mutta eihän mopolla perään päässy. Poliisit pysäty siihen ja mulle ja kaverilleni urputtamaan, että ei pojat tuo kenttä mikään mopoajorata oo, eihän sinne kukaan ensinnäkään uskalla tulla luistelemaan kun te rälläilette noilla mopoillanne kenttä ympäriinsä. Itse menin vähän sanattomaksi, mutta kaverihan laukas, että heti oltais lähdetty pois jos joku ois ollu luistemaan tulossa. Eihän ne poliisin mäntit sitä tietenkään uskonu ja siitähän tuli sitte hirveä väittely kaverin ja niiden poliisien välille. Aikansa väittelivät siinä ja kun kaveri ei antanut periksi, niin poliisit kyllästy väittelemään tilanteesta. Noh sitten ne tietenki alkoivat ihmettelaan, että miks kaverillani on reppu selässä, johon kaveri vaan, että radio-ohjattava hällä tässä repussa vaan on. Siitäkö ne poliisit sitte innostu. Melkein alkoivat jo sakkolappua kirjoittaan, kun siihen tuli yksi tuttu poliisikomissario paikalle ja kysy, että mitäs täällä on tapahtunu. No selitetiin tilanne ja se pelasti kaverin siltä sakolta. Tää tuttu poliisi nimittän sano siinä ettei tällä meitä kuulustelleella poliisipartiolla ole mitään todisteita tään sakon kirjoittaiseen. Se sakko ois tullu siitä kentän kiertämisestä mopolla ja julkisella paikalla rc-autolla ajamisesta, mutta kun me oltiin jo keretty poistua kentän alueelta ennen tään poliisiparton tuloa, niin ei ne sitä ois voinu varsinaisesti todistaa... Niimpä tää tuttu poliisi sai tään paikalla olleen partion puhuttua ympäri. En muista, että uhkasiko se tehdä virkavirheestä ilmoituksen, jos se sakko kirjoitetaan tai jotain... Tää kaverin ja niiden poliisien välillä ollut sanaharkka ois osaltaan tietenki vaikuttanu siihen sakkoon... Nolotti vähän jälkeenpäin....

Tosin kuultiin siten, että tää meidät pysäyttänyt partio ois luultavasti joutunu tilapäiselle pakkolomalle, jos niistä ois tehty virkavirheilmoitus.  Olivat vähän liikaa mokailleet aiemmin ja kun vielä vanhempi komissario ois tehny virkavirhe-ilmoituksen, niin pakkoloma ois ollut (kuulemma) tiedossa...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa Juhana

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/koti/2fast2rc
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #62 : 23.11.03 - klo: 12.39 »
Joo pitää tääkin kertoo

Ostin kesällä (käytetyn) Asson TC3 Team auton ja kun sain sen paketista ajokuntoon ja lähin ajaan niin vetelin kotitiellä hanat tiskis eteenpäin kun yht äkkiä toinen eturengas rupesi vempattaan ja autoa ei pystynyt ohjaamaan. Ei tuossa vielä mitään sillä naapurin setä ajeli pyörällä vastaan ja jyräsi suoraan mun hallitsemattoman assoni päältä. Itse rytäkässä ei hajonnut mitään, mutta autosta oli vissiin postissa murtunut etuiskarin tuki ja se hajosi lopullisesti kovassa vauhdissa siitä se hallitsemattomuus! :cry:
Xray

Poissa Jeedeuz

  • Jäsen
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #63 : 01.12.03 - klo: 17.09 »
No mokia on monia, mutta tässä muutama....

Olin kahden kaverini (blenheim ja Janne) kanssa ajamassa koulun pihalla RC autoilla (ultima st, QRC snake bite ja pure ten alpha). Heti kun sain auton käyntiin lähdin ajamaan puolikaasulla ja ajattelin että sais lämmitettyä ultiman motin, mutta kun koitin kääntää (noin 7 metrin päässä) totesin vain että se ei käännykkään. Nopea vilkaisu ohjaimeen kertoi kaiken (punainen valo). Koitin juosta autoni kiinni ja pidin koko ajan jarrua pohjassa, mutta sehän meni päin koulun seinää. Äkkiä sammuttamaan vain ja tutkimaan vaurioita. Ei siinä hajonnut mitään, mutta pohjalevy taittui sentin verran kuperaksi (siis auto lyheni sentin) joten ei voinut enää korilla ajaa. Patterit vaihtoon ja ei kun ajamaan.

Esittelin autoani kolmelle kaverille ja ajattelin näyttää miten se hyppää semmoisesta kuopasta ylös (oikeastaan autoramppi), mutta sinne joutui pudottautumaan joten auto kääntyi hieman ja koska on takaveto niin kääntyi vielä vähän lisää. Juuri sillä puolella jonne auto kääntyi oli betoninen kaivon kansi.... siihen auto paukautti niin että tukivarsi meni poikki ja puskurilla syvät viillot.

Olin blenheimin kanssa ajamassa koti nurkilla ja näin että auto tulee joten ajoin tiensivuun, mutta kuski näytti siltä kun olisi voivotellut että tuollaisilla leluilla leikkii näinkin isot "miehet" (olen noin 183cm) ja ajattelin näyttää sille että nämä eivät ole leluja joten lähdin kiihdyttämään auton rinnalla risteystä kohti ja koitin jarruttaa, mutta autohan ei pysähtynyt vaan jatkoi matkaa täysillä kierroksilla. Oikealta tuli auto ja teki suunnilleen äkkijarrutuksen juuri ennen kun osuisi autooni, mutta ei ihan. Autoni kävi vain kääntymässä tien toisella puolella ja ajoi kierrokset täysillä takaisin samalle puolelle tietä kuin minä olin sitä kohti juoksemassa ja se osui lamppu pylvääseen ja lopultakin pysähtyi. Autolle ei ollut käynyt kuinkaan, mutta vikaa ei enää ollut :?:
Life is so hollow.... without RC.....!
 http://koti.mbnet.fi/justus15/

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #64 : 01.12.03 - klo: 20.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Jeedeuz"
Olin blenheimin kanssa ajamassa koti nurkilla ja näin että auto tulee joten ajoin tiensivuun, mutta kuski näytti siltä kun olisi voivotellut että tuollaisilla leluilla leikkii näinkin isot "miehet" (olen noin 183cm)


Mä oon 188.5cm  :mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #65 : 02.12.03 - klo: 17.37 »
mä 285cm   :twisted:

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #66 : 02.12.03 - klo: 17.41 »
Mitä väliä sillä on kuinka pitkä on?

Laittakaa sille oma topic jos se on noin tärkeetä?

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #67 : 02.12.03 - klo: 22.24 »
:mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #68 : 02.12.03 - klo: 22.41 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Mitä väliä sillä on kuinka pitkä on?

Laittakaa sille oma topic jos se on noin tärkeetä?


Aivan... Sitäpaitsi, jos joku alkaa pokkana väittään, että on 285cm pitkä, niin eipä sitä ihan hevillä (eikä kyllä rokillakaan tai klassisella tms. :wink: :lol:  ) uskota... :lol:  :mrgreen:  Sitäpaitsi ei sillä oo mitään, ainakaan suurempaa tr....sek...aalista merkitystä... :mrgreen:
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #69 : 10.03.04 - klo: 22.25 »
Laitampa  muutaman oman kommeluksen tai nyt jotai...

Olin tänä talvena kaverilla käymässä ja ajeltiin PureTeneillä sillä oli sähkö ja mulla polttis. Mä lähin käynnistelee mun polttista ja ku sain sen käyntiin ja lämmittelin siinä pihalla vähän autoa (joka ei meinannu toimia pakkasen takia) ootin et kaveri tulee ulos sitten ku olin lähössä auto tielle niin raktori ajaa ohi ja kun huomaa mun auton nii kattoo silmät pyöreinä ja meinaa ajaa ojaa. Sitte me vaa ajeltiin illalla... Samana iltana jäi vetokäynnisimen naru käteen joka ei ole vieläkään korjattu mut eiköhän tällä viikolla tule korjattua sekin.


Tämä tapahtui uuden vuoden jälkee tänä talvena kanssa. Olin ajelemassa saman kaverin kanssa mutta sillä ei ollut autoa mukana eli se katto ku mä ajoin. Sain joululahjaks PureTenii tehopillin ja kun se saatiin asennettua nii kokeilemaan. No kaikki meni hyvin kunnes kävin kääntämässä ja kaasu pohjaan heti ku oli käännetty. No autohan lähti piirtämään mukavasti koska siinä kohdassa oli liukasta. Suoraan jää "möykkyyn" ja siitä katolleen. No minä juoksin äkkiä katsomaan mitä kävi ja tuloksena oli etu tukivarsi poikki ja antenni putki kanssa...

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #70 : 13.03.04 - klo: 12.55 »
tämä on pakko kertoa.

nopari alkoi pätkiä torpassa. menin kotiin vaihdoin akun ja kokeilin autoa se toimi. seuraavana ammuna heräsin aikaisin ennen kisoja. otin noparin liittimet pois ja katsoin noparia, sitten laitoin sen takas, mutta liitin meni väärin päin, eikä sen takia auto liikkunut, luulin ettt nopari oli rikki. seuraavana päivänä menin hiekkaharjuun etsii vikaa. kerkesin jo ostaa noparin sekään ei toiminut. niinpä päätin vaihtaa liittimen okein päin. kas kummaa auto toimii

mitä opimme muista aina laittaa liittimet oiken päin :mrgreen:

vika oli ,että akusta oli johdot huonoon kuntoon  

onnea tässä oli että vanhemmat maksoivat uuden ja paremman noparin :wink:

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #71 : 13.03.04 - klo: 16.46 »
Eilen ajelin HoBaolla,ja siinä samalla käyttelin lämpömittaria ja ruuvimeisseliä.
Koska lämpömittari ja ruuvimeisseli olivat ikävästi tiellä,jätin ne auton takakontin päälle.
Lopetettuani ajot unohdin ne kokonaan,ja samassa isäni lähti töihin autolla,jonka päällä tavarat olivat.
Aamulla äitini näki erään miehen,joka noukki postilaatikkojemme vierestä jotain tavaraa,eli jonkin "hopeisen tupakkarasian" sekä ruuvimeisselin.
Siinä vaiheessa alkoivat hälytyskellot soida,ja muistin tavarani jotka olin jättänyt auton päälle!
Ne olivat tippuneet tien varteen auton päältä!
Mies oli noukkinut tavarani,ja lähti pyörällä pois!
Hetken siinä panikoin,ja sitten ei muuta kuin autolla perään..........kylällä tavoitimme miehen,jolta kysyin hopeista koteloa sekä ruuvimeisseliä,ja äijältä sain tavarani.........paitsi itse lämpömittarin,jonka arvelin jääneen takkini/housujeni taskuun,joten en sillä vaivannut enää miestä.
Mies ei muuten ollut mikään varas,vaan vanha ukko joka oli viemässä kamojani poliisiasemalle.
Kotona en sitten löytänyt mistään mittariani,joten päättelin seuraavasti:
A: Olin laittanut lämpömittarin ja kotelon erillisenä auton päälle,ja koska en kysynyt äijältä itse mittaria,hän ei maininnut siitä mitään.
B:Äijä pölli sen :mrgreen:
C:Lämpömittarini makaa jossain tienvarressa.......
D:Lämpömittarini löytyy pyykkikorista ja maailma pelastuu :mrgreen:

Nyt kun jälkeenpäin asiaa mietii niin................aaaaarrrrrrrrrrgggggghhhhhhhhh,kyllä ihminen voi olla tyhmä,jos olisin vain kysynyt äijältä itse mittaria olisin hyvinkin voinut saada sen takaisin,ja säästänyt 45€.

Nyt täytyy vain toivoa,että mies joko kiikuttaa sen poliisiasemalle tai älyää,että se kuuluu minulle ja tuo sen takaisin,ja tunkee vaikka postilaatikkooni.
Mutta jos en sitä takaisin saa,niin isäni on onneksi (tietyin ehdoin) lupautunut maksamaan uuden,eli Iso-Hepalle tulee uusi tilaus :mrgreen:

Seuraavana käytän hihnaa,joka tulee lämpömittarin mukana,eli pistän sen ranteeseeni roikkumaan............."Tyhmyys ei tule lämpömittari ranteessa"

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #72 : 08.04.04 - klo: 22.21 »
Jes! Minäkin saan laittaa räpellystä tänne:
Tulin koulusta ja pakkasin kamat. Revin auton tos pihas käyntiin ja ajelin viereiselle kentälle. No ajan kentän toiseen päähän ja takasin. Oon siinä sitten kääntämäs ni auto kääntyy huonosti, eikä hidasta vaikka jarrutan. Melkeen osuin jalkapallomaalin kylkeen, no väistän sen ja auto ojaan. "Run Forest RUN!" Pelkkä antenni vedestä pilkottaa. Kiskasen auton ylös ja testaan sähköt ekana, jotka toimivat. *Puuh* Kotiin autoa kuivattamaan ja tunnin päästä se taas kulki.
Selvisin pelkällä säikähdyksellä. Ongelma oli lenkistä pudonnu jarru. (Samaa ongelmaa ollu aikasemminkin.) Se kiilas sen servon ja ei takajarrutkaan voinut toimia. Ihan hyvä etten tyytynyt niittaamaan siihen maaliin.  :?
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Pano92

  • Tulokas
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #73 : 20.04.04 - klo: 13.25 »
Iso-veljeni sattui isämme kanssa kuvaamaan Rc videota tarkoitus oli ajaa isän jalkojen välistä kun hän kuvasi. Mugenin säädöt oli kai vähän hakusessa kun iso-veljeni ajoi suoraan isämme jalkaan :mrgreen:
Broidin kotisivut.
http://koti.mbnet.fi/large/

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #74 : 20.04.04 - klo: 16.16 »
Lainaus käyttäjältä: "Pano92"
Iso-veljeni sattui isämme kanssa kuvaamaan Rc videota tarkoitus oli ajaa isän jalkojen välistä kun hän kuvasi. Mugenin säädöt oli kai vähän hakusessa kun iso-veljeni ajoi suoraan isämme jalkaan :mrgreen:


Säädöt ja säädöt :mrgreen:
Vai oliko kuskin taidot vähä hakusessa :wink:

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #75 : 26.05.04 - klo: 10.12 »
Kannanpa oman korteni kekoon topicin vuoksi.

Autona kyosho pureten gp

Olin menossa ajelemaan lahden suurhallin parkkipaikalle, parkkeerasin auton suurhallin viereen jossa on _/ muotoinen koroke (mistä tietty kiva hyppiä hallille päin ;) ). Noh, jätin auton korokkeen ylätasanteelle, nyin auton käyntiin ja aloin rällästää, sitten sain kuningasidean alkaa hyppimään tästä asfalttihyndestä ja hyvin se pomppikin siitä.. Olisiko ollut 4 tai 5 hyppykerta kun kiihdyttäessä, noin metri ennen korokkeen reunaa täydeissä vauhdeissa auto mystisesti pomppasi perästä sivulleppäin (kivi tms?), kääntyi autoa kohti ja korokkeesta lensi suoraan autoa päin. Kuului karmeä tömäys ja menin katsomaan mitä kävin kun en nähnyt 1:1 autoni perää. Siinä se pureteni nätisti roikkui kopastaan minkä auton vetokoukku oli lävistänyt.

Noh, ei muuta kuin vähän jeesusteippiä koppaan ja ajo jatkui, seuraavana päivänä lahden hinttihiltuseen hakee uutta koppaa  :D

(Samalla ajolla muuten hetkeä myöhemmin sutaisi pääratas tyhjää) :(

Opetus:
-Vie 1:1 autosi kauas ajopaikasta  :!:

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #76 : 26.05.04 - klo: 15.08 »
Auto Mad Force

Onhan mulla aika monta noloo hommaa käyny esim kun olin juuri saanut madin ja se oli sisään ajettu, niin kun ajoin yhtä mäkeä ylös alas niin siihen tuli porukkaa katteleen ku ajelin ja nehä kysy kans et kuin vanha toi auto on ja mä vastasin että 3 päivää. Siinä sitten ajelin edes takas mäkeä kunnes vedin kaasu pohjassa tolppaan  ja autosta irtos rengas :mrgreen:.

Toinen juttu oli sitte tää että kun mä ajoin madilla niin yritin näyttää naapurille (entinen rc harrastaja) kuinka hyvin mun auto kulkee sitte siinä kun en sattunu kurkkaamaan nurkan taakse niin sieltähän tuli auto ja auton eturengas meni keskeltä madia :mrgreen:  oli muuten aika kovaa tekoa toi madin runko ku se auton kuski sano että tärähti aivan hirveästi :lol:

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #77 : 29.05.04 - klo: 12.03 »
Jep, kyllähän noita tilanteita riittää.

Oma kokemus:
Olin juuri tilannut Pureeni (EP) uuden kopan, ja pakkohan oli veljen kanssa ajamaan kisaa. Sitten, olin jättänyt pureni keskelle tietä, ja veljeni ajeli siinä vielä (huom. Pure oli vielä käynnissä). Sitten veljeni ohjaimesta kaasuvipu jumittui pohjaan ja Bandit ampaisi täyteen vauhtiin, nokka kohti pureani. Auto ei pysähtynyt edes sammuttamalla ohjainta. Vetäisin puren kaasun täysille, jotta se kerkeisi alta ennen kuin rysähtää. Toisin kävi; moottorista tuli savut ulos (taisi olla hiekkaa tai jotain siellä?) eikä auto liikkunut mihinkään. Bandit törmäsi suoraan uuteen koppaan, pomppasi siintä, puren korin katto repesi irti  :x ja Bandit katolleen asvaltille, Banditin alustaan tuli 1,5 mm naarmu ja antenni painui kasaan. Käänsimme autot ja sammutin pureni, mutta veli tahtoi ajaa vielä. Sitten moottori kävi lyömään tyhjää, eikä auto liikkunut. Syy: moottorin kiinnitysruuvi oli hävinnyt ja akselista oli kadonnut sokka. Siinäpä se. :mrgreen:
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #78 : 29.05.04 - klo: 12.29 »
Vaikea paikka kun: Yks heppu pyys mua ajamaan Duratraxilla täpöt sitä jalkaan.
Kun ei viittis rc-llä luita alkaa murtamaan niin sitten se väitti että en USKALLA ajaa sen jalkaan.

Poissa rala.p

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #79 : 29.05.04 - klo: 13.00 »
No tässä apua, eli ensin käsket sen allekirjoittaa sopimus jossa kerrotaan että sä et ole vastuussa sen jalan kunnosta ja sen jälkeen vaan täysiä sitä jalkaa päin. :lol:
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #80 : 29.05.04 - klo: 14.12 »
Kiitos neuvosta!

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #81 : 26.07.04 - klo: 15.09 »
No, jussina kävi tällästä. Laitettiin isäpapan polttisvene kuntoon ja lähettiin Saimaalle erään lomakylän rantaan päristelemään. Adrealiini kiehusi veressä ja sitten vihjaisin isälle, että minäpä menen ajamaan tuolla veneellä (1:1)ja sä sitten ajat niistä aalloista. No, käynnistin veneemme ja ajelin siinä pää matalassa ettei kukaan näe. Menimme vähän syrjempään, ja kiihdytin kunnolla että saa hyvät aallot. Kuulu tuttua nitrokoneen huutoa ja ulvahdus. Nousin ylös katsoessani ketä sattui. Se olikin poliisivene kierroksella (epätavallista??). Isille tuli sitten vähän sakkoa siintä, että ajoi yleisellä paikalla rc-laitteella (onkohan tuo edes mahdollista saada sellaisesta sakkoa?) ja vastuuttomasta veneenkäyttöönannosta...Tais olla poliisit vähän virkaintoisia.
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #82 : 26.07.04 - klo: 19.30 »
Hehheh, hieno homma noob. On se tarkkaa. :lol:

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #83 : 26.07.04 - klo: 19.47 »
Kävin äsken ajelemassa viikon vanhalla PureTen Alpha EP kolmosella tossa pihalla ja kämmäsin pariinkin otteeseen.

Menin sellasesta betoni jutusta missä menee vesi(se on poikittain siinä kohassa että vesi menee nurtsille) no ajoin hiljaa siihen ja sehän jäi takapäästä jumiin no olin sen verran kauempana(kävelin koko ajan sinnepäin) ja se ei ollut pahasti kiinni no painoin kaasua ei lähtennyt ja pari kertaa kaasuttelin kunnes olin vieressä niin johan lähti ja seinään tietysti kauheet naarmut koppaan ja jotain muuta vikaa koppaan. No ajelin eteenpäin kun olin tarkistanut että mitään ei hajonnut. Sit siinä on sellanen kiva mutka jossa on sisällä pikku pomppu joka "keventää" ja se on tosi loiva sikaani no tulin vauhilla siitä ja kun käänsin siihen suoralle eli oikealle ja rupesin suoristamaan autoa(vauhdissa) niin ohjauksessa oli vikaa ja se ei kääntynytkään ja suoraan täysiä puskaan. No syynä oli kivi joka oli sellasessa välissä että se ei kääntynyt ollenkaan vasemmalle.

Onneks kukaan ei nähnyt :wink:

PS. Autossa tuntuis olevan muutakin vikaa koska jousitus ei tunnu olevan kunnossa kun perä pomppaa pienestä pompusta ja se ei tehnyt sitä aikaisemmin. :?:

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #84 : 26.07.04 - klo: 20.27 »
Poju 12 Miten sää sähläät ja rikot aina autos? :P
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #85 : 26.07.04 - klo: 20.51 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Kävin äsken ajelemassa viikon vanhalla PureTen Alpha EP kolmosella tossa pihalla ja kämmäsin pariinkin otteeseen.

Menin sellasesta betoni jutusta missä menee vesi(se on poikittain siinä kohassa että vesi menee nurtsille) no ajoin hiljaa siihen ja sehän jäi takapäästä jumiin no olin sen verran kauempana(kävelin koko ajan sinnepäin) ja se ei ollut pahasti kiinni no painoin kaasua ei lähtennyt ja pari kertaa kaasuttelin kunnes olin vieressä niin johan lähti ja seinään tietysti kauheet naarmut koppaan ja jotain muuta vikaa koppaan. No ajelin eteenpäin kun olin tarkistanut että mitään ei hajonnut. Sit siinä on sellanen kiva mutka jossa on sisällä pikku pomppu joka "keventää" ja se on tosi loiva sikaani no tulin vauhilla siitä ja kun käänsin siihen suoralle eli oikealle ja rupesin suoristamaan autoa(vauhdissa) niin ohjauksessa oli vikaa ja se ei kääntynytkään ja suoraan täysiä puskaan. No syynä oli kivi joka oli sellasessa välissä että se ei kääntynyt ollenkaan vasemmalle.

Onneks kukaan ei nähnyt :wink:

PS. Autossa tuntuis olevan muutakin vikaa koska jousitus ei tunnu olevan kunnossa kun perä pomppaa pienestä pompusta ja se ei tehnyt sitä aikaisemmin. :?:



Tollasta sattuu. Ekat testit matilaisen savagella hmm jotain radio häikkää . *ohjaus katoaa* piiiiiiiiiiiii tumps  suoraa lätäkköön jossa oli vettä polveen.

Hyvä ettei kukaan nähnyt lukuun ottamatta kaikkia kerrostalon asukaita jotka naureskelivat ikkunassa :mrgreen:
-EhtoollisWeli

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #86 : 26.07.04 - klo: 21.26 »
No mulla sattu tässä vähän aikaa sitten näin: Olin ajelemassa sellaisella asvaltoidulla alueella ja siinä oli sellaisia asvaltti kohoumia joista oli tosi kiva hyppiä! Hyppelin noin kolme tuntia kunnes yhden hypyn jälkeen vastarinakku sanoi sopimuksen irti ja auto lähti hyvää vauhtia sellaisen portin ali sen jälkeen aitaa päin ja sitten auton eturengasta päin. Sieltä oli sitten kiva ryömiä saman portin ali mistä auto meni securitaksen valvomalle alueelle. Juuri ja juuri siitä mahtu ja sit nopeesti auto käteen ja ryömimään pois. :?
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa BlindFury

  • Tulokas
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #87 : 26.07.04 - klo: 21.47 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Vaikea paikka kun: Yks heppu pyys mua ajamaan Duratraxilla täpöt sitä jalkaan.
Kun ei viittis rc-llä luita alkaa murtamaan niin sitten se väitti että en USKALLA ajaa sen jalkaan.


Lainaus käyttäjältä: "rala.p"
No tässä apua, eli ensin käsket sen allekirjoittaa sopimus jossa kerrotaan että sä et ole vastuussa sen jalan kunnosta ja sen jälkeen vaan täysiä sitä jalkaa päin. :lol:


Ei taida olla pätevä tuollainen sopimus. Ei turpaankaan saa antaa laillisesti vaikka kaveri niin pyytäisikin.


Hienoja kertomuksia kokemuksistanne olette kirjoittaneet, erityisesti adrenaliinin kertomusta (erinomaisesti sählätty näytös paku-ukolle) lukiessa oli pakko nauraa ääneen.

Poissa henrikhomppi

  • Jäsen
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #88 : 26.07.04 - klo: 22.27 »
Silloin mun ekan auton Ultima ST aikoihin oltiin kaverin kanssa ajelemassa koulun pihalla. Taisi olla tammikuu eli ei mikään hyvä ajo ajankohta, mutta olihan uutta autoa kova hinku koittamaan.
No kaveri heitti että, ajappas tosta keinun alla olevasta jäätyneestä lammikosta. No ajattelin että, mikäs siinä ja nokka kohti lammikkoa... Voi prkl! Ei siinä mitään kunnon jää kerrosta ollutkaan vaan tuliterä Ultima syvään lammikkoon. Komiasti se kyllä painoi lammikon läpi vaikka ei näkynytkään kuin antenni putki ja hieman kattoa. Pikkasen kone köhi tapahtuneen jälkeen, mutta ei siinä sen kummempia käynyt.
Mitä me tästä opimme? Älä aja koskaan talvella epäilyttävien lammikoiden yli tai läpi.  :wink:
Iron Maiden

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #89 : 26.07.04 - klo: 22.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
PS. Autossa tuntuis olevan muutakin vikaa koska jousitus ei tunnu olevan kunnossa kun perä pomppaa pienestä pompusta ja se ei tehnyt sitä aikaisemmin. :?:
Öljyt :?: