Peitsamo, vai niin siinä kävi.
Kohtaan 1, vain te tiedätte vastauksen, minä en ole nähnyt vielä toimikunnan tuloksia kaudelle 2010. Uskon ja toivon näin, ja toisaalta olisin kaivannut avoimuutta päätöksen teossa ja sen tueksi.
Kohtaan 2, täytyy miettiä. Minusta toimikunta ei ole välttämätön eli vaan asiat voidaan päättää yhteisesti. Sääntöjen puhtaaksikirjoittaja ja AKK:lle lähettäjä täytyy toki palkita jotenkin, vaikka ilmaisilla osallistumismaksuilla kisoihin.
Kohtaan 3, tämä vaatii pohdintaa onko tilaa kehittämiselle. Esimerkkinä jenkeissä on 2 luokkaa, stock ja open. Stockissa on moottorilista, openissa avoin.
Ehdotukseni nopealla pohdinnalla:
1) 1-vaihteinen ja mikä tahansa .21 (3,5cc) moottori
2) 2-vaihteinen ja alle 200€ moottori, esimerkkinä lista sallituista
edit: Nämä siis samassa GT-8 luokassa, ei erikseen.
Kohtaan 4, olen fasilitoinut asioita ja siinä roolissa jatkan mielelläni edelleen
Jarkko, asiat kyllä saadaan toimimaan eikä sen tarvitse olla kirjaimellisesti äänestys.