Voisiko SM-luokan kisapäivästä irtautuminen ja sitä kautta lisenssipakon poistaminen olla myös mahdollisuus kasvattaa GT-8 luokkaa ja madaltaa osallistumiskynnystä.
Näin uskon erittäin vahvasti ja sen suuntaisia puheita olen myös muutamilta kuskeilta kuullut...
Vois se olla kiva kokeilla kisaamista, mut ku pitäis olla UAU jäsen ja vielä lisenssi... menee satanen sileeks samantien.
Tosin se miinus tuosta irtautumisesta taas olisi että viikonloput ja varsinkin järjestäjät loppuu varmasti kesken.
Jäiskö sen jälkeen todella hieno luokka lähinnä kerhokisailuks... mihin sitten enää noin "tiukkoja" sääntöjäkään tarvitaan jne jne.
Omat kokemukset tästä luokasta on aina olleet erittäin positiiviset.
Autot on helppoja ja varsinkin todella hauskoja ajaa.
Toki ne viimeset kymmenykset tarttee tarkkaa setupin viilausta ja ratin veivausta.
Vihmo tuli kokeilemaan luokkaa ja totes myös että todella mahtava luokka.
Erittäin hauskoja ajaa... renkaat toimii ja koneet toimii.
Olis todella sääli mikäli tämä luokka kuihtuisi.
Sen jälkeen ei taaskaan olisi vastaavanlaista rataluokkaa.
Muut on joko reilusti sähäkämpiä polttisturisteja, tai sitten seuraava hyppy on jo LS-5
Nää menee vähän luistossakin... tehoja on, mutta ei mitenkään liikaa... autot ei ole niin tarkkoja ajaa kuin pienemmät polttisturistit ja kun ovat kookkaampia niin jo muutenkin autot reagoi mutkissa jouheemmin ja antaa anteeks paljon.
Jos tän irtauttaa vitosten rinnalta niin sillon tarvitaan joku joka oikeesti jaksaa kyseistä luokkaa viedä eteenpäin... järjestää kisat yms.
Muuten koko luokalle käy huonosti ja hyvin äkkiä.