0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ei pitäisi olla suuri yllätys että rata-autovalmistaja osaa tehdä paremman rata-auton kuin crossiautojen valmistaja?
Kaksivaihteisia pinjoneita varten on olemassa kampiakseliin sellainen jatkopala, jonka avulla saat pinjonin nätisti kiinni ja vielä tarpeellisen määrän laakereita sen sisälle.
Taitaa olla eri juttu. Tämä jatkopala on vaan sellainen holkki, jonka läpi tulee ruuvi, joka kiristetään normaaliin tapaan kampiakselin sisään. Tarvitaan luonnollisesti hieman tavallista pidempi ruuvi. Itse jatkopalassa ei ole mitään kierteitä.
Älä lyhennä sitä kampiakselia vaan hanki siihen sellanen holkki mikä siihen kuuluu. Ne holkit myydään 2 kpl paketeissa joten yksi jää vielä varalle. Holkkia pitää jonkin verran lyhentää jos ei halua shimmejä iskeä kampuran päähän hirmuista määrää.
Mistäs näitä pidennysholkkeja myydään?? Linkki ois kiva
Lainaus käyttäjältä: matti1983 - 06.04.12 - klo: 09.16Mistäs näitä pidennysholkkeja myydään?? Linkki ois kiva http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1461_247/products_id/5428/n/OFNA-1-8-Clutch-Bells-Shim-KitNämä taitaa olla vähän pitkiä, mutta saanee homman hoidettua.http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.74026.04&BildLopNr=01
vauhtipyörän taakse 1-2 shimmiä
Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 06.04.12 - klo: 21.57vauhtipyörän taakse 1-2 shimmiäniin siis nimenoman vauhtipyörän kartion taakse tarkennettuna (sitä tuolla tarkoitin)
Vielä parilla kysymyksellä härnään eli oletteko käyttäneet alphan koneissa noita tuloilman "kuristimia" ? koneen mukana tuli kolme tuollaista hollkia ja vihreä on tällä hetkellä kiinni. Kuinka paljon pinskussa saa olla pitkittäis välystä?
Tota eikö tässä puhuttu nyt imuilman kuristimista? Eli joku 7.5mm tai 8mm lienee sopiva? Alphan koneeseen?
Ok, no välyksen suhteen tulikin jo vastattua ja jos kulutus ei ole ongelma niin käyttäisin isointa kuristinta --> paras teho