Varmaan kannattaa kokeilla ja testata.
Hihnavetoisten autojen poissulkeminen ei johdu siitä, että autossa on hihna, vaan siitä, että yleensä sellaiset autot on tehty enemmän suoraan kisapeleiksi, jotka pitää rakentaa ja hieroa itse kasaan, yleensä mukana tulee myös parempi suorituskyky sekä selkeesti enemmän kustannuksia.
GT-8 luokka kuitenkin on tarkoitettu pääasiassa aloitteleville ja vähän ajaneille kuskeille ja jossa voi lähtökohtaisesti pärjätä RTR-pakettiautolla. Jos kaikki rungot ja modit on sallittuja tämä periaate ei ole enää voimassa ja koko luokan idea suurelta osin romuttuu.
Mikan tulkinta "vanhojen kuskien" lähdöstä varmaan osittain pitää paikkansa. Mielestäni tämä homma meneekin juuri niin, että kun homma on nähty, voi katsella muita vaativampia luokkia ja vaihtoehtoja. Omana mielipiteenäni sanoisin, että GT -luokan vauhtien ja kustannusten kasvattaminen on totaalisen väärä suunta homman perimmäisiä tarkoitusperiä ajatellen. Olkoonkin, että itse auto on hemmetin hieno.