Kirjoittaja Aihe: H E L P M E ! ! ! Bensaa pääsee kytkinpaloihin!  (Luettu 1455 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ransu

  • Jäsen
    • Profiili
Kyllä.Oikein kuulit.Koneeni on kyoshon gs15r, ja todellakin sitä bensaa pääsee jostain sinne paloihin. Ja tämähän ei tehojen kannalta ole ollenkaan mukavaa. Se on varmistettu, ettei se ole mennyt sinne ulkopuolelta. Esimerkiksi, putsasin ennen talvea ja oli bensaa paloissa(palat osittain märät/kosteat), ja sitten kun keväällä kaivoin uudestaan esiin niin taas sitä oli siellä. Sitten se tekee sitä myös ajossa. Koneen paikalleenlaitto on senverran kinkkinen toimenpide ruuvilukitteineen ja välyspapereineen, että ei ihan joka ajon jälkeen viitsisi käydä irroittelemaan. Vuotaako mahdollisesti joku tiiviste? Liike, josta ostin, on ihan ihmeissään...Miten hitossa se löpö ees pääsee vauhtipyörän ohi??!

Onko kenelläkään muulla esiintynyt samaa ongelmaa?Mitään ratkaisuehdotuksia?Vaikka on ihan niin vakiokone kuin olla ja voi, niin silti aiheuttaa harmaita hiuksia :? .


By The Way; olen kuullut että ne perus-kytkinpalat ei välitä tehoa parhaalla tavalla eteenpäin.Vespelit, ne kalleimmat ja parhaammat palat toki tuovat jonkinlaisen tehonlisäyksen (kait?) .Mulla on sellaset .21 motin leveät palat(kyoshon mustat, maksovat joku 15€.Kevennetty poraamalla tasaisesti molemmilta puolilta ja jäykempi jousi). Minkäkainen näiden palojen pito on, kun vertaa vespeliin?Ovat sentään tuplasti vakiopaloja leveemmät....  :?:  :?:

Poissa Sludge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/sludge
H E L P M E ! ! ! Bensaa pääsee kytkinpaloihin!
« Vastaus #1 : 18.05.03 - klo: 23.03 »
Oisko sinun autossa polttoaineen suodatin kytkimen yläpuolella? :wink:
Minun vanhassa autossa sellainen vuoti pikkusen, muttei kytkimeen vaan näljä valui suoraan rungolle. :wink:

-Jos näin on kiristä suodatinta. :wink:
Nikko on kirosana!

Poissa Tatti

  • Veteraani
    • Profiili
H E L P M E ! ! ! Bensaa pääsee kytkinpaloihin!
« Vastaus #2 : 23.05.03 - klo: 17.07 »
Lainaus
Oisko sinun autossa polttoaineen suodatin kytkimen yläpuolella?  
Minun vanhassa autossa sellainen vuoti pikkusen, muttei kytkimeen vaan näljä valui suoraan rungolle.  

-Jos näin on kiristä suodatinta.



Epäilen itsekkin samaa, tai olet saanut johdon jotenkin vuotamaan, en uskoisi että se koneesta tulisi! :shock:

Poissa Ransu

  • Jäsen
    • Profiili
H E L P M E ! ! ! Bensaa pääsee kytkinpaloihin!
« Vastaus #3 : 23.05.03 - klo: 21.15 »
ei ole suodatin kytkimen yläpuolella.Kyoshon maahantuoja sanoi, et jos käyttää enemmän kuin normaalisti risiiniöljyä, niin saattaa tulla koneesta ulos.Kummalta ja epäloogiseltahan tuo kuulostaa, mutta olen kuullut maahantuojan tietämättömyydestä muualtakin..Vai voiko tuo pitää paikkansa?En ole käyttänyt extrarisiiniöljyä.

Poissa jokke69

  • Jäsen
    • Profiili
H E L P M E ! ! ! Bensaa pääsee kytkinpaloihin!
« Vastaus #4 : 24.05.03 - klo: 20.07 »
titaa olla kampiakselin stefa rikki!

Poissa jace76

  • Tulokas
    • Profiili
H E L P M E ! ! ! Bensaa pääsee kytkinpaloihin!
« Vastaus #5 : 11.06.03 - klo: 19.13 »
Hmm..Voiko tuo kampiakselin stefa vaikuttaa sellaiseen vikaan,että jos se vuotaa niin auto sammuu aina yläkierroksilla ?